دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بهترین نقاط گردشگری و دیدنی های ایالت کلرادو آمریکا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

کلرادو یکی از مهم ترین ایالت های آمریکایی است که در غرب آمریکا واقع شده است و یکی از جذابیت هایی است که می توانید در آمریکا از آن دیدن کنید این منطقه پر جاذبه به دلیل برخورداری از ارتفاعات زیاد و زمین های صحرایی دارای جذابیت است. از دیدنی های کلرادو می توان به صخره هایی اشاره کرد که با نام دو قلوهای سیامیس از آن یاد می شود و بسیار شهرت دارد.

آمریکا کشوری وسیع و پر جاذبه در دنیا است که به خاطر جاذبه های زیبایی که دارد در دنیا شناخته شده است این منطقه شاید یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در آمریکا نباشد اما یکی از مناطق بکر و کمتر دیده شده ای است که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود و می تواند توجه شما علاقه مندان را به خود جلب کند. کلرادو از جمله ایالت های آمریکایی است این منطقه دارای کوهستان های برفی و زمین های صحرایی مختلف است همچنین تنوع جغرافیاییی این منطقه دارای اهمیت بسیار زیادی است و یکی از مهم ترین ویژگی های این منطقه برای گردشگران محسوب می شود. اگر قرار است سری به این ایالت بزنید باید از رودخانه های این مطقه نیز دیدن کنید درباره این ایالت آمریکایی اطلاعات گردشگری مختلفی در مقالات وجود دارد که می توانید از آن ها اطلاعات کسب کنید. جاذبه های توریستی و گردشگری که در این منطقه وجود دارند هر ساله گردشگرانی را به خود جذب می کنند که شما نیز در سفر خود می توانید از آن ها دیدن کنید. این منطقه از آب و هوای مناسب و معتدلی برخوردار است و به دلیل آفتاب های درخشانی که دارد بسیار محبوب و دوست داشتنی است این ایالت در طول تاریخ نیز بسیار با اهمیت بوده است و در ادامه نیز با آن آشنا خواهید شد.

آشنایی با دیدنی های ایالت کلرادو:

کلرداو در میان ایالت های آمریکایی رتبه سوم را دارد از جمله شهرهای مهم دیگر در این ایالت نیز می توان سان دیگو، میامی و کالیفرنیا اشاره کرد این منطقه از مناظر طبیعی زیادی برخوردار است و بسیار جذاب و دوست داشتنی است جاذبه های توریستی و گردشگری که در این ایالت می توانید از آن دیدن کنید تنوع زیادی ندارند و ما در این بخش به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. شاید تاکنون نام دوقلوهای سیامیس را شنیده باشید این منطقه صخره هایی زیبا و مرتفع هستند این صخره ها در میان باغ های پارک ملی  قرار گرفته اند خیلی از گردشگران این پارک ملی را با نام کلرادو اسپرینگز می شناسند که بسیار زیبا هستند و دارای اشکال مختلفی می باشند. این متطقه دارای مهم ترین نیروگاه های برق و آب است و از دیگر زیبایی های آن نیز می توان به آبشار تور عروس اشاره کرد این آبشار بسیار مرتفع و زیبا است و به دلیل چشم اندازهای طبیعی خود بسیار شناخته شده است.

 

شهر زیبای دنور:

این شهر یکی از مهم ترین دیدنی های کلرادو و یکی از شهرهای این ایالت محسوب می شوداین منطقه پر جمعیت دارای آب و هوای سردی است و به واسطه سلسله جبال هایی که دارد در دنیا شهرت  یافته است و یکی از مهم ترین شهرهای این ایالت شده است. یکی از لذت ها و تفریحاتی که می توانید در این منطقه از آن ها لذت ببرید لذت ورزش های زمستانی است این ورزش ها توسط بهترین تیم ها و لیگ ها انجام می شوند و در طول سفر تجربه آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

طبیعت کلرودا

باغ گیاه شناسی دنور:

این باغ یکی دیگر از جاذبه هایی است که در این ایالت قرار دارد این مرکز یکی از مهم ترین باغ های گیاه شناسی عمومی است و در منطقه شرق شهر دنور قرار دارد این مجموعه عظیم مهم ترین گونه های گیاهی را در خود جای داده اند بیش از ۱۲ هزار گونه گیاهی در این منطقه و در این باغ یافت می شوند که دیدن آن ها از نزدیک بسیار جذاب و زیبا است آب و هوای این منطقه بسیار معتدل است و دارای قسمت هایی سرپوشیده است که امکان گشت و گزار را برای شما راحت تر خواهد کرد. یکی از بخش های مهمی که در این باغ می توانید از آن دیدن کنید آزمایشگاه است در این آزمایشگاه مهم ترین گونه های گیاهی کشت می شوند این باغ یکی از مهم ترین دیدنی های کلرادو محسوب می شود.

جاذبه های کلرودا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

گوزن های شمالی وحشی در پارک استس کلرادو:

این پارک ملی دارای گونه هایی از گوزن های شمالی است که به لحاظ زیست محیطی و جانوری دارای اهمیت زیادی هستند در این پارک ملی می توانید از نزدیک زندگی جانوری گونه های مختلف را نظاره گر باشید که به نوعی از جذابیت برای گردشگران برخوردار هستند. این پارک ملی نیز یکی دیگر از دیدنی های کلرادو محسوب می شود و بسیار جذاب هستند از دیگر گونه های جانوری در این پارک ملی می توان به گوسفندهای کوهی آمریکایی و گوزن های وحشی آن اشاره کرد شاید دیدن عقاب های طاس نیز برای شما تماشایی باشند زیرا زندگی این گونه های جانوری بسیار زیبا هستند بزهای کوهی نیز شامل این گونه ها هستند و در این پارک یافت می شوند. حیات وحش این پارک بسیار جذاب است و صدها گونه مختلف جانوری در آن یافت می شوند.

حیات وحش کلرودا

پارک خدایان کلرادو:

شاید تاکنون نام پارک خدایان کلرادو را نشیده باشید این پارک از جمله معروف ترین پارک های عمومی محسوب می شوند که در ایالت کلرادو اسپرینگز واقع شده است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است این پارک را نماد طبیعی می دانند که بسیار شهرت دارد و دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

دیدنی هالی کلرودا

در این منطقه یکی از مهم ترین شهرهای آن دنور است که دارای موزه های مختلف و باغ وحش است موزه طبیعت علم و فرهنگ که یکی از مهم ترین جاذبه هایی است که می توانید از آن دیدن کنید این شهر یکی از  مکان های دیدنی آمریکا است که دارای جذابیت های بسیار زیادی است و می توانید در  لینک اطلاعات آن را کسب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *