دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی آراس بولوت اینملی و عکس های جالب وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آراس بولوت اینملی  بازیگر حبوب ترک زبان اهل ترکیه همراه با تصاویر شخصی و دوست داشتنی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آراس بولوت اینملی یکی دیگر از بازیگران معروف و جوان اهل استانبول کشور ترکیه می باشد. او در بسیاری از سریال ها و فیلم های ترکیه ایفای نقش پرداخته است. اگر شما دوستان از مخاطبان تلویزیونی شبکه های ماهواره هستید حتما وی را در سریال های « روزی روزگاری» در نقش مِتِه آکارسو و سریال « حریم سلطان » در نقش شاهزاده بایزید دیده اید که ایشان در این سریال ها بسیار معروف و مشهور شده است و توانسته طرفداران بسیاری را در ایران و خارج از ایران به خود جذب نماید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه آراس بولوت اینملی همراه با کارنامه هنری و تصاویر جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

نام و نام خانوادگی: آراس بولوت اینملی

تاریخ تولد: ۲۵ اوت ۱۹۹۰

زادگاه: استانبول – ترکیه

شغل: بازیگر

شروع فعالیت: سال ۲۰۰۹ تا کنون

قد: ۱۸۳

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

وزن: ۷۱

شرح حال کامل آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی هنرپیشه مشهور و سرشناس سینما و تلویزیون اهل ترکیه متولد ۲۵ اوت ۱۹۹۰ به شمسی (۳ شهریور ماه سال ۱۳۶۹ ) که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر استانبول چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می باشد. خوب است بدانید که وی یکی از صد نفری است که در این دانشگاه انتخاب شد.

شرح حال آراس بولوت اینملی

این بازیگر خوش استایل ترکیه در یک خانواده با اصالت ۴ نفره به دنیا آمده است. پدرش چنگیز بولوت اینملی و مادرش سو استپ می باشد. وی یک خواهر خواننده به نام یشیم و یک برادر بازیگر و نویسنده به نام اورکون دارد.

شرح حال خواندنی آراس بولوت اینملی

عکس اینستاگرامی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی خواندنی و کامل آراس بولوت اینملی

عکس خاص و متفاوت آراس بولوت اینملی بازیگر محبوب

بیوگرافی آراس بولوت اینملی کامل و جالب

گالری شخصی و شیک آراس بولوت اینملی

تاریخچه آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۹ در سن ۱۹ سالگی با حضور در چند تبلیغات تلویزیونی شروع کرد. سپس بعد از یکسال ایشان نخستین فعالیت تلویزیونی اش را با سریال «کوچه های پشتی» در نقش شرف به دست آورد. وی در سال ۲۰۱۰ دومین فعالیت خود را با سریال « روزی روزگاری» در نقش مته آکارسو در کنار فرح زینب عبدالله و ویلما الس بازی کرد او برای سریال روزی روزگاری  دو جایزه در جشنواره تلویزیونی ترکیه به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد رابه دست آورد. سپس در سال ۲۰۱۳ با سریال پرمخاطب «حریم سلطان» در نقش شاهزاده بایزید در کنار هالیت ارگنج، مریم اوزرلی و جانسو دره  چهره اش شناخته شد و به شهرت رسید.

زندگینامه آراس بولوت اینملی

عکس و بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی + تصاویر

عکس آتلیه ای آراس بولوت اینملی

شرح زندگی آراس بولوت اینملی

عکس دو نفره آراس بولوت اینملی و هازال کایا

عکس + زندگینامه آراس بولوت اینملی

تا اینکه وی در سال ۲۰۱۳ در سن ۲۳ سالگی با فیلم « آیا ما خوب هستیم» وارد سینما شد. سپس برای فیلم «محمود و مریم» به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشت.

به این ترتیب آراس بولوت اینملی در سال ۲۰۱۷ در سن ۲۷ سالگی با سریال « چوکور یا گودال» در نقش یاماچ کوچوالی به شهرت بسیاری دست یافت. در این سریال بازیگران محبوب ترکیه ای همچون پریهان ساواش، نجات ایشلر، اونر ارکان، رضا کجااوغلو، علی سورملی، اجه یاشار و … حضور داشتند. آراس بخاطر بازی در این سریال توانیست جایزه بهترین بازیگر درام سال ۲۰۱۸ را از جشنواره پروانه طلایی ترکیه دریافت نماید.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی + تصاویر شخصی

عکس جالب آراس بولوت اینملی در سریال گودال

بیوگرافی آراس بولوت اینملی + گالری

شرح حال خواندنی و کامل آراس بولوت اینملی

زندگینامه کامل آراس بولوت اینملی

رابطه های عاشقانه آراس بولوت اینملی

وی در سال ۲۰۱۲ در سن ۲۲ سالگی با اِولین لوینر رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد ولی متاسفانه این رابطه کمتر از یکسال به جدایی ختم شد.

او پس از جدایی با اولین لوینر با جیلان چاپا یک رابطه داشت و از سال ۲۰۱۵  تا کنون با بیگه اونال در ارتباط است.

زندگینامه آراس بولوت اینملی

عکس زیبا آراس بولوت اینملی بازیگر معروف اهل ترکیه

زندگینامه کامل و خواندنی آراس بولوت اینملی

علایق آراس بولوت

این هنرمند همانند خواهرش علاقه زیادی به خوانندگی دارد ولی علاقه شدید وی به بازیگری باعث شده که خوانندگی را کنار بگذارد. همچنین آراس خیلی زیاد به فوتبال علاقمند است و طرفدار دو آتیشه باشگاه بشکیتاش ترکیه است.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی و همسرش

آلبوم جدید و شیک آرای بولوت اینملی

زندگینامه جالب و زیبا آراس بولوت اینملی

در ادامه بیوگرافی آراس بولوت اینملی آمده که وی علاوه بر بازیگری در فیلم های تبلیغاتی حضور داشته که در سال ۲۰۱۸ توسط مجله مد GQ به عنوان مردسال انتخاب شده است.

زندگینامه جالب آراس بولوت اینملی

عکس خاص و دیدنی آراس بولوت اینملی

زندگینامه خواندنی آراس بولوت اینملی

کارنامه هنری آراس بولوت اینملی

سریال های تلویزیونی آراس

کوچه های پشتی (۲۰۰۹)، روزی روزگاری (۲۰۱۲-۲۰۱۳)، حریم سلطان (۲۰۱۳-۲۰۱۴)، مارال (۲۰۱۵)، نفوذی (۲۰۱۶-۲۰۱۷)، چوکور (۲۰۱۷ – تاکنون)
فیلم های سینمایی آراس بولوت اینملی
ارباب مرغ دریا، به زودی (۲۰۱۴)، آیا ما خوب هستیم (۲۰۱۳)، محمود و مریم (۲۰۱۲)

بیوگرافی آراس بولوت اینملی + عکس

زندگینامه جامع آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر و مدلینگ محبوب کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *