دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی بیشتر با شاهین صمدپور گزارشگر مستقل و جنجالی + بیوگرافی

  • عاطفه میرزایی
  • ۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شاهین صمدپور کارگردان، تهیه کننده، گزارشگر و مستند سار معروف و دوست داشتنی ایرانی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شاهین صمدپور کارگردان، تهیه کننده، مجری، مستند ساز و گزارشگر ایرانی می باشد. این هنرمند توانا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ در سن ۱۷ سالگی به عنوان دستیار سوم کارگردان وارد تلویزیون شد و با مجری گری برنامه “شوک” به شهرت زیادی دست یافت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه شاهین صمدپور همراه با تصاویر شخصی و جدید آشنا شوید.

نگاهی به بیوگرافی شاهین صمدپور

شاهین صمدپور کارگردان، مجری، خبرنگار، مستند ساز و تهیه کننده ایرانی متولد ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تکنولوژی آموزشی می باشد. شاهین از بازیگری شروع کرد سپس به عنوان دستیار کارگردان و مجری فعالیت کرد و اکنون مستند ساز و گزارشگر مستقل می باشد.

بیوگرافی شاهین صمدپور و همسرش

شاهین صمدپور در یک خانواده ۳ نفره به دنیا آمده که تنها فرزند خانواده است. پدرش صاحب شرکت تعمیرگاهی و مادرش کارمند اتاق بازرگانی بود. اما متاسفانه در در سال ۱۳۶۶ پدر و مادر وی از یکدیگر جدا شدند. علت این جدایی اعتیاد زیاد پدرش به مواد مخدر بود که حاضر به ترک آن نشد. وی مدت ها در کنار پدرش زندگی کرد ولی با تلاش مادرش و زیاد شدن اعتیاد پدر، شاهین برای همیشه خانه را ترک کرد و نزد مادرش رفت. بعد از این ماجرا دیگر از پدرش خبری تا به امروز ندارد.

بیوگرافی شاهین صمدپور + عکس جدید

عکس جدید و شیک شاهین صمدپور مجری و خبرنگار کشورمان

شرح حال کامل شاهین صمدپور

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس جالب و زیبا شاهین صمدپور با بچه های جنوب

شرح حال شاهین صمدپور

این هنرمند دوست داشتنی کشورمان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ در سن ۱۰ سالگی در کانون هنری حر با سرپرستی آقای سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان معروف ایرانی آغاز نمود و در ۱۱ سالگی جایزه بهترین بازیگر تئاتر را دریافت کرد. وی برای نخستین بار با مستند درنگ به عنوان مجری جلوی دوربین قرار گرفت.

تاریخچه زندگی شاهین صمدپور

گالری شخصی و شیک شاهین صمدپور

شناخت بیشتر با بیوگرافی شاهین صمدپور

عکس شاهین صمدپور و هادی کاظمی در آبمیوه فروشی

سرگذشت کامل شاهین صمدپور

مستند شوک در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی شاهین صمدپور و تهیه کنندگی فرشاد شکیبی که از شبکه سه سیما پخش شد. درمورد موضوعاتی چون بررسی مسائل اجتماعی روز و آسیب های اجتماعی  می پرداختند. این برنامه با رویکرد بررسی آسیب های اجتماعی برای جوانان با حضور تعدادی از شخصیت های سرشناس عرصه ورزش و سینما ساخته شده‌است. شاهین علاوه بر کارگردانی به عنوان مجری و کارگردان در قسمت های زیادی از این برنامه حضور داشت. این مجموعه مستند کاندیدای یکی از ده برنامه ی پرطرفدار بیست سال اخیر صدا و سیما شد. خوب است بدانید که مستند شوک به دلیل نشان داد بسیاری از آسیب های اجتماعی برخی از مسئولان سبب ممنوع الکاری وی شدند.

از قسمت های مستند شوک می توان به بازی با زندگی، مواد و مخدر و شیشه، چاقی و لاغری، مهریه و ازدواج، رمالی، تخلفات اینترنتی، مرگ خاموش، سوانح رانندگی، اعتیاد، تب خوانندگی، زمین لرزه، شرط بندی فوتبال، تخلفات اینترنتی، سرعت و خطر، غوغای مجازی، قاچاق حیوانات، زمین خواری، کیف قاپی و سرقت مسلحانه، تخریب منابع طبیعی و … اشاره نمود.

تاریخچه زندگی شاهین صمدپور و همسرش

شاهین صمدپور در کنار حسین مهری بازیگر کشورمان

بیوگرافی شاهین صمدپور گزارشگر معروف ایرانی

عکس شاهین صمدپور در حال گزارشگری

شرح حال شاهین صمدپور گزارشگر + عکس

بعد از ممنوع الکاری شاهین، یک مجموعه تلویزیونی به نام شکلات تلخ با اجرای بهنوش بختیاری با رویکری مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی شاهین صمدپور که ضبط ۱۳ قسمت از ۲۶ قسمت این سریال به پایان رسید و قرار شد که به روی آنتن شبکه نسیم برود، اما متاسفانه به دلیل ماجرای ممنوع الکاری وی، این برنامه هرگز پخش نشد و فقط تنها یکی از مستندهای شاهین در شبکه ۳ با نام “چوپان دروغ گو” با حذف تصویر صورت او پخش شد.

شرح حال خواندنی و جالب شاهین صمدپور

عکس جذاب شاهین صمدپور در کنار بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی

بیوگرافی شاهین صمدپور + گالری

شاهین صمدپور در کنار مادرش

عکس + زندگینامه شاهین صمدپور

زندگینامه خواندنی شاهین صمدپور

شاهین صمدپور در کنسرت مهدی احمدوند

زندگینامه شاهین صمدپور و همسرش

در ادامه بیوگرافی شاهین صمدپور آمده که وی بعد از جدا شدن از تلویزیون با ساخت چندین مستند احتماعی بدون سانسور در فضای مجازی اینستاگرام به فعالیت خود ادامه داد و در همان سال ۱۳۹۴ مستندی درمورد کیفیت خودروسازی ایران خودرو سایپا و و گفتگو با مدیر عاملان آنها ، حادثه سانچی، مشکلات بی آبی و فقر جنجالی مستنداتی ساخته و منتشر کرده‌ است.

بیوگرافی شاهین صمدپور + تصاویر شخصی

عکس اینستاگرامی شاهین صمدپور

زندگینامه جالب و زیبا شاهین صمدپور

عکس جالب شاهین صمدپور

بیوگرافی شاهین صمدپور + عکس

اکنون شاهین صمدپور یک گزارشگر مستقل که هر از گاهی با خیریه مهر آفرینی همکاری دارد و به صورت تخصصی در حوزه کودکان و آسیب های اجتماعی این قشر فعالیت می کند.

وی درمورد فعالیت های خود در حوزه آسیب کودکان می گوید:

من فرزند طلاق هستم و سختی هایی داشته ام، حتی قرار بود یکسال به برنامه ماه عسل بروم که نشد، پدر من اهل کتک زدن بود، اعتیاد داشت و من هم مشکلات خاص خودم را داشتم. شاید این یکی از دلایلی باشد که دغدغه ام کودکان هستند.

بیوگرافی شاهین صمدپور + عکس

سید جواد هاشمی و شاهین صمدپور در کنسرت محسن ابراهیم زاده

زندگینامه کامل شاهین صمدپور

گالری جدید شاهین صمدپور

زندگینامه جالب شاهین صمدپور

ازدواج و همسر شاهین صمدپور

شاهین صمدپور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زندگینامه جامع شاهین صمدپور

امیدواریم از خواندن بیوگرافی شاهین صمدپور گزارشگر و مستند ساز کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *