دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل سبد گل خواستگاری شیک و دوست داشتنی با تزئینات خاص و لاکچری

  • ندا خوشرو
  • ۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل سبد گل خواستگاری برای افراد با سلیقه های مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مراسم خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم های ایرانی برای امر ازدواج می باشد که این مراسم دارای آداب و رسوم به خصوصی است و خانواده داماد برای حضور در این مراسم دسته گل یا سبد گل زیبا و شیکی را تهیه می کنند و آن را به خانواده عروس تقدیم می کنند.

مدل سبد گل خواستگاری زیبا و شیک

سبد های گل در انواع مدل های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما سبدی را انتخاب نمایید که عروس خانم بتواند آن را سال های زیادی به عنوان یادگاری از مراسم خواستگاری اش نگهداری کند. در مطالب قبلی طرح های دسته گل خواستگاری و دسته گل عروس رز قرمز و دسته گل ارکیده عروس را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های سبد گل مخصوص مراسم خواستگاری را پیش رو خواهید داشت.

مدل سبد گل مخصوص خواستگاری

طرح های سبد گل مخصوص مراسم خواستگاری

انتخاب گل برای سبد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما گل هایی را برای چیدن در سبد انتخاب نمایید که جدید باشند و با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند. گل هایی نظیر ارکیده و لیلیوم و رز و آنتوریوم از انواع گل های لوکس و زیبا به شمار می روند و برای تزیین سبد گل انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر سبد گل از گل هایی نظیر زنبق و مریم و پرنده بهشتی و … استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که گل های ارزان قیمت و معمولی به هیچ وجه مناسب نمی باشند همچنین گل های سفید رنگ و گل گلایول بیانگر مراسم ترحیم هستند از این رو نباید از این گل ها برای تزیین سبد گل استفاده کنید.

سبد گل شیک مدل سبد گل خواستگاری سبد گل زیبا و جدید سبد گل زیبا مخصوص خواستگاری سبد گل شیک مدل سبد گل شیک طرح سبد گل مخصوص خواستگاری سبد گل شیک سبد گل بزرگ برای خواستگاری سبد گل جدید و زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای گل ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ گل ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند. از گل هایی برای تزیین سبد استفاده نمایید که دارای رنگ هایی پر انرژی و شاد می باشند. گل ها با رنگ قرمز و صورتی و بنفش و نارنجی و … برای سبد گل مخصوص خواستگاری انتخابی مناسب به شمار می روند.

  •  آرون گروپس

برای تزیین سبد گل می توانید گل های کوچک و بزرگ را در کنار یکدیگر قرار دهید توجه داشته باشید که بهتر است سایز همه گل ها را یکسان انتخاب نکنید.

انتخاب ابعاد سبد به سلیقه شخصی بستگی دارد ولی به شما پیشنهاد می دهیم که در صورت امکان سایز سبد را بزرگ یا متوسط انتخاب کنید.

طرح سبد گل شیک سبد گل کوچک برای خواستگاری سبد گل زیبا و خاص سبد گل جذاب برای خواستگاری مدل سبد گل خواستگاری شیک و جذاب

در این مطلب با انواع طرح های سبد گل خواستگاری با جدیدترین طرح و رنگ ها آشنا شدید که امیدواریم با ایده گفتن از آن ها بتوانید سبدی با گل های زیبا و خاص را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *