دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی صبوری بازیگری که از دل شبکه های اجتماعی ظهور کرد

  • محدثه خاکشور
  • ۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی علی صبوری کمدین جوان و با استعداد ایرانی را که پیش از آغاز فعالیت در تلویزیون، در اینستاگرام کلیپ های طنز منتشر می نمود و پس از آن با حضور در برنامه خنداننده شو توانست به شهرت برسد.

علی صبوری بازیگر و کمدین معروف ایرانی است که فعالیت خود را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نمود و بعد از حضور در قسمت خنداننده شو برنامه تلویزیونی خندوانه شناخته و مشهور شد، این کمدین معروف و محبوب سپس وارد دنیای بازیگری گردید و نقشی را هم در سریال آخر خط ایفا نمود.

علی صبوری کمدین مشهور و به اصطلاح واینر اینستاگرامی و خندوانه ای در روز ۳ شهریور سال ۱۳۷۱ در مشهد متولد شد، که احتمالا با وی آشنا هستید، آغاز فعالیت و شناخته شدن او با حضور در ایتستاگرام بود که با حضور در بخش خنداننده شو در برنامه ی خندوانه به شهرت رسید.

آشنایی با بیوگرافی علی صبوری بازیگر سریال آخر خط

خانواده علی صبوری

وی بزرگ شده در خانواده ای چهار نفره، برخوردار از شرایط مناسب و خوب زندگی می باشد که تنها ۱ برادر کوچکتر از خودش به اسم آرمان دارد، آرمان در زمینه گرافیک توانسته به موفقیت برسد، کار خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی می باشد.

علی دارای خودروی بی ام وی i 318 مدل ۲۰۰۵ می باشد که با ماشین بی ام وی خودش در کلیپ های اینستایی اش حضور می یابد.

زندگینامه علی صبوری کمدین جوان و بااستعداد تلویزیونی

بیوگرافی علی صبوری و آغاز فعالیت در اینستاگرام

وی در سن ۲۴ سالگی یعنی از ماه دی سال ۱۳۹۵ با دارا بودن ۳۲ فالوور در اینستاگرام، به طور اتفاقی کلیپ طنزی را برای انتقاد از برگزار نشدن کنسرت در مشهد پخش نمود که با بازدید ۲۰۰ نفر انگیزه ای برای ادامه و تهیه ویدئوهای طنز با زمان یک دقیقه شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

که رفته رفته کلیپ های طنز او با استقبال خوبی روبرو شد و توانست او را به عنوان یک شخصیت مشهور اینستایی در میان مردم و کاربران بشناساند.

آشنایی با بیوگرافی علی صبوری واینر اینستاگرامی

درآمد علی صبوری در اینستاگرام

علی صبوری واینر مطرح اینستاگرامی، و کمدین معروف تلویزیونی کنونی با تهیه و تولید کلیپ های طنز اینستاگرامی آرام آرام فالوورهایش را ارتقا داد و به حدی رسید که توانست از پیج اینستاگرام خود کسب در آمد نماید، به طوری که سفارش های تبلیغاتی برای قرار گرفتن در پیج وی به مبلغ ۴ – ۵ میلیون رسیده است. او با ادامه فعالیتش توانست از ۴۰۰ فالوور به ۱ میلیون فالوور برساند. در حال حاضر بالای ۲.۵ میلیون نفر دنبال کننده ی پیج اینستاگرامی وی هستند.

شرح زندگی علی صبوری کمدین اینستاگرامی

ماجرای ازدواج وی

خبرهای زیادی مبنی بر ازدواج علی صبوری در دنیای مجازی انتشار یافته، ولی هنوز خود او در این مورد هیچ حرفی نزده و هیچ چیزی را اعلام نکرده است، که به نظر نمی رسد ازدواج کرده باشد.

شرح زندگی علی صبوری بازیگر سریال آخر خط

نظر علی صبوری در مورد اینستاگرام

طبق گفته خود علی صبوری در آن زمان که در فضای مجازی در اینستاگرام فعالیت داشته، به دلیل اینکه هدفمند بوده، همیشه شوخی های دو پهلو انجام می داده است، و هیچ وقت قدم فراتر نمی گذاشته که بعدها با ورود در فضاهای بزرگتری مانند تلویزیون و … دچار هیچ مشکلی نشود.

علی صبوری درباره شبکه ی اجتماعی اینستاگرام و کاربران آن چنین بیان داشته است:

«اینستاگرام مکتب ملکه های زیبایی و داف کده هاست! »

شرح زندگی علی صبوری کمدین معروف و محبوب کشورمان

اخراج از دانشگاه

رشته ی تحصیلی علی صبوری در دبیرستان علوم تجربی بوده، که می خواسته دکتر بشود و البته در کنارش در زمینه ی هنر هم فعالیت کند، اما بر خلاف تصورش در رشته ی هوشبری قبول می شود که در ترم آخر به دلیل اینکه قصد داشته نمایشی را بر روی صحنه ببرد، در کلاس حاضر نمی شود و در نتیجه گرفتن صفر همانا و اخراج شدن وی نیز همانا؛ به این ترتیب قدم در دنیای مجازی و موفقیت های تازه می گذارد.

علی صبوری در جایی می گوید:«من بالای ۴ ترابایت فیلم از سال ۱۹۲۰ تا الان دارم»

آشنایی با شرح زندگی علی صبوری و آثار وی

حضور او در خنداننده شو

در بیوگرافی علی صبوری باید اشاره کنیم که شهرت وی بیشتر به خاطر حضور در برنامه خندوانه است که در سال ۱۳۹۶ موفق شد نفر اول استند آپ مسابقه خنداننده شو شبکه نسیم شود.

برنامه ی تلویزیونی خندوانه با اجرای رامبد جوان است که یکی از قسمت های جانبی این برنامه، خنداننده شو می باشد که استندآپ کمدین های مستعد و جوان کشورمان معرفی می کند، که این انتخاب از بین مردم عادی صورت می گیرد.

زندگینامه علی صبوری بازیگر سریال تلویزیونی آخر خط

تجربه بازی علی صبوری در تلویزیون

وی در تابستان ۱۳۹۹ با حضور در سریال «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی نخستین تجربه بازیگری اش را کسب نمود، هر چند او پیش از این هم با بازی در فیلم سینمایی «سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در سال ۱۳۹۵ مقابل دوربین رفته بود، اما نقش او به وسیله ی تدوین گر حذف شد.

آشنایی با بیوگرافی علی صبوری کمدین محبوب

قرارداد و تعهد حرفه ای ۱۰ ساله

علی صبوری در مورد قرارداد خود با تلویزیون چنین می گوید:

«مدتی از اینستاگرام دور شدم چون برای ورود به تلویزیون یک تعهد حرفه ای ۱۰ ساله دادم که همه ی کارهایم تا ده سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد. این تعهد را یک روند حرفه ای می دانم، چرا که امروز فیلم و سریال در فضای مجازی ساخته می شود که اغلب آنها هنرپیشه هایی هستند که در تلویزیون رشد کرده اند، و این طبیعی است که مدیران بخواهند هنرپیشه های خود را صراف بخواهند برای تلویزیون استفاده کنند.»

شرح زندگی کمدین جوان و با استعداد ایرانی

گفته علی صبوری در مورد مخاطبان بالای فضای مجازی

علی در مورد قوی تر بودن فضای مجازی و مخاطبان بالای آن چنین می گوید:

«صدا و سیما کپی می کند، به همین دلیل فضای مجازی و اینستاگرام رسانه قوی تری از تلویزیون است، ما مجبوریم تو کلیپ های یک دقیقه ای مردم را بخندونیم، اما تلویزیون اینجوری نیست.

من دور و بری هایم هیچکس تلویزیون نگاه نمی کنند، کسانی که نگاه می کنند اقلیت اند!»

آَنایی با زندگینامه علی صبوری و آنچه باید بدانید

شباهت علی صبوری و رضا عطاران

بهروز افخمی در جایی گفته بود که علی صبوری؛ رضا عطاران دو می شود، و عده ای نیز می گویند که علی صبوری کمدین مشهور فضای مجازی و هنرپیشه طتز اکنون تلویزیونی قصد دارد ادای رضا عطاران را در بیاورد.

آشنایی با بیوگرافی علی صبوری کمدین جوان و با استعداد

واینر یعنی چه؟ و دلیل این لقب

واینر به افرادی می گویند که در زمینه فضای مجازی در بخش طنز فعالیت دارند، در مورد علی صبوری نیز این صدق می کند چرا که او ابتدا اینستاگرام مشغول فعالیت در بخش طنز بود و سپس در تلویزیون این فعالیت را ادامه داد.

زندگینامه علی صبوری واینر اینستاگرامی معروف

در این مطلب با بیوگرافی علی صبوری کمدین جوان ایرانی آشنا شدید، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان و طرفداران این هنرپیشه موفق ایرانی واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *