دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با زیباترین دیدنی های بریزبن استرالیا آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های بریزبن از جذابیت زیادی برخوردار هستند این منطقه یکی از مهم ترین شهرهای واقع در کشور استرالیا است که به واسطه جاذبه های گردشگری خود بسیار شناخته شده است طبیعت زیبای کوه بیروا و گالری های هنری مدرن از مهم ترین جاذبه هایی هستند که در سفر به اینگونه از مناطق می توانید از آن ها دیدن کنید.

بریزبن از جمله شهرهای زیبای کشور استرالیا است که بعد از سیدنی و ملبورن از جمله دیگر شهرهای برزگ این کشور محسوب می شود این شهر جاذبه های بسیار زیادی دارد و یکی از مناطق مهم توریستی در این کشور است که مورد توجه گردشگران استرالیایی نیز می باشد هر ساله علاقه مندان زیادی هستند که به این منطقه سفر می کنند و از جاذبه های مدرن و به روز این شهر دیدن می نمایند. برای خوش گذرانی های اوقات فراغت این منطقه می تواند بسیار مناسب باشد به همین خاطر استرالیایی ها نیز در ایام تعطیلی این شهر را برای گشت و گزارهای خود انتخاب می کنند زیرا این شهر توریستی تمامی جاذبه های گردشگری را در خود دارد به ویژه در سال های اخیر که یکی از شهرهای مدرن دنیا شده است و بسیار جالب توجه است. در سفر به مناطق مختلف دنیا به ویژه این شهر توریستی استرالیا شاخصه های مهمی هستند که می تواند توجه شما را به خود جلب کند در این میان شاخصه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی بسیار برجسته تر هستند در این شهر نیز با وجود جاذبه های مدرن و فرهنگی می توانید تلفیقی از این جاذبه ها را مشاهده کنید.

دیدنی های بریزبن را بشناسید:

همانطور که اشاره شد این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است چشم اندازهای طبیعی متنوع، جاذبه های مدرن، گالری های فرهنگی و … از مهم ترین جاذبه های توریستی در این شهر محسوب می شوند این شهر زیبای استرالیا از طبیعتی بسیار بکر برخوردار است که در این بخش با آن ها آشنا خواهید شد و در سفر خود می توانید از این جاذبه های زیبا دیدن کنید. شما علاقه مندان می توانید در لینک نیز با دیدنی های ملبورن که یکی دیگر از شهرهای زیبای استرالیا است بیشتر آشنا شوید.

 

پارک ملی لمینگتون:

این پارک ملی یکی از مناطق جذاب برای پیاده روی کردن است خیلی از گردشگران و علاقه مندان به کوهنوردی می توانند با بازدید از این مناطق لذت کوهنوردی را تجربه کنند مسیرهایی که برای رسیدن به این پارک ملی باید پیاده روی کنید این امکان را به شما می دهد تا تجربیات بیشتری را در طول سفر خود به دست آورید. طبق نظر گردشگران سخت ترین مسیر پیاده روی کردن طی کنند مسیر ۲۴ کیلومتری است خیلی از گردشگرانی که علاقه زیادی به پیاده روی کردن دارند این منطقه را برای سفر خود انتخاب می کنند. طبیعت زیبای این پارک نیز یکی دیگر از جذابیت های آن محسوب می شود به ویژه چشم اندازهای جنگلی زیبا در کنار آبشار های خروشان و حیات وحش ارزشمند که باید از نزدیک مشاهده کنید.

زیبایی های بریزبن

جنگل مت کوتا:

این جنگل یکی دیگر از دیدنی های بریزبن است و ویژه علاقه مندانی است که می خواهند مسیرهای کمتری را به پیاده روی بگذرانند این جنگل نیز دارای طبیعتی بسیار بکر و دیدنی است و در فاصله ۱۰ دقیقه ای از شهر واقع شده است. قدم زدن و پیاده روی کردن در میان طبیعت زیبای این جنگل یکی دیگر از فرصت های مهمی است که نباید آن را از دست بدهید و از تفریحات خود در آن نهایت لذت را ببرید.

ارتفاعات بریزبن

  •  آرون گروپس

پناهگاه کوالای لون پاین:

یکی دیگر از جذاب ترین مناطقی که در بریزبن می توانید از آن دیدن کنید این پناهگاه حیات وحش است منطقه ای که در آن تعداد زیادی از کوالاها نگهداری می شوند شما می توانید با سفر به این منطقه و بازدید از این پناهگاه زندگی کوالاها را از نزدیک ببینید همچنین یکی دیگر از لذت های قابل تجربه برای شما عزیزان غذا دادن به این حیوانات است. در این پناهگاه گونه های دیگری از حیوانات دوست داشتنی نیز نگهداری می شوند این پناهگاه ویژه علاقه مندان به حیات وحش و طبیعت گردی است.

حیات وحش بریزبن

باغ گیاه شناسی بریزبن:

بریزبن دارای چشم اندازهای طبیعی بسیار زیادی است این منطقه به دلیل حیات وحش و پارک های ملی متعددی که دارد بسیار شناخته شده است یکی دیگر از مناطق زیبا و دیدنی های این شهر نیز باغ گیاه شناسی است که ویژه علاقه مندان به گونه های مختلف گیاهی است. این باغ زیبا با گونه های نادر و مختلف از گیاهان در منطقه ای نزدیک به رودخانه واقع شده است وجود مرکز تجاری در نزدیکی این باغ موجب شده است تا گردشگران بعد از بازدید از باغ به مجتمع بروند و خریدهای خود را انجام دهند. زیبایی ها و طبیعت این باغ بسیار ستودنی است در فصل های مختلف از سال می توایند به این باغ تماشایی سری بزنید و از چشم اندازهای آن دیدن کنید.

طبیعت بریزبن

آبشار کندالیلا:

این آبشار به دلیل چشم اندازهای زیبای خود در میان جاذبه های توریستی این شهر شناخته شده است این آبشار معروف در دنیا نیز علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است و هر ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف به این منطقه سفر می کنند. برای رسیدن به این آبشار باید از مسیر استخرهای سنگی عبور کنید و به دره ای نزدیک به آبشار برسید و از نزدیک چشم اندازهای آن را مشاهده کنید. این آبشار در نزدیکی مانتویل واقع شده است و با وجود صدای دلنشین خود مورد توجه خیلی از گردشگران است.

دیدنی های بریزبن

تورهای قایق سواری آریا کروز:

شهر بریزبن علاوه بر جاذبه های گردشگری مختلفی که در خود جای داده است دارای امکانات تفریحی متعددی نیز می باشد تجربه بی نظیر گردش با قایق های کروز موجب می شود تا خاطره دل انگیزی را از سفر خود به یاد داشته باشید. سوار شدن بر روی این قایق ها بسیار جذاب است با سوار شدن بر روی آن می توانید خلیج زیبای مورتون را از نزدیک مشاهده کنید زندگی لاک پشت ها و دلفین که در آب های این دریا زندکی می کنند نیز از نزدیک دیدنی تر خواهد بود. از همه این ها که بگذریم می توانید سواحل شنی و زیبای این خلیج را نیز مشاهده کنید جالب است بدانید این منطقه به قدری دارای جذابیت است که زوج های جوان آن را برای ماه عسل خود انتخاب می کنند.

قایق بریزبن

شهر زیبای بریزبن یکی از دیدنی های استرالیا محسوب می شود که در این بخش با مهم ترین جاذبه های آشنا شدید و می توانید در سفر خود به این منطقه از جاذبه های زیبای آن از زندیک یددن کنید و نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *