دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در سفر به هانگژو چین این دیدنی های جذاب را ببینید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

هانگژو یکی از شهرهای زیبا در مرکز شهر ژجیانگ است این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل دیدنی های متنوعی که دارد یک مقصد توریستی در دنیا است. این شهر زیبا در مسیر یکی از کانال های طولانی چین واقع شده است و در نزدیکی شهر پکن است که نزدیکی به این شهر پر جمعیت موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به آن جذب شوند.

هانگژو یکی از مناطق زیبا و پر جاذبه ای است که در کشور چین واقع شده است این شهر به دلیل زیبایی های خود و جمعیت کم خود یکی از دنج ترین شهرهایی است که در کشور چین قرار دارد این منطقه مرکز ژجیانگ است و امروزه دارای اهمیت بسیار زیادی است. همانطور که اشاره شد طولانی ترین کانال چین در مسیر این شهر واقع شده است این منطقه نه تنها به دلیل برخورداری این کانال بلکه به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد مورد توجه است این منطقه در پایین رشته کوه ها واقع شده است و از این رو دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی نیز می باشد. محبوبیت این شهر را می توان در جاذبه های فرهنگی آن نیز خلاصه کرد که علاقه مندان بسیار زیادی دارند این شهر دنج با تمام زیبایی های خود در مرکز دریاچه ای زیبا واقع شده است و دارای زیارتگاه ها و معابد بسیار زیبایی است همچنین با وجود جاذبه های مدرن نیز این شهر از ازیبایی های بی شماری برخوردار است آشنای با این شهر دنج و ودلنشین چینی می تواند شما را با یکی از مناطق بکر و جذاب دیگر آشنا کند.

دیدنی های شهر هانگژو را بشناسید:

دریاچه ها، معابد، بتکده ها و دیگر آثار فرهنگی و تاریخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در شهر هانگژو محسوب می شوند این شهر یکی از مهم ترین مکان های دیدنی چین است که به دلیل بکر بودن و آرامشی که در حاکم است بسیار مورد توجه علاقه مندان خود قرار می گیرد.

 

 معبد لینگین:

یکی از مهم ترین دیدنی های هانگژو این معبد قدیمی و مجلل می باشد که می تواند هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود نماید. در این مکان زیبا شما می توانید یکی از زیباترین مجمسمه های بودا را تماشا کنید و از سفر خود لذت ببرید. این مجسمه زیبا که در ساخت آن از طلاکاری استفاده شده است می تواند یکی از مهم ترین قسمت هایی باشد که در این معبد قدیمی قرار دارد. همچنین در اطراف معبد لینگین درختان و غارهای زیادی برای بازدید وجود دارد که می تواند به نوع خود جالب باشد. اگر قصد سفر به هانگژو چین را دارید این معبد یکی از گزینه های مناسب برای بازدید می باشد.

موزه هانگژو

 خیابان قدیمی کینگ هفانگ:

یکی از قدیمی ترین خیابان های این شهر کینگ هفانگ نام دارد که بازدیدکنندگان برای بازدید از آن باید به مرکز شهر بروند و از سفر خود لذت ببرند. پیاده روی در این خیابان بسیار لذت بخش می باشد و می تواند شما را با فرهنگ و زندگی مردم این شهر بیشتر آشنا کند. اگر قصد سفر به هانگژو را دارید این مکان یکی از مهم ترین دیدنی های این شهر است و از آن به عنوان یک نماد بزرگ یاد می شود. در این خیابان قدیمی هنر معماری چین به نمایش در آمده است و می تواند شما را با معماری خاص چینی آشنا نماید، همچنین این خیابان دارای رستوران و کافه های سنتی می باشد که در آن می توانید غذاها و نوشیدنی های محلی چین را میل نمایید.

جاذبه های هانگژو

  •  آرون گروپس

کوه موگان:

نام این کوه باشکوه از یک زوج افسانه ای در قرن ۵ میلادی گرفته شده است که در آن زمان در این مکان زندگی می کردند و تمام زندگی خود صرف ساخت شمشیر برای امپراتورهای آن زمان کرده اند. این مکان تاریخی در حدود ۵۰ کیلومتری شمال غربی هانگژو واقع شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. گردشگران می توانند در این مکان دیدنی پیاده روی کنند و یا اگر به دوچرخه سواری علاقه مند هستند در این مکان از دوچرخه سواری لذت ببرند. همچنین در توقفگاه‌های این کوه دیدنی اتاق های کوچکی وجود دارد که می توانند در طول مسیر در آن ها استراحت نمایند. این کوه تاریخی و قدیمی سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده را در خود جای می دهد.

چشم انداز هانگژو

روستای آب ووژن:

عده ای نام دیگر این روستا را ونیز می دانند ولی از نوع کوچکتر و آرامتر که می تواند که روز تفریحی عالی را برای هر مسافری بسازد. این روستای زیبا را دو راه آبی قطع کرده است و می تواند برای بازدیدکنندگان جالب باشد. این دو راه آبی روستا را به ۶ بخش مهم تقسیم کرده است و می توانید یک روز کامل را از تمامی مکان های مهم این روستا بازدید کنید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود بسازید. در این روستا می توانید با هنرهای دستی چین بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خوبی را در طول سفر کسب نمایید. همچنین در این روستا رستوران های بسیار خوبی وجود دارد که شما گردشگران عزیز می توانید از غذاهای سنتی آن استفاده نمایید.

طبیعت هانگژو

دریاچه‌ی وست:

مهم ترین گزینه ای که در شهر هانگژو برای بازدید وجود دارد دریاچه وست می باشد که هر گردشگری را حیرت زده خواهد کرد. این دریاچه مهم حدود ۶ کیلومتر وسعت دارد که می تواند بهترین گزینه در طول سفر باشد. بعید است که در یک روز بیش از ده هزار نفر از قسمت های مختلف این دریاچه بازدید نکنند. این دریاچه مهم ترین نماد این شهر است و اگر به آن سفر کنید قطعا اولین گزینه ای که به شما معرفی خواهد شد دریاچه وست می باشد. بهترین فصل برای بازدید از این دریاچه فصل بهار می باشد که می تواند شما را شگفت زده نماید.

دیدنی های هانگژو

موزه ملی ابریشم چین:

همانطور که از اسم این معبد پیداست این مکان به ابریشم های معروف هانگژو اختصاص دارد و اگر علاقه مند به کسب اطلاعات از انواع ابریشم و چگونگی تأثیر آن بر روی صنعت هستید این مکان می تواند برای شما جالب باشد و اطلاعات زیادی در آن کسب نمایید.

موزه های هانگژو

شهر بتکده های زیبا شهری است که در فصاله چند کیلومتری از هانگژو قرار دارد و به دلیل بتکده هایی که در آن وجود دارد دارای اهمیت است ایت سهر دارای زیبایی های بی شماری است و در نمای شب چشم اندازهای بتکده ها بسیار تماشایی هستند. این بتکده ها دارای ارزش تاریخی فرهنگی می باشند و در سال های اخیر نیز در دنیا بسیار شهرت یافته اند نوع معماری این بناها موجب برجسته شدن این اثر شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *