دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی و عکس های جالب سینا شفیعی و آشنایی بیشتر با وی

  • محدثه خاکشور
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله شما عزیزان با بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در سریال «ستایش ۳» بیشتر آشنا خواهید شد، امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

سینا شفیعی، کارگردان، هنرپیشه و نویسنده ایرانی است، آغاز فعالیت او با تئاتر بوده که تمرکز و فعال بودن او نیز در همین زمینه می باشد، او نویسندگی و کارگردانی و بازیگری را توانسته است در این زمینه تجربه نماید.

سینا شفیعی مرحله به مرحله قدم در دنیای سینما و تلویزیون گذاشت، نخستین قدم خود نویسندگی بود که با توجه به علاقه و استعدادی که در خود می دید، به بازیگری روی آورد و در پشت صحنه طراح صحنه شد، با تولید فیلم کوتاه جایزه بین المللی فیلم کوتاه را کسب نمود و شناخته شد.

آشنایی با بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر ایرانی

آشنایی با بیوگرافی سینا شفیعی

سینا شفیعی بازیگر جوان و موفق ایرانی در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر که علاوه بر هنرپیشگی تجربه ایفای نقش در زمینه کارگردانی و نویسندگی را نیز دارد، او متولد سال ۱۳۶۷ در تهران است که در تهران هم بزرگ شده و سکونت دارد.

سینا از نظر تحصیلات، دانشجوی انصرافی است که مدتی است با خانم نوشین شکری ازدواج و به جمع متاهلین پیوسته است. او دارای ۱۸۲ سانتی متر قد می باشد.

آشنایی با شرح زندگی سینا شفیعی هنرپیشه با استعداد و موفق ایرانی

آغاز به کار

وی نخستین بار با بازی در سریال «جستجوی آرامش» در نقش سیامک مقابل دوربین رفت، که پس از این تجربه به ایفای نقش در سریال «راه و بی راه» ساخته داوود بیدل پرداخت.

  •  آرون گروپس

او به دفعات بازی در نقش های مختلفی را در فیلم های سینمایی، سریال و همچنین نمایش تجربه نمود که نمایش «اسماعیل» تجربه جدیدی از کارگردانی و نویسندگی علاوه بر بازیگری را برای او به وجود آورد.

شرح زندگی سینا شفیعی بازیگر ایرانی

نمایش «اسماعیل»

این نمایش روایت کننده ی قصه ی فردی است که خادم مشهد الرضا می باشد، پسر وی بیمار است پس خادم داستان برای بیماری کودکش درگیر یک چالش می گردد که آغاز کننده ی ماجرایی جذاب در این نمایش می باشد. نمایش «اسماعیل» در دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی حضور یافت که از جمله موفقیت های سینا شفیفی محسوب می گردد.

زندگینامه سینا شفیعی هنرپیشه و نویسنده ایرانی

نظر سینا شفیعی در مورد تئوری و عمل

سینا شفیعی دانشجوی انصرافی می باشد، وی در مورد علت انصرافش چنین می گوید:

«من دانشجوی کارگردانی تئاتر بودم ولی همان سال اول انصراف دادم، احساس کردم دانشگاه بیش از داشته، به دانسته ام اضافه می کند، یعنی یک آگاهی کاذب به من می دهد به نظرم دانسته ها بدون زیست و بدون وجود داشته ها فقط یک آگاهی کاذب هستند که آدم را اذیت می کنند، ولی داشته ها حتما کارساز خواهند بود.

آشنایی با شرح زندگی سینا شفیعی

اینستاگرام سینا شفیعی

سینا شفیعی مانند بسیاری از هنرمندان در اینستاگرام صفحه ای را مربوط به خود دارد که به وسیله ی آن با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند.

نشانی صفحه سینا شفیعی : «www.instagram.com/sina-shafie67»

آشنایی با شرح زندگی سینا شفیعی

بیوگرافی سینا شفیعی و ازدواجش

سینا شفیعی بازیگر جوان کشورمان در سال ۱۳۹۷ با خانم نوشین شکری ازدواج نمود. برادر وی آهنگساز بوده است که آهنگسازی اغلب کارهای سینا را انجام می دهد.

آشنایی با بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر مطرح و جوان ایرانی

دلیل روی آوردن به بازیگری

بازیگران افرادی هستند که نسبت به بسیاری از مردم با زندگی عادی از انرژی و البته رابطه اجتماعی و ارتباطی بهتری برخوردار می باشند، و تصور مردم نیز بر همین اساس است که  افرادی که اهل بگو بخند هستند، بازیگر می شوند، البته بیشتر مواقع همین طور است اما گاهی داستان کمی عوض می شود.

سینا شفیعی در مورد این موضوع می گوید که «خلاهایی که در دوران نوجوانی داشتم، همیشه شنیدم که آدم هایی که قصه خوب تعریف می کنند و می گویند و می خندند، بازیگرهای خوبی می شوند، اما در اصل اینطور نیست. در کارنامه بازیگرها و کارگردان های بزرگ این را ندیدم، اغلب آنها در کودکی آدم های خجالتی و کمرو بودند و این موضوع یک کلیشه اشتباه بود.

بعدا که در کودکی خودم جست و جو کردم دیدم که یک پارادوکس بین خودم و فانتزی ها و جهان رئالیستی خشک اطرافم وجود داشته است و از کودکی کارتون هایی که می دیدم پر از فانتزی بود و در خانه اصلا اینطور نبود و همین فاصله و تضاد و جستجوی این فانتزی ها باعث شد تا به سمت بازیگری گرایش پیدا کنم»

شرح زندگی سینا شفیعی بازیگر ایرانی

نخستین نقش آفرینی سینا شفیعی

نخستین نقش آفرینی و تجربه حضور سینا شفیعی در تلویزیون به سال ۱۳۹۶ باز می گردد، زمانی که او بر روی صحنه در تئاتر مشغول ایفای نقش بود، سعید سلطانی از جمله تماشاچیان آن جمع با توجه به استعداد و توانایی که در او مشاهده نمود، شفیعی را برای حضور در سریال «جستجوی آرامش» برگزید که این انتخاب موجب قدم گذاشتن وی در عرصه تلویزیون گردید.

آشنایی با بیوگرافی سینا شفیعی کارگردان نمایش اسماعیل

سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در «ستایش ۳»

فیلمبرداری فصل ۳ سریال «ستایش» با همکاری بازیگران قبلی و تعدادی هنرپیشه جوان و جدید کلید خورد که یکی از این بازیگران جوان و بااستعداد افزوده شده، سینا شفیعی بود که در نقش «حمید» مقابل دوربین رفت.

او در رابطه با بازی در این سریال و انتخاب نقش حمید می گوید:

«برای سریال ستایش دو نقش به من پیشنهاد شد، یکی نقشی که شهرام پور اسد بازی می کند و نقش حمید که در نهایت حمید را انتخاب کردم، حمید با من خیلی فاصله دارد، اما از همان اول دوست داشتم جذاب ایفایش کنم.»

وی در این سریال با هنرپیشگان مطرحی از جمله : «نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، کمند امیر سلیمانی، فریبا نادری، لاله مرزبان و .. » همبازی است.

شرح زندگی سینا شفیعی هنرپیشه و کارگردان ایرانی

نویسندگی سینا شفیعی

وی در بخش نویسندگی و همچنین کارگردانی مشغول است، سینا شفیعی تاکنون تقریبا ۲۰ نمایشنامه را به رشته ی تحریر در آورده که تمامی آنها در جشنواره های گوناگون حضور یافته اند.

آشنایی با زندگینامه سینا شفیعی بازیگر و نویسنده ایرانی

سینا شفیعی و آثار هنری وی

فیلم های سینمایی

  • «غلامرضا تختی» سال ۱۳۹۷
  • «روز صفر» سال ۱۳۹۸

سریال و مجموعه های تلویزیونی وی

  • «در جستجوی آرامش» سال ۱۳۹۶
  • «راه و بیراه» سال ۱۳۹۷
  • «نهنگ آبی» سال ۱۳۹۷
  • «ستایش» سال ۱۳۹۸

نمایش های وی

  • «اسماعیل»
  • «پلاس پلاس به توان دو»
  • «با من حرف بزن»

آشنایی با بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر سریال در جستجوی آرامش

در این مقاله شما عزیزان با بیوگرافی سینا شفیعی از جمله بازیگران موفق و جوان ایرانی آشنا شدید، امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *