دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی رضا آذری و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی وی

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی رضا آذری هافبک مهاجمی جوان تیم اسقلال آشنا خواهید شد، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان به دنیای فوتبال واقع شده و نهایت استفاده را از آن ببرید.

رضا آذری فوتبالیست موفق و بااستعداد کشورمان است که از بازیکنان جوان و توانای تیم فوتبال استقلال تهران می باشد، این بازیکن فوتبال جوان کشور فعال در پست هافبک، را می توان یکی از بهترین هافبک های ایرانی دانست.

آشنایی با بیوگرافی رضا آذری

رضا آذری هافبک بااستعداد فوتبال کشورمان فعالیت خود را با بازی در تیم های پایه استقلال تهران آغاز نمود، و سپس مدتی هم برای طی کردن زمان سربازی خود به تیم مقاومت ملحق شد، وی در پست هافبک هجومی بازی می کند.

آشنایی با زندگینامه رضا آذری بازیکن فوتبال تیم استقلال

رضا آذری و وضعیت تاهل او

رضا آذری در روز ۲۱ ماه بهمن سال ۱۳۷۶ در اردبیل تولد یافت، این هافبک جوان و بااستعداد مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

آشنایی با بیوگرافی رضا آذری هافبک جوان

شروع بازی رضا آذری و درخشش های وی

رضا آذری در اوایل لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ از تیم جوانان استقلال وارد تیم اصلی گردید، در بازی های قبل فصل به زودی توانست بدرخشد و توانایی های خودش را به نمایش بگذارد، به طوری که در نخستین هفته لیگ اولین بازی رسمی خود را برای تیم استقلال در برابر تیم پیکان شکل داد، این هافبک جوان در این بازی توانست خیلی خوب دیده شود، به طوری که در دقیقه ۸۰ با علی کریمی تعویض شد و وارد زمین بازی گردید، وی در بازی استقلال در برابر سایپا برای نخستین دفعه در ترکیب اصلی و ثابت جای گرفت.

آشنایی با شرح زندگی رضا آذری هافبک جوان و بااستعداد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

قرارداد ۵ ساله با استقلال و اولین گل به ثمر رسیده

رضا آذری بازیکن جوان فوتبال کشورمان که در حال حاضر در پست هافبک مهاجمی تیم استقلال بازی می کند و سابقه بازی در تیم مقاومت را نیز دارد، وی در اوایل لیک سال ۱۳۹۷ -۱۳۹۸ با بستن قراردادی ۵ ساله وارد تیم بزرگسالان استقلال گردید، با وجود اینکه رضا از سال ۱۳۹۷ وارد تیم اصلی استقلال شده است اما زیاد به وی اعتماد نشده و بازی های کمی به او سپرده شده است و البته همین موجب دلخوری وی گردیده است، با تمام اینها در همان زمان کوتاهی که وارد زمین شد، توانست گل زیبایی در برابر تیم سپیدرود رشت به نفع استقلال به در دروازه بکارد.

زندگینامه رضا آذری بازیکن فوتبال در پست هافبک مهاجمی

مصدومیت رضا آدری

در تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹ در بازی دوستانه برابر تیم هوادار، رضا آذری رباط صلیبی یاره کرد، بعد از این مصدومیت کسی انتظار بازگشت مجدد رضا را به تیم نداشت، با آمدن استراماچونی به استقلال با انگیزه ای تازه و پرانرژی مشغول تمرینات گردیده است، بعد از رفتن مجتبی جباری که این فوتبالیست باسابقه و موفق نیز تربیت یافته آکادمی همین باشگاه بود، قرار است مهره ای بااستعداد به نام رضا آذری جا پای او گذارده و موفقیت های بسیاری را نصیب تیم استقلال نماید.

آشنایی با بیوگرافی رضا آذری بازیکن تیم استقلال تهران

عیادت فرهاد مجیدی از وی

پس از مصدومیت رضا آذری هنگام بازی با تیم هوادار، وی در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، در همین زمان که آذری در بیمارستان بستری بود، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به بیمارستان آمده و از وی عیادت نموده و به او روحیه داد. همچنین دوستان و هم تیمی های استقلالی وی با انتشار پست هایی به وی انگیزه دادند و همراهی و نگرانی خود را در کنار او اعلام اعلام نمودند.

بیوگرافی رضا آذری بازیکن فوتبال جوان و بااستعداد کشورمان

مجتبی جباری الگوی رضا آذری

بسیاری عقیده دارند که رضا آذری هنگام بازی در میان زمین، سبک بازی شبیه مجتبی جباری هافبک بینظیر سابق استقلال می باشد، و این سخن بیراه نیست، زیرا خود رضا هم الگوهای ورزشی خود را از همان زمان کودکی آقای مجتبی جباری، و  فرشید اسماعیلی معرفی می کند.

آشنایی با شرح زندگی رضا آذری هافبک مهاجم تیم استقلال

برنامه ریزی رضا برای آینده ورزشی خود

در پاسخ به سوالی که از رضا آذری در رابطه با هدفی که برای آینده فوتبالی خود دارد چنین گفته است که او از زمانی که تنها ۱۶ سل سن داشته است، قصد داشته برترین بازیکن آسیا گردد و خود را باور داشته است، هدف او در فوتبال بازیکنی بدون حاشیه است تا مانند فرشید اسماعیلی در آسیا موفق و مطرح شود و بتواند افتخار به دست آورد.

آشنایی با شرح زندگی رضا آذری بازیکن فوتبال ایرانی

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند با فوتبال و چهره های فوتبالی را با بیوگرافی رضا آذری یکی از این چهره های جوان و بااستعداد کشورمان آشنا ساختیم، امیدواریم آشنایی با زندگینامه این هافبک پرانرژی برای شما لذتبخش بوده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *