دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش خانم های عینکی و تکنیک های آرایشی که باید رعایت کنند

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش با انواع مدل های آرایش خانم های عینکی آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی مناسب و زیبا را برای خود انتخاب نمایید و در مکان های مختلف جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

یکی از بزرگ ترین چالش هایی که دختران و خانم های عینکی با آن درگیر می شوند نوع میکاپ صورت آن ها می باشد. توجه داشته باشید که عینک اگرچه قسمت های زیادی را از صورت را می پوشاند ولی باعث برجسته سازی چشم ها و ابروهای افراد می شود از این رو بهتر است این نقاط از صورت شما دارای میکاپی بی نظیر و جذاب باشند. 

مدل آرایش خانم های عینکی با جدیدترین متدها

مدل میکاپ های زیادی برای خانم های عینکی وجود دارد و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های خود از بین آن ها میکاپی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل میکاپ برای خانم های عینکی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ دخترانه

مدل میکاپ برای خانم ها و دختران عینکی

خانم هایی که از عینک استفاده می کنند باید در هنگام آرایش چشم ها به ضخامت و رنگ فریم و فرم چشم های خود توجه داشته باشند.

برای آرایش چشم ها می توانید از سایه ای ملایم به عنوان پایه استفاده کنید و سایه را روی پلک بالایی خود تا استخوان ابرو بزنید برای پلک پایینی نیز می توانید از رنگ ها با شدت متوسط استفاده نمایید. بعد از زدن سایه باید مدل خط چشم مناسب را بکشید و به کمک ریمل نیز می توانید به مژه های خود فرم و حالت بدهید.

توجه داشته باشید که رنگ مورد استفاده برای میکاپ چشم ها نباید دقیقا همرنگ با فریم عینک باشد و اگر تمایل دارید سایه چشم هایتان همرنگ فریم باشد می توانید رنگ سایه را روشن تر انتخاب نمایید و برای خط چشم نیز بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید.

میکاپ برای خانم های عینکی میکاپ زنانه میکاپ زنانه میکاپ برای خانم های عینکی مدل میکاپ زنانه میکاپ زنانه آرایش برای خانم های عینک دار آرایش برای خانم های عینک دار مدل آرایش صورت شیک آرایش صورت زیبا و شیک میکاپ زنانه میکاپ برای خانم های عینک دار میکاپ ساده برای خانم های عینک دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ابروها به چهره حالت و فرم بی نظیری را می بخشند بنابراین بهتر است خانم های عینکی همیشه ابروهای خود را مرتب نگه دارند و علاوه بر این از مدل هایی مناسب برای میکاپ ابرو های خود استفاده نمایند. اگر فریم عینک روی ابروهای شما را نمی پوشاند بهتر است از سایه چشم یا مداد ابرو برای پر کردن قسمت های خالی ابروی خود استفاده نمایید.

اگر دور چشم های شما به دلیل استفاده زیاد از عینک سیاه شده است بهتر است به کمک کرم پودر این قسمت ها را بپوشانید و اگر چشم هایتان دوربین است با زدن عینک چشم های شما از پشت آن درشت تر دیده می شود از این رو بهتر است از سایه های تیره استفاده نمایید تا چشم هایتان کوچک تر به نظر برسند. اگر چشم های شما نزدیک بین است با زدن عینک چشم ها از پشت آن کوچک تر دیده می شوند از این رو بهتر است از سایه های روشن استفاده نمایید و بالای چشم هایتان نیز خط چشم بکشید.

اگر فریم عینک شما رنگارنگ یا طرح دار می باشد بهتر است از آرایش های ملایم و خنثی استفاده نمایید همچنین سایه های رنگی و برجسته برای شما انتخابی مناسب به شمار نمی روند.

میکاپ برای خانم های عینک دار آرایش ساده برای خانم های عینک دار مدل آرایش زیبا برای خانم های عینک دار مدل میکاپ زنانه آرایش برای دختران عینکی میکاپ ساده برای خانم های عینک دار میکاپ صورت زنانه مدل آرایش صورت زیبا میکاپ صورت زنانه

در این مطلب مدل هایی از آرایش برای خانم های عینکی را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی مناسب و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *