دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بیوگرافی کاوه سماک باشی و عکس های متفاوتش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کاوه سماک باشی بازیگر دوست داشتنی و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

کاوه سماک باشی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت بازیگر خود را در سال ۱۳۸۰ در سن ۲۱ سالگی با سریال ” کارگاه شمسی و دستیارش مادام” با کارگردانی مرضیه برومند آغاز نمود. همچنین ایشان در سال ۱۳۸۱ نخستین بازیگری در سینما را با فیلم “چشمان سیاه” تجربه کرد. در ادامه این مطلب زندگینامه این هنرپیشه مطرح کشورمان به همراه مجموعه تصاویری گلچین شده از وی را مرور می کنیم.

بیوگرافی کاوه سماک باشی + تصاویر شخصی و جدیدش

نام و نام خانوادگی: کاوه سماک باشی

تاریخ تولد: ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۵۹

زادگاه: تهران

شغل: بازیگری

شروع فعالیت: ۱۳۸۰

زندگینامه کامل کاوه سماک باشی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاوه سماک باشی بازیگر موفق و توانا تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است ولی اصالتا از طرف پدرش اهل بندر انزلی است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک می باشد.

سرگذشت زیبا کاوه سماک باشی

این بازیگر مطرح ایرانی در یک خانواده ۴ نفره با اصالت و فرهنگی به دنیا آمده است. پدرش محمود سماک باشی یکی از صدا گذاران و صدابرداران سینما و تلویزیون ایرانی و مادرش نیز معلم آموزش و پرورش می باشد. تنها یک خواهر کوچک تر از خودش به نام تارا دارد. کاوه در دوران مدرسه یکی از دانش آموزان زرنگ و باهوش کلاس بود که به دلایل شیطنت های کودکانه اش چندین بار از کلاس اخراج شده ولی چون دانش آموز درس خوانی بود هر بار بخشیده می شد.

زندگینامه جالب کاوه سماک باشی

عکس زیبا و خاص کاوه سماک باشی

بیوگرافی کاوه سماک باشی و همسرش

سلفی جالب کاوه سماک باشی

زندگینامه جامع کاوه سماک باشی

زندگینامه کامل کاوه سماک باشی هنرپیشه محبوب ایرانی

زندگینامه جالب و زیبا کاوه سماک باشی

بنابراین ایشان فعالیت هنری خود را با تئاتر آموزشی آغاز نمود و نخستین بار در سال ۱۳۸۰ در سن ۲۱ سالگی فیلم سینمایی ” چشمان سیاه” با کارگردانی ایرج قادری ایفای نقش پرداخت. ایشان در این فیلم در کنار بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ماه چهره خلیلی، امیر تاجیک، صبا کمالی، مهوش وقاری، جمشید مشایخی، لیلا اوتادی، شراره رخام، پروین سلیمانی و … همبازی بود.

بیوگرافی کاوه سماک باشی + عکس

عکس کاوه سماک باشی در حال پیاده روی

بیوگرافی کاوه سماک باشی کامل و خواندنی

عکس کاوه سماک باشی در پارک

زندگینامه جالب و کامل کاوه سماک باشی

سماک باشی در سال ۱۳۸۰ با سریال ” کارگاه شمسی و دستیارش مادام” به کارگردانی مرضیه برومند وارد قاب تلویزیون شد. همچنین در همان سال دومین تجربه تلویزیونی خود را  با سریال ” سیب ترش” با کارگردانی خسرو معصومی به دست آورد. ولی کاوه در سال ۱۳۹۴ در سریال ” میکائیل” کاری از سیروس مقدم به شهرت زیادی دست یافت و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. در این سریال بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، کامران تفتی، بهنوش طباطبایی، متین ستوده، علی دهکردی، علیرضا خمسه، مجید واشقانی، مجید مشیری و … حضور داشتند.

زندگینامه کاوه سماک باشی و همسرش

عکس و بیوگرافی کاوه سماک باشی

شرح زندگی کاوه سماک باشی

عکس های شخصی و شیک کاوه سماک باشی

زندگینامه جامع و کامل کاوه سماک باشی

این بازیگر موفق کشورمان در سال ۱۳۹۹ در سن ۴۰ سالگی در سریال “بچه مهندس ۳” در نقش تینوش وصال با کارگردانی علی غفاری ایفای نقش پرداخته است. کاوه در این سریال با بازیگران محبوبی چون فرناز رهنما، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، عباس جمشیدی فر، نفیسه روشن، مهشید جوادی، سعید کریمی، کامران تفتی و … بازی می کرد.

بیوگرافی خواندنی کاوه سماک باشی

عکس و زندگینامه کاوه سماک باشی

بیوگرافی کاوه سماک باشی جالب و خواندنی

در ادامه بیوگرافی کاوه سماک باشی آمده که وی علاقه زیادی به غذاهای قرمه سبزی، لازانیا و پاستا دارد و با اضافه وزنی که داشت با یک رژیم یکساله توانسته  ۴۰ کیلو وزن خود را کاهش دهد.

بیوگرافی کاوه سماک باشی بازیگر محبوب ایرانی

پوشش متفاوت کاوه سماک باشی

بیوگرافی کاوه سماک باشی + گالری

ازدواج و همسر کاوه سماک باشی

ایشان مجرد و تا کنون از دواج نکرده است. می گوید: هنوز برای ازدواج آماده نیستم ولی دوست دارم همسرم شخصی صادق و راست گو باشد و در طول عمرم همراهم باشد.

شرح حال کاوه سماک باشی و همسرش

طرفدار پرسپولیس

اهل ورزش هایی مانند دویدن، وزنه زدن و تنیس است و در فوتبال نیز طرفدار دو آتیشه باشگاه پرسپولیس تهران می باشم.

شرح حال خواندنی کاوه سماک باشی

آلبوم جدید و شیک کاوه سماک باشی

بیوگرافی جالب و کامل کاوه سماک باشی

عگس دونفره  کاوه سماک باشی و مژگان ترانه

سرگذشت خواندنی و زیبا کاوه سماک باشی

کارنامه هنری کاوه سماک باشی

فیلم های سینمایی سماک باشی

چشمان سیاه ۱۳۸۱، محکومین بهشت ۱۳۸۴، میراث، منفی هجده ۱۳۸۶، خشاب خالی ۱۳۸۶، آن مرد مرد ۱۳۸۶، بزن بریم آبادان، اشنوگل ۱۳۹۵، ماهور ۱۳۹۶، سرگشته ۱۳۹۶

سریال های تلویزیونی کاوه سماک باشی

کارآگاه شمسی و دستیارش مادام با کارگردانی مرضیه برومند، سیب ترش با کارگردانی خسرو معصومی، مشاور با کارگردانی مسعود رشیدی، هزاران چشم با کارگردانی کیانوش عیاری، برگه های سفید با کارگردانی شفیع آقا محمدیان، ریحانه با کارگردانی سیروس مقدم، پیله های پرواز با کارگردانی حسین سهیلی زاده، بوی خوش زندگی با کارگردانی علی شاه حاتمی، گلریزان با کارگردانی مسعود رشیدی، عملیات ۱۲۵ با کارگردانی بهروز افخمی، یلدا با کارگردانی مسعود رشیدی، میکائیل با کارگردانی سیروس مقدم، گسل با کارگردانی علیرضا بذر افشان، محکومین با کارگردانی سید جواد سید حاتمی، بچه مهندس ۳ با کارگردانی علی غفاری، نفوذ با کارگردانی جواد شمقدری، رعد و برق با کارگردانی بهروز افخمی

بیوگرافی کاوه سماک باشی هنرپیشه محبوب و موفق کشورمان

گالری شخصی کاوه سماک باشی

بیوگرافی کاوه سماک باشی + عکس جدید

تیپ خاص و شیک کاوه سماک باشی

آشنایی با شرح حال کاوه سماک باشی

شرح حال کاوه سماک باشی + تصاویر

شناخت بیشتر با تاریخچه زندگی کاوه سماک باشی

استایل زیبا و جذاب کاوه سماک باشی

تاریخچه زندگی کاوه سماک باشی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی کاوه سماک باشی بازیگر محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جذاب و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *