دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناخت دیدنی ها و جاذبه های گردشگری دومینیکن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

دومینیکن یکی از مناطق پر جاذبه در دریای کارائیب است این منطقه که پر از ماجراجویی است در سال ۱۴۹۲ به وسیله کریستف کلمب ماجراجوی بزرگ کشف شده است و امروزه نیز به دلیل جاذبه های توریستی متنوع و چشم اندازهای بی نظیری خود شناخته شده است. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از دیدنی های این منطقه به جزیره سفر می کنند و سفری متفاوت خواهند داشت.

دومینیکن از چشم اندازهای بسیار ویژه ای برخوردار است این منطقه با وجود جاذبه های شگفت انگیز خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند مناظر طبیعی که می توانید در نواحی اطراف این دریا مشاهده کنید بی شک برای شما خیره کننده خواهد بود افرادی که قصد دارند طبیعت زیبای نقاط مختلف دنیا را مشاهده کنند با سفر به دومینیکن به آرامش واقعی دست پیدا می کنند. سفر به دومینیکن تجربه خوبی را در اختیار هر گردشگری قرار می دهد زیبایی های منحصر به فرد دومینیکن اغلب به دلیل وجود دریای کارائیب است که در منطقه نیمه شرقی جزیره هیسپانیولا واقع شده است این منطقه هم مرز با هائیتی است و با وجود هتل های لوکس و لاکچری که دارد بسیار مورد توجه گردشگران و علاقه مندان است با وجود امکانات گردشگری و توریستی که در این منطقه وجود دارد دومینیکن یکی از جاذبه های مهم دنیا شده است این منطقه دارای چشم اندازهای ویژه ای است و بیشتر جاذبه های توریستی آن نیز شامل چشم اندازهای زیبای سواحل آن است خلیج عقاب و ساحل پلایا ریکون از مهم ترین سواحل و جاذبه هایی هستند که در این منطقه علاقه مندان بسیار زیادی دارند. و در ادامه این بخش نیز می توانید با جاذبه های مهمی از آن آشنا شوید.

دیدنی های جذاب و معروف دومینیکن:

یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در دومینیکن از آن یاد می شود و مورد توجه خیلی از گردشگران است خلیج زیبای عقاب است این خلیج ویژه گردشگران فرانسوی و پاریسی است شاید جالب باشد بدانید برای سفر به این خلیج باید از مسیری طولانی و پر از سختی عبور کنید و به همین جهت است به جذابیت این خلیج برای گردشگران زیاد است یکی از جذابیت های مهم دیگر در این خلیج لذت قایق سواری است آب زمرد رنگ این خلیج با سنگ های گوناگون بر جذابیت خلیج عقاب افزوده اند اما با این وجود جاذبه های این جزیره به این موارد ختم نمی شود.

 

خوآن دولیو:

از دیگر جاذبه های مهم و دیدنی های دومینیکن می توان به سواحل زیبا و پر جاذبه خوآن دولیو اشاره کرد برج ها و آسمان خراش های این منطقه ساحلی هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خو جذب می کند رستوران های لوکس و هتل های لاکچری نیز از دیگر امکانات مهمی هستند که در این منطقه برای گردشگران ارائه می شوند. اماکن تفریحی در خوآن دولیو موجب شده تا سفری خاطره انگیز داشته باشید این ساحل یکی از مکان های مورد علاقه در بین گردشگران است بیشتر گردشگران در ایام تعطیلات برای گذراندن اوقات فراغت خود به این منطقه سفر می کنند.

دیدنی های دومینیکن

مینی تاس:

در سال ۱۹۷۰ مینی تاس یکی از شهرهای منطقه بوده است و در حال حاضر به یک منطقه خصوصی تبدیل شده است جالب است بدانید بیشتر گردشگران این شهر مدیران و افراد ثروتمند هستند و این منطقه یکی از دیدنی های دومینکین است هر ساله افراد ثروتمند زیادی که به این منطقه سفر می کنند. این منطقه پر جاذبه و لاکچری توسط اسکار دلارنتا ساخته شده است و یک منطقه تفرجگاهی برای مسافران و مهمانان ویژه است خیلی از گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند لذت اسب سواری را تجربه خواهند کرد. از دیگر جذابیت ها و دیدنی های این منطقه سواحل زیبای مینی تاس است خلیج کوچکی که در این ساحل وجود دارد و یک منطقه محافظت شده است ویژه علاقه مندان به غواصی است. سفرهای ویژه یک روزه و هفتگی در این ساحل لذت زندگی در منطقه ای تاریخی که متعلق به دزدان دریایی بوده است در اختیار شما قرار خواهد داد.

  •  آرون گروپس

دومینیکن و جاذبه ها

کارابارته:

منطقه ای که گردشگران آن را با عنوان پایتخت بادسواری و دیدنی های دومینیکن می شناسند خیلی از علاقه مندانی که به کارابارته می روند می توانند زندگی در بهشت گمشده را تجربه نمایند. با وجود لوکس ترین امکانات تفریحی و گردشگری بی شک تجربه سفری متفاوت را خواهید داشت قایق های شیشه ای که شاید در کمترین جای دنیا وجود دارد در کنار تورهای ماهی گیری بسیار لذت بخش خواهد بود بعد از اینکه روزهای گشت و گزار را در این منطقه ساحلی گذراندید می توایند به کافه ها و رستوران های مختلف آن بروید لذت خوردن نوشیدنی های خاص با طعمی متفاوت توجه شما را به خود جلب می کند.

دومینیکن را بشناسید

پونتا کانا:

این ساحل شگفت انگیز در نواحی اطراف خود دارای امکانات گردشگری توریستی متفاوتی است در نواحی اطراف این ساحل زمین های گلف، هتل های لوکس، اقامت گاه های خانوادگی و دیگر امکانات وجود دارد و به همین خاطر گردشگران بسیار زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب کرده است بی شک در سفر به این ساحل باید از پلایا ماکو نیز دیدن کنید این ساحل جذاب با آب های زلال و شفاف منطقه ای مناسب برای موج سواری است و یکی از ایده آل های گردشگران است. این ساحل دارای محیطی بسیار آرامش بخش و طرفداران زیادی نیز در میان تمام جاذبه های گردشگری دارد.

چشم انداز دومینیکن

پلایا گراند:

پلایا گراند نیز یکی دیگر از دیدنی های دومینیکن است و مورد توجه بسیاری از گردشگران است این منطقه اقامتگاه های مختلفی برای گردشگران دارد در نزدیکی سواحل شیک ترین و محلل ترین اقامتگاه ها ساخته شده اند و برای گردشگران دیگر نیز اقامتگاه های آمانرا تاسیس شده است که محل مناسبی برای اقامت گزیدن است. چشم اندازهای این ساحل بسیار زیبا است و به عنوان ساحل طلایی شناخته می شود در پشت صخره های مرتفع این منطقه نیز چشم اندازهای ویژه دیگری  یافت می شوند.

آب های دومینیکن

دیدنی های دومینیکن بسیار جذاب و زیبا هستند این منطقه دارای جاذبه های بسیار متنوعی است و از مهم ترین جاذبه های آن نیز می توان به سواحل دلنشین اشاره کرد در این منطقه توریستی جاذبه های لاکچری با رستوران ها و هتل های لوکس زیادی وجود دارند که موجب می شود هر ساله گردشگران زیاید به این منطقه جذب می شوند. شما با سفر به این منطقه می توانید سوغاتی های زیادی را خریداری کنید خرید این سوغاتی ها بسیار جذاب هستند و در سفر خود به این منطقه ها می توانید از جاذبه های متنوعی دیدن کنید. در این منطقه مکان های خلوت و آرامش دهنده ای نیز وجود دارند و یک محل ارتباطی مناسب برای نقاط مختلف دنیا است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *