دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی فاطمه امینی مجری محبوب برنامه کودک در تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله با بیوگرافی فاطمه امینی مجری محبوب برنامه کودک تلویزیونی، و صداپیشه عروسک مل مل آشنا می گردید، امیدواریم نهایت استفاده را از آن برده باشید.

فاطمه امینی مجری برنامه کودک در تلویزیون است که صداپیشگی و بازیگری نقش عروسک مل مل را بازی می کند، وی علاوه بر مجری گری در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد.

فاطمه امینی فردی هنرمند و فعالی در عرصه های مختلف مجری گری و بازیگری می باشد که توانسته محبوبیت خوبی را بخصوص در میان کودکان کسب نماید، وی صداپیشه مل مل است که با آن شناخته و مشهور شده است. در این مطلب برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی فاطمه امینی همراه ما باشید.

بیوگرافی فاطمه امینی

فاطمه امینی فعال در زمینه اجرای برنامه کودک تلویزیون، در روز ۱۶ دی ماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران تولد یافت، وی دارای ۱۵۷ سانتی متر قد می باشد، خانواده او متشکل از ۵ نفر است که ۱ برادر به اسم رضا، و ۱ خواهر به اسم مریم دارد.

شرح زندگی فاطمه امینی صداپیشه و مجری تلویزیونی کودک

تحصیلات فاطمه امینی

خانم امینی دارای لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه آزاد تهران شمال می باشد که از تئاتر فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون با صداپیشگی عروسک مل مل مطرح شده است.

وی با توجه به علاقه زیادی که به رشته ی هنر داشت و با وجود پذیرفته شدن در رشته ی کارگردانی با مخالفت پدر خود مواجه شد، پس بعد از این مخالفت در رشته ی فلسفه مشغول به تحصیل شد.

فاطمه علاوه بر هنرپیشگی و اجرا، در شغل معلمی هم فعالیت دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آشنایی با زندگینامه فاطمه امینی بازیگر سریال آخر خط

کودکی فاطمه امینی

فاطمه امینی در مورد کودکی خود و کارها و علاقه مندی های خود چنین می گوید:

«کودکی ام، همه اش در بازی و شادی گذشت، عصرها تابستان توی کوچه دوچرخه سواری می کردم، وقت هایی که خانه بودم توی اتاق می نشستم و وسط فرش را به شکل یک حوض آب تصور می کردم با کاغذ رنگی ماهی درست می کردم و می انداختم وسط گل قالی، بعد به چوب های حصیری نخ می بستم و ماهی گیری می کردم.»

«در کودکی عاشق کارتون زبل بامزی بودم، آن زمان اجرای خانم الهه رضایی را خیلی دوست داشتم و حرکات او و بعضی از بازیگران را تقلید می کردم.»

زندگینامه فاطمه امینی مجری برنامه کودک تلویزیونی

نظر فاطمه امینی در مورد عروسک مل مل و این نقش

خانم مجری برنامه ی کودک جوان در مورد مل مل چنین بیان دارد:

«مل مل را خیلی دوست دارم او یک بره شاد و پرانرژی است، گاهی هم دعوایمان می شود، اما زود آشتی می کنیم، هر روز با هم می آییم پیش بچه ها و آرزو داریم دل همه ی بچه های ایران شاد باشد.»

«من گلی را بازی نمی کنم، بلکه او را زندگی می کنم، الان زندگیم به سمت شخصیت گلی رفته است و برای اینکه دچار مشکل نشوم ماهی یک بار مشاوره می روم تا اگر ناراحتی در وجودم هست به کمک ماور آن را به بچه ها منتقل نکنم.

وقتی در قالب او می روم، بلند می خندم و راحت گریه می کنم، وقتی موسیقی شادی پخش می شود، نمی توانم آرام بنشینم.»

آشنایی با بیوگرافی فاطمه امینی مجری و بازیگر

فاطمه امینی از تئاتر تا تلویزیون

خانم امینی فعالیت خود را از ابتدا از تئاتر آغاز نمود، از نمایش عروسکی خوشش نمی آمده چون دیده نمی شده است.

وی وقتی که تنها ۸ سال داشت بازی در تئاتر را آغاز نمود، که رفته رفته با بیشتر شدن سنش فعالیتش در تئاتر نیز افزایش یافت که قدری خانواده وی در این راه با او مخالف بودند، به طوری که وقتی پدرش او را در کلاس زبان ثبت نام کرد، به جای رفتن به کلاس زبان، به بازیگری می رفته است.

آشنایی با شرح زندگی فاطمه امینی بازیگر تئاتر

و اما ماجرای فعالیت او در برنامه «ترمه» و شهرت یافتن او به اینگونه است که:

۱ روز پس از اجرای نمایشی، با دوست خود در حال صحبت با صدای کودکانه بوده است، در همان لحظه کارگردان برنامه «ترمه» که کنار آنها ایستاده بوده، پیشنهاد همکاری می دهد که مشغول به ایفای نقش ترمه می گردد.

پس از گذشت ۱ سال با آقای سلامیان آشنا می شود.

آشنایی با بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر موفق کشورمان

از دستیار هنری بودن تا ترمه طلا

فاطمه امینی کار خود را به صورت حرفه ای به عنوان دستیار هنری شیوا کاتوزیان (نویسنده و کارگردان) آغاز نمود تا اینکه بالاخره با عضو شدن در گروه نمایش حنانه مدت ها کار تئاتر می کرد.

در سن ۲۳ سالگی، پس از چندین سال فعالیت در تئاتر به دلیل تن صدای خاصی که دارد، به تلویزیون راه یافت و برنامه ترمه طلا اجرا نمود.

آشنایی با شرح زندگی فاطمه امینی لیسانس فلسفه

شهرت فاطمه امینی

شهرت فراگیر وی با صداپیشگی عروسک مل مل در برنامه کودک و نوجوان انجام شد، و با همین اسم هم معروف شد و هم در میان کودکان محبوب گردید.

آشنایی با شرح زندگی فاطمه امینی بازیگر و صداپیشه

بازیگری فاطمه امینی

فاطمه امینی پس از تجربه بازیگری در تئاتر و صداپیشگی در تلویزیون، در نقش عمه فروغ در سریال آخر خط مقابل دوربین رفت. در این سریال بازیگران مطرحی از جمله محمدرضا هدایتی، مهران رجبی، علی صبوری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی و … ایفای نقش می کنند که خانم فاطمه امینی از همکاران ایشان در این سریال می باشد.

آشنایی با شرح زندگی فاطمه امینی بازیگر تئاتر و تلویزیون

ازدواج خانم امینی

خانم فاطمه امینی، بازیگر، صداپیشه محبوب و مطرح چند سالی است که ازدواج نموده و متاهل می باشد، اما هنوز اطلاعاتی از همسر وی منتشر نشده است.

آشنایی با بیوگرافی فاطمه امینی مجری برنامه کودک

دردسر ساز بودن صدای زیر و خاص خانم امینی در دانشگاه

خانم فاطمه امینی در مورد زیر بودن صدای خود چنین می گوید:

«من صدام همینه، از بچگی هم اینطور بوده، حتی تو دانشگاه هم یکبار مشروطم کردند چون می گفتند که خودتو لوس می کنی سر کلاس و …

پدرم هنوزم میگه بابا جان یکم سنگین تر صحبت کن »

آشنایی با شرح زندگی فاطمه امینی بازیگر و صداپیشه

در این مقاله شما عزیزان را با بیوگرافی فاطمه امینی صداپیشه عروسک مل مل، و بازیگر تئاتر و تلویزیون آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *