دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مکان های دیدنی تایپه و جذابیت هایی که در سفر به این منطقه نباید از دست بدهید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

تایپه یکی از مهم ترین شهرهای واقع در تایوان است این شهر زیبا به عنوان پایتخت رسمی تایوان شناخته می شود شهری پر جنب و جوش که مهم ترین فعالیت های دولتی و اقتصادی در آن صورت می گیرد و نقش مهمی در تایوان دارد. این شهر توریستی دارای مکان های دیدنی بی شماری است که هر ساله به موجب این جاذبه های توریستی علاقه مندان زیادی از کشورهای مختلف به این شهر سفر می کنند.

تایپه شهری زیبا و دیدنی است بیشتر گردشگران این شهر را با وجود رنگ های شادی که درون شهر به کار رفته شده است می شناسند این کلان شهر به دلیل اینکه تلفیقی از جاذبه های سنتی و مدرن را در خود جای داده است بسیار شناخته شده و دوست داشتنی است و یکی از مهم ترین شهرهای توریستی در تایوان به شمار می آید. خانه هایی که در این شهر ساخته شده ان خانه های سنتی و مدرن هستند و همین تلفیق زیبا موجب شده است تا خیلی از علاقه مندان با دیدن چنین معماری هایی به وجد آیند این شهر زیبای تایوان دارای اصالت و فرهنگ است از این رو نقش مهمی در ترویج فرهنگ و تاریخ این کشور دارد فرهنگ مردمان این منطقه تلفیقی از فرهنگ ژاپنی، چینی و غربی است به همین خاطر در میان خیابان های این شهر تلفیق مدرنیته و سنت به خوبی به چشم می خورد. اما این شهر زیبا یکی از مناطق توریستی مهم نیز به شمار می آید هر ساله جشنواره های متعدی در این منطقه از تایوان برگزار می شوند که پذیرای مهمانان بین المللی نیز هستند این جشنواره ها دارای جذابیت های فرهنگی بسیار زیادی هستند و این شهر را در دنیا معرفی می کنند این جشنواره ها آیین ها و سنت های ویژه ای را در خود جای داده اند و برخی از آن ها جشنواره های سنتی چینی است.

مکان های دیدنی تایپه شهر زیبای تایوان:

در طول تاریخ شهر تایپه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است به همین خاطر پیشینه تاریخی و فرهنگی این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و مورد توجه دنیا واقع شده است این شهر دارای زیبایی های سحرآمیز و شگفت انگیزی است که در ادامه این بخش با آن آشنا خواهید شد. همچنین باید اشاره کرد که این شهر یکی از زیباترین دیدنی های تایوان  است شما علاقه مندان می توانید در لینک با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید و اطلاعات گردشگری توریستی متعددی را درباره این منطقه و شهرهای مهم آن کسب کنید.

 

آسمان خراش های تایپه:

یکی از زیباترین و مدرن ترین جاذبه ها و مکان های دیدنی تایپه آسمان خراش های این شهر هستند یکی از مهم ترین این برج ها در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است و از آن رونمایی شده است این برج یکی از بلندترین برج های دنیا است با این وجود هر ساله برج های مختلفی در این شهر ساخته می شوند برج ها و آسمان خراش هایی که در این شهر ساخته شده اند بسیار شیک و مدرن هستند و دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند. این شهر یکی از مهم ترین پایتخت های دنیا است و دارای جذابیت های سرسبز و طبیعی زیادی است آسمان این شهر به قدری زیبا است که از ارتفاع آسمان خراش ها می توانید نزدیک تر به آن باشید و زیبایی بیشتری از آن را مشاهده کنید. این شهر دارای مجتمع های مسکونی بسیار شیکی است همچنین هتل ها و رستوران های مجللی هر روزه در این شهر ساخته می شوند که دیدن این ساختمان های شیک برای خیلی ها جذابیت دارد.

جاذبه های تایپه

بازار شب شیلین:

ارگ می خواهید در خیابان های این شهر قدم بزنید باید وارد یکی از بازارهای مهم شهر شوید بازار شب شیلین یکی از مهم ترین و زیباترین این بازارها است که می توانید از نزدیک آن را ببینید شما نیز اگر قصد خرید کردن دارید و می خواهید سوغاتی و هدایای زیبایی تهیه کنید توصیه می کنیم تا سری به این بازار بزنید. لذت خرید کردن در این بازارها برای خیلی از علاقه مندان جذاب است همچنین با قدم زدن در این بازارها می توانید از نزدیک فرهنگ و سبک زندگی مردمان این منطقه را مشاهده کنید. در این بازارها رستوران های ملی وجود دارند که با سرو غذاهای محلی مشتری های زیادی را به خود جلب می کنند بنابراین توصیه می کنیک تا سری به رستوران های مخلی نیز بزنید.

بازار تایپه

  •  آرون گروپس

چشمه آب گرم بیئتو:

این چشمه نیز یکی دیگر از مکان های دیدنی در تایپه محسوب می شود و یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی در این کلان شهر است که مورد توجه گردشگران زیادی است شما نیز اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی در شهرهای مختلف دنیا هستید باید سری به این چشمه آب گرم بزنید. همانطور که می دانید چشمه های آب گرم از خواص بسیار زیادی برخوردار هستند و خیلی از بیماران از خاصیت های درمانی این چشمه های آب گرم استفاده می کنند این چشمه نیز خواص درمانی متعددی دارد و هواداران بسیار زیادی را به خود جذب می کند.

طبیعت تایپه

هتل ها و رستوران های تایپه:

همانطور که اشاره شد هتل ها، هاستل ها و رستوران های شیک و مجلل در شهر تایپه یکی دیگر از جاذبه ها و زیبایی ها در این شهر محسوب می شوند هتل بزرگ میفول تایپه یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های این شهر است چشم انداز شهر از بالای این هتل بسیار تماشایی است و به دلیل امکانات رفاهی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران است. رستوران خانه استیک پلاک ۱۶۸ نیز یکی از رستوران های پرطرفدار در این شهر است و مورد توجه گردشگران زیادی است در این رستوران بهترین غذاها سرو می شوند و دارای منوی متنوعی است.

مکان های دیدنی تایپه

پارک ملی یانگمنگشان:

پارک های ملی با وجود چشم اندازهای طبیعی و زیبایی که دارند در تمام نقاط دنیا مورد جذابیت هستند در شهر تایپه نیز این پارک یکی دیگر از مکان ها دیدنی شهر است و گشت و گزار و قدم زدن در میان این پارک می تواند کمی حالتان را خوب کند این پارک برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است. باغ وحش این شهر نیز با وجود جذابیت های خود بسیار مورد توجه است و ویژه علاقه مندان به حیات وحش است در این باغ وحش گونه های مختلفی از حیوانات نگهداری می شوند.

پارک ملی تایپه

جاذبه های توریستی و گردشگری در تایپه هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند این شهر دارای موزه های فرهنگی است و از بناهای تاریخی نیز برخوردار است از جذابیت های دیگر این شهر می توان به جاذبه های طبیعی و لوکس آن اشاره کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *