دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های فانتزی جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با جدیدترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

به محض راه رفتن نوزاد والدین برای حفاظت از پاهای فرزند خود یک جفت کفش تهیه می کنند که در هنگام انتخاب کفش نوزاد باید نکاتی مورد توجه قرار بگیرند تا نوزادان در زمان راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

مدل کفش نوزادی شیک و زیبا

کفش های نوزادی مانند کفش بچه گانه دخترانه و کفش بچه گانه پسرانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ کفش به سلیقه شخصی و نیاز فرزند شما بستگی دارد.

کفش نوزادی دخترانه و پسرانه

طرح های کفش نوزاد دخترانه

اگر کف کفش های نوزاد بیش از حد نرم باشد باعث لیز خوردن او می شود همچنین فرزند شما به کفشی نیاز دارند که کف آن ها نازک باشد و علاوه بر این نیز کف کفش ها لیز نباشد.

کفش های کتانی برای نوزادان انتخاب مناسب تری می باشند زیرا به پاها فشار وارد نمی کنند و علاوه بر این جلوی رشد آن ها را نمی گیرند و بهتر است شما کتانی را انتخاب نمایید که انعطاف پذیر باشد.

اگر نوزاد شما به تازگی شروع به راه رفتن کرده بهتر است برای او کفش های ارزان قیمتی را بخرید همچنین کفش باید راحت باشد تا به پاهای نوزاد شما در زمان راه رفتن آسیبی وارد نشود.

کفش نوزاد دخترانه کفش زیبا دخترانه نوزادی کفش نوزادی شیک کفش طرح دار نوزادی کفش نوزادی شیک کفش نوزادی شیک مدل کفش نوزادی فانتزی کفش نوزادی کفش اسپرت نوزادی کفش نوزاد کفش صورتی نوزادی

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که کفش های جلوباز از پاهای نوزاد محافظت زیادی نمی کنند از این رو بهتر است شما برای نوزادانی که تازه شروع به راه رفتن کرده اند کفش جلو بسته را تهیه کنید.

کفشی که برای نوزاد انتخاب می کنید باید حدود یک سانت جلوی آن جا داشته باشد تا کودک بتواند به راحتی راه برود و به پاهای او فشار وارد نشود.

کفش های نوزادی دخترانه در انواع طرح های فانتزی و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید کودک تان به راه رفتن علاقه مند شود بهتر است کفشی فانتزی را برای او تهیه کنید.

کفش فانتزی نوزادی کفش نوزاد شیک کفش دخترانه نوزادی کفش نوزادی دخترانه

طرح های کفش نوزاد پسرانه

کفش های نوزاد پسرانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و بهتر است شما مدل و رنگ کفش نوزادی را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس های فرزندتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

توجه داشته باشید که کودکان نوپا هر ۲ تا ۴ ماه نیاز به یک جفت کفش جدید دارند زیرا اندازه پاهای آن ها تغییر می کند بنابراین والدین بهتر است از خرید کفش در چند مدل متنوع خودداری نمایند و یک جفت کفش کتانی برای بازی و یک کفش جفت فانتزی برای مجلس تهیه نمایند.

توجه به ظاهر و رنگ کفش مهم ترین اولویت به شمار نمی رود و بهتر است شما در زمان انتخاب مدل کفش برای نوزاد کفشی را انتخاب نمایید که فرزندتان در هنگام راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

کفش طرح دار نوزادی کفش طوسی برای نوزاد کفش کتانی برای نوزاد کفش نوزادی کفش نوزادی سفید کفش نوزادی دو رنگ کفش فانتزی نوزادی کفش کتانی برای نوزاد کفش طوسی نوزادی کفش نوزادی شیک مدل کفش نوزادی دو رنگ کفش کتانی نوزادی کفش نوزاد شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های کفش نوزادی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کفشی زیبا را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *