دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش عروسکی با مراحل تصویری و نمونه های این سبک آرایش صورت

  • ندا خوشرو
  • ۶ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش و مدل هایی از آرایش عروسکی مخصوص خانم ها و دختران جوان مشکل پسند و امروزی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ عروسکی از انواع سبک های میکاپ است که امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری خاص داشته باشید بهتر است از این مدل میکاپ استفاده نمایید.

مدل ها و آموزش آرایش عروسکی

میکاپ عروسکی دارای حالتی دراماتیک می باشد و هدف استفاده از آن نوعی زیبایی فانتزی و ایجاد چهره ای نه چندان غیر واقعی می باشد همچنین میکاپ عروسکی را می توانید به صورت ملایم یا حرفه ای انجام دهید که این نوع میکاپ در سطح حرفه ای نیاز به روش های تخصصی گریم و استفاده از ابرازهای آرایشی خاص دارد.

میکاپ عروسکی

 آموزش میکاپ عروسکی

برای انجام میکاپ عروسکی باید چند مرحله زیر را انجام دهید :

مرحله اول : آماده سازی پوست 

برای داشتن پوستی صاف و یکدست بهتر است ابتدا پوست صورت خود را لایه برداری نمایید سپس به کمک ماسک مرطوب کننده پوست را به خوبی مرطوب نمایید. برای یکدست کردن پوست صورت از کرم پودر براق استفاده نکنید زیرا میکاپ عروسکی باید دارای زمینه ای مات باشد. همچنین در این مرحله می توانید از پرایمر سایه استفاده نمایید و لب هایتان را به کمک بالم لب مرطوب نمایید.

آرایش عروسکی

  •  آرون گروپس

مرحله دوم : استفاده از سایه سفید برای چشم ها 

برای ایجاد کردن حالت غیر واقعی و فانتزی بهتر است از رنگ سفید سایه استفاده نمایید. برای کشیدن سایه سفید روی پلک چشم ها از برس مخصوص سایه که از نوع تخت می باشد استفاده نمایید و به کمک سایه همه قسمت پلک بالا را بپوشانید و سایه را تا زیر پلک پایین ادامه بدهید.

توجه داشته باشید که در این مدل آرایش با سفید کردن اطراف چشم ها چهره و سن شما کمتر به نظر می رسد همچنین اگر رنگ سفید به چهره شما نمی آید می توانید برای آرایش چشم ها از رنگ های روشنی که به سفید نزدیک تر هستند استفاده نمایید. استفاده از سایه های اکلیل دار نیز مانعی ندارد ولی نباید میزان براقی و اکلیل سایه در حدی باشد که چشم های شما تحت الشعاع قرار بگیرد.

میکاپ عروسکی شیک

مرحله سوم : استفاده از خط چشم سفید 

برای داشتن چشم هایی بزرگ و چهره ای فانتزی و جذاب بهتر است از خط چشم سفید برای کشیدن خط چشم استفاده نمایید. برای کشیدن خط چشم بهتر است مداد سفید و نرمی را انتخاب نمایید و به کمک آن داخل پلک پایین را به صورت کامل پر نمایید همچنین می توانید از مدادهایی که به طیف رنگ پوست شما نزدیک تر هستند برای کشیدن خط چشم استفاده نمایید و به کمک آن ها قسمت داخلی پلک پایین را پر نمایید.

کشیدن خط چشم

مرحله چهارم : استفاده از مژه مصنوعی 

برای اینکه چشم هایتان بزرگ و بازتر به نظر برسند بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید. توجه داشته باشید که مژه مصنوعی باید از بین مدل های بلند و فر و یکپارچه انتخاب شود تا چهره شما عروسکی به نظر برسد. برای پلک پایین نیز می توانید از مژه مصنوعی مجزا استفاده نمایید.

برای قرار دادن مژه مصنوعی روی پلک ابتدا مژه ها را در تعداد لازم آماده نمایید سپس اضافه های آن را قیچی کنید و مژه ها را به صورت یکی یکی چسب بزنید و روی پلک چشم ها قرار دهید و بعد از اینکه چسب مژه حالتی نیمه جامد پیدا کرد مژه را به کمک موچین در سر جای خود محکم نمایید و اجازه دهید تا چسب خشک شود.

مدل آرایش صورت عروسکی

مرحله پنجم : استفاده از رژگونه روشن 

اگر شما تمایل دارید میکاپی عروسکی داشته باشید بهتر است از رژگونه هلویی رنگ استفاده نمایید. برای زدن رژگونه ابتدا برس مخصوص را به مقداری رژگونه آغشته نمایید سپس به کمک حرکت های دورانی ، رژگونه را روی گونه هایتان بزنید.

زدن رژگونه روی گونه ها

مرحله ششم : کشیدن کک و مک روی صورت 

این مرحله اختیاری می باشد و اگر شما تمایل دارید آرایشی فانتزی داشته باشید بهتر است مقداری کک و مک روی صورت خود بکشید. برای کشیدن کک و مک نیاز به مداد قهوه ای رنگی خواهید داشت که مداد را باید حسابی تیز نمایید و به کمک آن نقطه و خال های کمرنگی را روی بینی و زیر چشم هایتان بکشید. توجه داشته باشید که برخی از نقطه ها را باید پر رنگ بکشید و برخی دیگر را هم به صورت کمرنگ بکشید.

کشیدن کک و مک روی صورت

مرحله هفتم : استفاده از رژ لب صورتی 

آخرین مرحله گریم لب ها می باشد و بهترین رنگ رژ لب برای کامل کردن میکاپ عروسکی رژلب صورتی می باشد. برای گریم لب ها می توانید از رژلب صورتی روشن که مات یا نیمه مات است استفاده نمایید. همچنین بهتر است ابتدا به کمک خط لب به لب هایتان فرم و حالت بدهید سپس رژلب را روی سطح لب های خود بزنید. توجه داشته باشید که در این مدل میکاپ صورت نباید از برق لب یا رژ لب براق استفاده نمایید.

آرایش صورت شیک عروسکی

مدل میکاپ عروسکی دخترانه

مدل های میکاپ عروسکی

میکاپ عروسکی برای دختران و خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهری منحصر به فرد داشته باشید بهتر است این مدل میکاپ را انتخاب نمایید.

میکاپ عروسکی در انواع مدل های میکاپ ملایم و میکاپ غلیظ موجود می باشد که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و میزان مهارت شما بستگی دارد.

مدل میکاپ دخترانه نحوه انجام آرایش عروسکی مدل میکاپ عروسکی آرایش صورت فانتزی و شیک مدل آرایش صورت آرایش صورت عروسکی میکاپ زیبا و عروسکی

میکاپ عروسکی باعث می شود تا ظاهرتان جوان و دخترانه تر به نظر برسد و علاوه بر این اگر شما تمایل دارید از این نوع میکاپ در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که مقدار کمی فانتزی می باشد تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ وسایل آرایشی برای انجام این مدل میکاپ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ هایی را انتخاب نمایید که فانتزی هستند و علاوه بر این در کنار یکدیگر جذاب و متفاوت تر به نظر برسند و با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل آرایش عروسکی شیک آرایش عروسکی زنانه مدل آرایش صورت عروسکی میکاپ صورت فانتزی آرایش عروسکی خاص آرایش عروسکی

در این مطلب مدل هایی از آرایش عروسکی مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید مدل میکاپ خاص و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهرتان ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *