دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زیباترین دیدنی های لاس وگاس و جاذبه های توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

شهر لاس وگاس یکی از شهرهای مهم در آمریکا است بسیاری از جهانگردان و گردشگران این شهر را با نام شهر گناه نیز می شناسند امکانات به روز و رفاهی که در میان مردمان این منطقه وجود دارد موجب شده تا تفریحات متعددی داشته باشند. این شهر دارای جاذبه های متعددی است موزه های طبیعی، فرهنگی و جاذبه های مدرن از مهم ترین مکان هایی هستند که از دیدنی های این شهر به شمار می آیند.

لاس وگاس شهری زیبا و معروف در ایالت متحده آمریکا است و در یکی از ایالت ها با نام نودا واقع شده است این شهر دارای شهرت بالایی است و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در آمریکا است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. این شهر دارای زرق و برق زیادی است و از جمعیت زیادی نیز برخوردار است هر ساله گردشگران زیادی به ویژه ایرانیان به این شهر زیبا سفر می کنند. در این شهر جاذبه های بسیار ویژه و منحصر به فردی وجود دارد یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر که برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت بوده است ونیز لاس گاس بوده است این کانال های معروف بسیار معروف است این مجموعه دارای مراکز خرید بسیار بزرگی است افراد بسیار خاصی از این کانال دیدن می کنند. پاریس لاس وگاس نیز یکی دیگر از زیبایی های شهر لاس وگاس است این مجموعه زیبا دارای ۴۶ طبقه است و یک طراحی بازسازی شده از روی برج ایفل داشته است مناظر این برج در شب زیبایی های بیشتری نیز دارد و می توانند از نزدیک مناظر بالای این برج را مشاهده کنید. این منطقه دارای امکانات تفریحی بالایی است هلیکوپتر سواری یکی از لذت هایی است که می توانید در سفر خود به لاس وگاس از آن لذت ببرید این تفریح بر بالای ارتفاعات شهر انجام می شود.

دیدنی های لاس وگاس شهر زیبای آمریکا:

بسیاری از هتل ها و برج های لوکس و لاکچری که در این شهر ساخته شده اند بسیار جذاب و تماشایی هستند هتل بزرگ ام جی ام که یکی از هتل های لوکس منطقه است و دارای جذابیت بسیار زیادی است دارای مهم ترین امکانات همچون استخر و رستوران های مجلل است که می توانید از آن ها لذت ببرید. اگر می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید توصیه می کنیم تا سری به چرخ و فلک بزرگ لینک بزنید این چرخ و فلک ظرفیت بسیار بالایی دارد و در ارتفاع ۱۶۸ متری واقع شده است.

 

موزه تایتانیک:

این موزه یکی از جاذبه های گردشگری است که در شهر لاس وگاس واقع شده است با توجه به اینکه کشتی تایتانیک و داستان آن را همه شما شنیده اید می توان حدس زد که این موزه از چه جذابیت هایی برخوردار است داستان غم انگیز این کشتی به سال ۱۹۱۲ باز می گردد حال یکی از موزه های معروف در شهر لاس وگاس مجموعه ای از آثار باقی مانده از این کشتی را در موزه خود نگهداری کرده است هر ساله ۲۵ میلیون نفر از جاذبه های زیبای این شهر دیدن می کنند با بازدید از این موزه می توانید لحظات واقعی تری را از درون کشتی درک و لمس کنید که این امر برای خیلی از علاقه مندان دارای جذابیت و هیجان است.

چشم اندازی از لاس وگاس

قصر سزار:

این قصر یکی دیگر از دیدنی های لاس وگاس به شمار می آید برای ساخت این قصر زیبا و باشکوه هزینه های هنگفتی صرف شده است تاریخ ساخت این بنای مجلل به سال ۱۹۶۶ باز می گردد برای ساخت این بنا نیز مبلغ ۲۴ میلیون دلار هزینه شده است این قصر در شهر نوادا واقع شده است و دارای امکانات بسیار زیادی است. داشتن استخر یکی از ویژگی های این قصر محسوب می شود این استخرها استخرهای رومی هستند و به دلیل امکانات مجلل و شیک خود بسیار مورد توجه گردشگران خود قرار می گیرد.  جالب است بدانید که بسیاری از فیلم های هالیوودی نیز در این قصر باشکوه ساخته شده اند نوع معماری مجلل و جدید موجب برجسته شدن این بنا در میان دیگر جاذبه های دنیا شده است و آن را به یکی از کاخ های سلطنتی تبدیل کرده است.

قصر لاس وگاس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دره گرند کنیون:

از مهم ترین جاذبه های توریستی و مهیج در این شهر می توان به این دره مهیج و مهیب اشاره کرد این دره در فاصله ۲۵۰ مایلی از شهر واقع شده است اگر از علاقه مندان به جاذبه های بکر و دیدنی در دنیا به ویژه لاس وگاس هستید می توانید به این دره بروید و از نزدیک زیبایی های آن را مشاهده کنید. تجربه فراموش نشدنی شما در سفر به این دره شما را ترغیب می کند تا بار دیگر به این منطقه بروید و چند روزی را در آن سپری کنید دیواره های قوسی شکلی که در این دره وجود دارند دارای ارتفاع زیادی هستند مقادیر زیادی آب که در پشت این ارتفاعات ذخیره شده اند از اهمیت بسیار بالایی برای منطقه برخوردار می باشند. این جاذبه های طبیعی سالانه گردشگران بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد همچنین سدسازی هایی که بر روی این ارتفاعات و کوه ها صورت گرفته است موجب اهمیت بیشتر آن شده است.

دیدنی های مهم لاس وگاس

آکواریوم ریف:

از دیگر دیدنی های شهر لاس وگاس می توانید به این آکواریوم اشاره کرد جالب است بدانید که این مجموعه یکی از معتبرترین مجموعه های آبی است که دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد شما می توانید با بازدید از این آکواریوم زندگی زیر آب را از نزدیک مشاهده کنید. این آکواریوم واقع شده در خلیج مندلی واقع شده است برای اینکه بتوانید از نزدیک این آکواریوم مشاهده کنید باید هزینه ۱۸ هزار دلار را بپردازید انواع گونه های آبزیان همچون کوسه ها، لاک پشت، تمساح  و ماهی های مختلف در این آکواریوم نگهداری می شود.

آکواریوم لاس وگاس

موزه موب:

لاس وگاس دارای تاریخچه بسیار غنی است و فراز و نشیب بسیار زیادی را تجربه کرده است خیلی از افراد این شهر را به عنوان یکی از شهرهای پر جرم و جنایت در لاس وگاس می شناسند با توجه به کمتر شدن آمار جنایت ها در این شهر می توان شاهد امنیتی بیشتری در گوشه و کنار آن بود از این رو آمار گردشگران در این شهر نیز رو به افزایش است و به دلیل یکی از شهرهای قدیمی در لاس وگاس است دارای جذابیت بسیار زیادی در است. در این موزه موزه هایی وجود دارد که می توانید با گشت و گزار در آن ها ارزش های فرهنگی و تاریخی بیشتری را مشاهده کنید که برای خیلی از علاقه مندان نیز لذت بخش است.

موزه لاس وگاس

دیدنی های شهر لاس وگاس بسیار متنوع هستند این شهر بیشتر جاذبه های مدرن و لاکچری را در خود جای داده است همچنین دارای موزه های فرهنگی و هنری ارزشمندی است که علاقه مندان خاصی را به خود جذب می کند این شهر یکی از مکان های دیدنی آمریکا به شمار می آید و هر ساله مورد توجه توریستان متعدد است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *