دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های برن سوئیس و جاذبه های تماشایی این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

برن یکی از شهرهای مهم در کشور سوئیس است جاذبه های توریستی تاریخی و طبیعی که در این شهر می بینید بسیار جذابیت دارند هر ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این شهر دیدن می کنند. پیشینه تاریخی و فرهنگی برن بسیار بالا است و در سال های اخیر نیز جاذبه های مدرن شهر برن بسیار بیشتر شده اند رستوران ها و جاذبه های مدرن این شهر هر ساله مورد توجه گردشگران است.

شهر برن پایتخت مرکزی سوئیس است این شهر یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اروپا است این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند این شهر دارای جاذبه های مهمی همچون پارک ها، کاخ و باغ ها هستند این جاذبه ها نمای زیبایی را به شهر بخشیده اند و بسیار مورد توجه گردشگران هستند. شاید بهتر باشد در ذهنتان شهر برن را تجسم کنید دریاچه شهر با وجود ساختمان های قدیمی و مدرن که تلفیق جذابی از آن ایجاد شده است شما را به شهر برن می برد طبیعت این شهر نیز بسیار دوست داشتنی و زیبا است و جالب است بدانید که با قدم زدن در شهر می توانید عاشق کاخ و سازه های تاریخی آن شوید این منطقه ویژه هنردوستانی است که می خواهند پیشینه تاریخی و فرهنگی شهرها را در اروپا مطالعه کنند و از نزدیک آن ها را ببینند. بسیاری از خانه های تاریخی و مراکز فرهنگی که در شهر برن وجود دارند به عنوان مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر شناخته می شوند و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از زیبایی های این شهر به سوئیس سفر می کنند.

دیدنی های شهر زیبای برن:

شهر برن دارای زیبایی های بسیار زیادی است این شهر جاذبه های مهمی همچون باغ های مدرن و زیبا دارد باغ رز یکی از مهم ترین باغ های این شهر است که یکی از پارک های محلی محسوب می شود و دارای چشم اندازهای زیبایی است. بسیاری از برج ها و ساختمان های این شهر دارای معماری های عجیب و زیبا است که با وجود شگفتی های خود مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

 

مرکز پائول کلی:

این مرکز یکی از مهم ترین جاذبه های هنری فرهنگی در این شهر زیبا است این بنا یکی از مهم ترین سازه هایی است که می توانید از آن دیدن کنید با وارد شدن به داخل این سازه عظیم می توانید با شگفتی های بیشتری از معماری های مدرن آشنا شوید. این مجموعه یکی از مهم ترین مجموعه های هنری است و به دلیل معماری جذاب خود بسیار تحسین برانگیز است سبک معماری این سازه اکسپرسیونیست و سوررئالیست است به همین دلیل مهم ترین ویژگی های یک معماری هنری دارد و دارای ویژگی های بسیار برجسته ای است که در معماری آن مشاهده می شود.

معماری ساختمانی برن

گورتن:

گورتن یکی از دیدنی های برن است این تپه در میان جاذبه های برن بسیار شهرت دارد و به دلیل چشم اندازهای بسیار زیبایی که در آن می بینید مورد توجه علاقه مندان و گردشگران است این تپه دارای چشم اندازهای بسیار آرامش بخش است و یکی از مناطق توریستی مهمی است که می توانید با دیدن آن به وجد آیید. برای اینکه به این منطقه بروید باید با یک گروه ماجراجو سفر خود را آغاز کنید تا لذت تفریح و گشت و گزار برای شما بیشتر شود چشم اندازهای منطقه گورتن به قدری جذابیت و زیبایی دارد که نظیر آن را در کمتر جایی می بینید این منطقه توسط کوه های آلپ احاطه شده است و از این رو مناظر بسیار زیبایی را به آن بخشیده است. شما می توانید در ماجراجویی های خود به این منطقه یک پیاده روی گروهی را نیز در نظر بگیرید با پیاده روی کردن می توانید از نزدیک جاذبه های این منطقه را مشاهده کنید.

طبیعت برن

  •  آرون گروپس

کاخ فدرال:

اگر می خواهید پیشنیه تاریخی شهر برن را از نزدیک ببینید باید سری به کاخ فدرال بزنید یکی از مهم ترین جاذبه هایی که می توانید در این شهر مشاهده کنید این کاخ است این سازه عظیم تاریخی در قرن ۱۹ ساخته شده است و یکی از مهم ترین بناهای تاریخی محسوب می شود که دارای جذابیت است. یکی از مهم ترین ویژگی های برجسته این کاخ معماری دموکراسی مدرن است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است این کاخ در مواقع برگزاری پارلمان ها این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا وارد آن شوید. یکی دیگر از جذابیت ها و چشم اندازهای این کاخ فواره هایی است که می توانید در ورودی کاخ مشاهده کنید.

مکان های برن

موزه انیشتین و موزه تاریخی برن:

این موزه یکی از مهم ترین موزه های شهر است بنای این ساختمان قدمتی ۱۳۰ ساله دارد طراحی این بنا توسط آندره لمبرت انجام شده است و یکی از قلعه هایی است که در قرن ۱۶ برپا شده است و اکنون به یکی از دیدنی های برن تبدیل شده است که دارای قدمت تاریخی است. این موزه دومین موزه عظیم سوئیس است آثاری که در این موزه دیده می شود از دوران تاریخی مختلفی همچون رومی ها، عصر سنگ و قرون وسطی باقی مانده است هر یک از این مجموعه آثار دارای ارزش تاریخی بالایی هستند و مورد توجه علاقه مندان می باشند. معماری تحسین برانگیز بنا و پرده های منقش کاری شده از جذابیت های این موزه محسوب می شوند که باید از نزدیک آن را ببینید.

سازه های برن

باغ گل رز برن:

اگر می خواهید به یکی از مناطق آرام شهر بروید باید سری به این باغ زیبا و گل های رنگارنگ آن بزنید این باغ دارای نمایی بسیار شگفت انگیز است نزدیک بودن این باغ به شهر موجب شده است تا راحتی تردد برای گردشگران مهیا شود و راحت تر به این باغ سر بزنند. این پارک در سال ۱۹۱۳ به یکی از پارک های عمومی شهر تبدیل شده است طراحی مجدد این پارک در سال ۱۹۵۰ موجب به روز شدن آن شده است و با وجود گونه های مختلف گیاهانی که در آن دیدن می شود بسیار مورد توجه است. استخر، گل های رنگارنگ و آلاچیق ها و روستوران ها از امکانات تفریحی در این پارک محسوب می شود.

دیدنی های برن

جاذبه های گردشگری و دیدنی های شهر برن دارای تنوع بسیار زیادی هستند این شهر از شهرهای مهم در سوئیس است و یکی از دیدنی های سوئیس محسوب می شود که دارای جذابیت های بسیار زیادی است معرفی مکان های دیدنی سوئیس می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این کشور در اختیار شما قرار دهد که در لینک می توانید با این جاذبه ها آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *