دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سهیل تاکی و عکس های زیبای وی با ژست های مختلف

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سهیل تاکی یکی از بازیگران محبوب و دوست داشتنی کشورمان همره با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سهیل تاکی بازیگر معروف و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۸۰ با سریال پرمخاطب ” دردسر والدین” در نقش سعید نکویی با کارگردانی مسعود نوابی شروع کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سهیل تاکی همراه با کارنامه هنری و تصاویر جذاب وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی سهیل تاکی

سهیل تاکی هنرپیشه  دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۳۰ مرداد ماه سال ۱۳۶۴ که هم اکنون وی ۳۵ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

زندگینامه کامل سهیل تاکی

سهیل تاکی بازیگر ایرانی فعالیت خود را از نوجوانی با تئاتر های نمایشی آغاز کرد و برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ در مجموعه تلویزیونی ” دردسر والدین” در نقش سعید نکویی با کارگردانی مسعود نوابی، به عنوان پسر مهران مدیری و فاطمه گودرزی و همچنین نقش برادر ناتنی علی صادقی را به ایفای نقش پرداخت. از دیگر بازیگران این سریال می توان به حمیده خیر آبادی، حسین ایل بیگی، ساعد هدایتی، محمود بنفشه خواه و …. اشاره نمود.

بیوگرافی سهیل تاکی + عکس

زندگینامه کامل و خواندنی سهیل تاکی بازیگر موفق و توانا ایرانی

بیوگرافی سهیل تاکی بازیگر محبوب ایرانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس دو نفره سهیل تاکی و شهاب حسینی

سهیل تاکی در سال ۱۳۸۴ در سن ۲۰ سالگی در فیلم سینمایی ” شاهزاده ایرانی” با کارگردانی و نویسندگی محمد نوری زاده حضور داشت. اصغر همت، داریوش ارجمند، ثریا قاسمی، یوسف مرزادیان، پروانه معصومی و … از بازیگران این فیلم بودند. سپس در سال  ۱۳۸۵ در سریال ” بایرام” با کارگردانی مسعود نوابی در کنار نفیسه روشن، زهره حمیدی، علی ترابی، غلامحسین لطفی، امیر جعفری، رویا افشار  و…. ایفای نقش پرداخت.

شرح حال خواندنی سهیل تاکی

عکس زیبا سهیل تاکی در جنگل های شمال

زندگینامه خواندنی سهیل تاکی

بنابراین سهیل تاکی در سال ۱۳۹۲ در سن ۲۸ سالگی در تله فیلم ” خانه نشین” با کارگردانی کمال مقدم و در سریال ” من چکاره ام” حضور داشت. سهیل تاکی در مصاحبه ای درمورد سریال من چکاره ام بیان نموده که:

هر زمان به من پیشنهاد خوبی برای بازیگری شود قبول می‌کنم. سریال «من چه کاره‌ام» تم مستند نمایشی داشته که در رابطه با جوان‌های بیکاری است که روی به اعتیاد آورده‌اند، این مسئله مهمترین عاملی بود که باعث قبول ایفای نقش از سوی من بود.” تاکی در ادامه افزود: “من در این سریال حدود ۲۲ نقش را ایفا کردم و در واقع می توانم بگویم از دیگر دلایل بازی در این سریال محک هنری و تعدد نقش هایم و تفاوت داشتن همه این کاراکتر ها با یکدیگر است. فیلمبرداری این سریال نزدیک یک ماه و نیم طول کشید و من در تمام این مدت به طور کامل خود و کارنامه هنری ام را محک زدم و خداروشکر که از خودم راضی هستم و باز این مردم هستند که منتقدان ما می باشند.

زندگینامه جالب سهیل تاکی

گالری شخصی و جدید سهیل تاکی بازیگر محبوب کشورمان

بیوگرافی سهیل تاکی و همسرش

سلفی زیبا سهیل تاکی در یک روز برفی

شرح حال کامل و زیبا سهیل تاکی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سهیل تاکی بازیگر محبوب و موفق کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *