دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی ایالت تورینگن آلمان و دیدنی های گردشگری جذاب آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های ایالت تورینگن از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است این منطقه جاذبه های تاریخی زیادی را در خود جای داده است جاذبه هایی همچون قلعه های وسیع و تاریخی و دیدن معماری آن ها از نزدیک بسیار لذت بخش تر است. شما در سفر خود به تورینگن می توانید تجربیات زیادی را به دست آورید تجربه های تاریخی که شما را بیشتر با تمدن این منطقه آشنا خواهد کرد.

توربیگن یکی از ایالت های مهم است که در کشور آلمان واقع شده است این کشور دارای ۱۶ ایالت مجزا است که یکی از آن ها نیز همین ایالت است پایتخت رسمی ایالت توربیگن شهر ارفورت است شهری که با جاذبه های زیبا که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند درباره این ایالت اطلاعات دقیقی در سایت های خبر وجود ندارد اما به دلیل ارزش توریستی که دارد می توان درباره آن بیشتر صحبت کرد. از مهم ترین نکاتی که درباره این ایالت وجود دارد این است که تقسیم بندی آن به ۱۷ بخش مجزا موجب اهمیت بیشتر آن شده است این ایالت به دلیل قرار گرفتن در کشور آلمان از اهمیت زیادی برخوردار است و هر ساله گردشگران زیادی از جاذبه های آن دیدن می کنند.

همانطور که می دانید آلمان یکی از مهم ترین کشورهای دنیا است و دارای وسعت بسیار زیادی است این کشور در حال حاضر یکی از ابر قدرت های مهم جهان است و به دلیل اهمیت های سیاسی و اقتصادی خود در دنیا مطرح است. این کشور یکی از مهم ترین قطب های گردشگری است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند این کشور دارای آثار تاریخی بسیار مهمی را در خود جای داده است و به دلیل جاذبه های طبیعی که دارد یکی از مهم ترین مکان های گردشگری دنیا محسوب می شود. همانطور که اشاره شد این کشور وسیع دارای جاذبه های بسیار زیادی است یکی از مهم ترین شهرهای آن نیز ایالت توربیگن است این ایالت نیز بسیار وسیع است و مهم ترین شهر آن اروفورت است که پایتخت رسمی آن شناخته می شود.

دیدنی های مهم ایالت تورینگن:

شاید همه ما کشور آلمان را به خوبی بشناسیم کشوری که در طول تاریخ از قدرت زیادی برخوردار بوده است و قدمت طولانی دارد این کشور به دلیل اهمیت خود در طول تاریخ دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی است. در قرون وسطی بسیاری از این بناها و جاذبه ها وجود دارند که قلعه های تاریخی و جذاب هستند و برخی از آن ها نیز در این ایالت قرار دارند که در سفر خود به آن می توانید از نزدیک مهم ترین جاذبه های تاریخی را مشاهده کنید.
توربیگن درای جاذبه های تاریخی، طبیعی و هنری بسیار زیادی است شهری که قدمتی ۱۰۰ هزار ساله دارد این ایالت یکی از مهم ترین ایالت های آلمان محسوب می شود و در گوشه و کنار خود جاذبه های زیادی را در خود جای داده است اهمیتی که این ایالت در توسعه و تکنولوژی داشته است.

 

وارتبورگ:

این منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و از مهم ترین دیدنی های تورینگن است یکی از مهم ترین جاذبه های آن نیز جاذبه های تاریخی هستند وارتبورگ نیز یکی از مهم ترین بناهای تاریخی است که یک قلعه تاریخی شناخته شده است این قلعه در سال ۱۰۶۷ ساخته شده است و در یکی از شهرهای تورینگن واقع شده است شهر آیزناخ که یکی از شهرهای مهم این ایالت است دارای مهم ترین جاذبه های تاریخی همچون این قلعه است. این قلعه در سال ۱۵۲۱ یکی از گریزگاه های مارتین لوتر است که متعلق به کشیشان متجدد آلمانی است انجیل که یکی از مهم ترین کتاب های آسمانی است در این قلعه ترجمه شده است. این بنا در سال ۱۹۹۹ توسط میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است و یکی از مهم ترین آثار تاریخی جهان است.

مکان ها تورینگن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

قلعه التس:

این قلعه یک نمای تاریخی ارزشمند دارد این قلعه به قدری دارای اهمیت است که بر روی اسکناس های ۵۰۰ یورویی حک شده است این قلعه بر بالای ایالت راینلند فالتس ساخته شده است و قدمت تاریخی آن به قرن ۱۲ باز می گردد این روزها بسیاری از گردشگران به استقبال این قلعه می روند و از جاذبه های آن دیدن می کنند. این قلعه تاریخی برای خیلی از گردشگران و علاقه مندان دارای جذابیت است و یکی از دیدنی های تورینگن است که به واسطه ارزش تاریخی خود شناخته شده است.

قلعه تورینگن

مجموعه موزه روداکتال:

این موزه یکی دیگر از جاذبه هایی محسوب می شود که می توانید از آن دیدن کنید این موزه در جنگ آلمان دارای شهرت زیادی بوده است و حوادث آن دوران را به رخ کشیده است همانطور که می دانید تاثیرات جدای دیوار برلین و بخش های مختلف آلمان بر روی زندگی مردمان روستا کم نبوده است در این موزه عکس های مهمی دیده می شوند که روایت کننده زندگی و مشکلات مردم در دوران جنگ هستند این تصاویر زندگی واقعی را به رخ کشیده اند و به نوعی تاریخ را در خود جای داده اند به همین خاطر جذابیت بسیار زیادی دارد.

موزه تورینگن

مارکزبورگ:

اگر قصد سفر به تورینگن را دارید باید بدانید که این ایالت دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی است و تنها جاذبه های آن قلعه هایی است که می توانید در این بخش با آن ها آشنا شوید. مارکرزبورگ از مهم ترین بلندی های شهر براواباخ است که در کشور آلمان واقع شده است و یکی از دیدنی های نزدیک به این ایالت است این قلعه در قرن ۱۲ ساخته شده است این قلعه بلندترین قلعه ای است که ساخته شده است و به دلیل قدمت و استحکامی که دارد مورد تخریب واقع نشده است.

دیدنی های تورینگن

همانطور که بیان شد این ایالت یکی از مهم ترین مکان های دیدنی آلمان است کشور آلمان دارای جاذبه های بسیار زیادی است و تنها جاذبه های آن به  این منطقه ختم نمی شود اما این ایالت به دلیل وسعتی که دارد و به دلیل تقسیم بندی های وسیعی که در خود جای داده است یکی از جاذبه های آلمان محسوب می شود. این ایالت دارای شهرهای متعددی است و ۱۷ بخش دارد هر یک از این شهرها دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشند که در سفر خود به این ایالت می توانید از آن ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *