دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مکان های دیدنی نایروبی برای علاقه مندان سفر به کنیا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مکان های دیدنی نایروبی دارای جذابیت بسیار زیادی هستند این شهر به دلیل آب و هوای مناسب خود هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند این شهر زیبای کنیا به دلیل برخوداری از حیات وحش ارزشمند در آفریقا نیز شناخته شده است و یکی از جاذبه های خاصی است که گردشگران می توانندبا سفر به آن تجربه های متعددی را به دست آورند.

شهر نایروبی یکی از شهرهای مهم در کنیا است این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی خود در این منطقه شناخته است اغلب گردشگرانی که قصد سفر به این نقطه از کنیا را دارند از علاقه مندان به حیات وحش هستند. این شهر به دلیل برخورداری از مهم ترین حیات وحش ها و پارک های ملی دارای هوایی تمیز است و زمین های سرسبزی دارد شما نیز اگر از علاقه مندان به حیات وحش هستید می توانید با سفر به نایروبی از نزدیک زیبایی حیات وحش این منطقه را مشاهده کنید. پارک های ملی این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و دارای گونه های مختلف گیاهی و جانوری هستند که نگهداری از آن ها بسیار ارزشمند است یکی از مهم ترین پارک های این شهر در فاصله ۷ کیلومتری از این شهر واقع شده است و بیش از ۵۰ گونه جانوری را در خود جای داده است. از دیگر جاذبه های مهمی که در این شهر وجود دارد می توان به حیات وحش دیوید اشاره کرد ه در ادامه این بخش بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مکان های دیدنی و بکر نایروبی کنیا:

همانطور که اشاره شد این شهر یکی از مهم ترین دیدنی های کنیا محسوب می شود و جزو زیباترین مکان های دیدنی آفریقا است که هر ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند.

 

پارک اوهورو:

این باغ بزرگ و فوق العاده یکی از بهترین مکان های دیدنی نایروبی می باشد که برای مردم شهر نایروبی به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. بازدیدکنندگان از این پارک می توانند به قایق سواری در دریاچه این باغ بزرگ بپردازند. همچنین یکی دیگر از تفریحات این پارک عظیم شترسواری در اطراف دریاچه اش می باشد. پارک اوهورو یکی از برترین پارک های قاره آفریقا می باشد که همه ساله میلیون ها نفر در آن به تفریح می پردازند. این مکان مهم در آخر هفته مکانی شلوغ و پرهیاهو می باشد که می تواند شما را شگفت زده کند. در این پارک در طول برای مناسبت های مختلف جشن های زیادی برگزار می شود به همین دلیل این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در کشور کنیا شناخته می شود.

حیات وحش نایروبی

پارک ملی نایروبی:

یکی دیگر از مکان های دیدنی نایروبی این پارک ملی می باشد که بیش از ۵۰ گونه حیوان در حال انقراض را در خود جای داده و از آن ها نگهداری می کند. این پارک ملی در حدود ۷ کیلومتری شهر نایروبی واقع شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این پارک ملی دارای طبیعت خاص و بکری می باشد که می تواند هر مسافری را مجذوب خود نماید. اگر قصد سفر این شهر را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک ملی دیدن نمایید. در این پارک حیواناتی از جمله بوفالو، شیر،زرافه، شتر و… وجود دارد که می تواند شما را شگفت زده نماید. همچنین در باغ ملی نایروبی بیش از ۴۰۰ گونه پرنده وجود دارد و در پارک زندگی می کنند.

طبیعت نایروبی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بازار ماسای:

اگر قصد سفر به کشور کنیا و پایتخت آن را دارید این بازار قدیمی می تواند شما را با فرهنگ غنی قاره آفریقا آشنا نماید. در این بازار هر چیزی که برای سوغاتی می خواهید وجود دارد و می تواند شما را شگفت زده نماید. یکی از اشکال های این بازار بزرگ شلوغ بودن آن می باشد که شاید شما را کمی کلافه نماید، ولی اگر دوست دارید که با یک مکان تمام آفریقایی آشنا شوید و از آن بازدید نماید بازار ماسای می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. این بازار بزرگ به جز روزهای دوشنبه همه روزه دایر می باشد و در روزهای دوشنبه بصورت کامل تعطیل است. اگر می خواهید سوغاتی های قاره آفریقا را برای دوستان خود بخرید اجناس این بازار دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشد.

بازار نایروبی

آمایکا:

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری نایروبی رستوران آمایکا می باشد که مسافران می توانند از غذاهای سنتی کنیا و قاره آفریقا لذت ببرند. این مکان رو به جنگل یکی از بهترین رستوران های سنتی این شهر می باشد که همه روزه مسافران زیادی برای خوردن غذاهای خوشمزه محلی و سنتی به آنجا می روند. معنی کلمه آمایکا محل سنتی پخت و پز می باشد و همانطور که از نام آن پیداست شما با یک رستوران شگفت انگیز رو به رو خواهید شد. اگر قصد سفر به شهر نایروبی را دارید و به دنبال یک رستوران خاص با غذاهای فوق العاده لذیذ هستید آمایکا بهترین گزینه در طول سفر شما می باشد.

رستوران نایروبی

حیات وحش دیوید شلدریک:

این مکان فوق العاده همانطور که از اسمش مشخص می باشد توسط دافنه شلدریک برای زیست بچه کرگدن و فیل هایی می باشد که خانواده های خود را از دست داده اند و تنها می باشند. این مکان فوق العاده در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است و از آن زمان به عنوان پناهگاه این حیوانات استفاده می شود. این حیات وحش این حیوانات کوچک را بعد از رسیدگی در دل طبیعت رها می کند تا بتوانند به زندگی آزادانه خود بپردازند. اگر علاقه مند به حیوانات و محیط زیست هستید حیات وحش دیوید شلدریک یکی از گزینه های خوب برای بازدید می باشد و می تواند برای شما جالب باشد.

مکان های دیدنی نایروبی

مکان های دیدنی آفریقای جنوبی از تنوع گونه های جانوری برخوردار هستند در این میان شهر نایروبی نیز دارای طبیعت و حیات وحش دل انگیزی است شاید دیدن زندگی اینگونه از حیوانات نادر که تنها در این پارک های ملی و پناهگاه ها یافت می شود برای خیلی از افراد لذت بخش باشد و در این سفر تجربه ای جدید را در اختیار آن ها قرار دهد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *