دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ساخت کارت پستال تولد با خلاقیت های زیبا و خاص

  • فاطمه میرزایی
  • ۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

انواع کارت پستال با طرح های فانتزی، عاشقانه، طرح گل و غیره ایده های جذابی برای طراحی کارت پستال دست ساز به عنوان هدیه به عزیزانتان می باشند، برای یادگیری ساخت کارت پستال تولد در ادامه همراه ما شوید.

کارت پستال تولد دست ساز ایده جالب و جذابی است که به روشهای متنوع و خلاقانه و نیز برای سنین مختلف می توان این کار را به راحتی در منزل انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید، در ادامه مدلهای زیبایی از کارت پستال برای تولد به همراه آموزش یک نمونه زیبا از کارت پستال مدل کیک تولد را ملاحظه می کنید.

ساخت کارت پستال تولد با ایده جذاب

کارت پستال ها وسیله خوبی برای تبریک مناسبتهای مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج، روز عشق، روز مادر و … می باشند، بنابراین به جای خریدن یک کارت پستال می توانید با کمی خلاقیت و ذوق کارت هایی دست ساز بسازید و ضمن سورپرایز کردن عزیزانتان با هنر دستی خود در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید.

ایده ساخت کارت پستال تولد

آموزش ساخت کارت پستال تولد زیبا

حال در صورتی که تولد یکی از نزدیکان و یا دوستان شما نزدیک است و دوست دارید وی را غافلگیر کنید، می توانید این هدیه زیبا را تهیه کرده و به همراه یک شاخه گل زیبا به وی تقدیم کنید.

آموزش کارت تبریک تولد جذاب

در اینجا با استفاده از مقوا های رنگی می توانید به راحتی یک مدل کارت پستال زیبا با طرح کیک برای مناسبت جشن تولد را آموزش ببینید.

  •  آرون گروپس

در اولین مرحله باید چهارعدد مقوا یا کاغذ در رنگ های مختلف تهیه کنید و آنها را به ترتیب سایز از کوچک تا بزرگ و در ابعاد مستطیل برش بزنید.

اموزش کارت پستال تولد زیبا

سپس به اندازه یک سانتیمتر از دو طرف مقوا های برش زده را به سمت داخل تا کنید. با دقت در تصاویر می توانید این مراحل را راحت تر انجام دهید.

در مرحله بعدی ساخت کارت پستال تولد باید از یک مقوای بزرگتر به عنوان پایه طرح کمک بگیرید. بعد با توجه به قسمت تا زدگی کناره های کاغذ با یک قوس، کاغذ های مستطیلی را به روی مقوای اصلی چسب بزنید.

آموزش کارت پستال تولد

اکنون نوبت ساختن چند عدد شمع کاغذی برای روی کیک می باشد، برای این منظور چند نوار مستطیلی شکل به همراه یک دایره کاغذی قرمز برش دهید و چند تکه کاغذ زرد تهیه کنید، سپس آنها را مانند تصویر به هم بچسبانید، بدین شکل شمع های کاغذی شما آماده می شود.

درست کردن کارت پستال تولد

سپس باید شمع های کاغذی خود را به روی طرح کیک کاغذی چسب بزنید و در پایان با چسباندن قلب هایی کاغذی به روی کیک کاغذی، کارت پستال شما آماده می شود.

ساختن کارت پستال تولد

تصاویری دیدنی از انواع کارت پستال دست ساز برای تولد

اگرچه امروزه استفاده از کارت پستال ها و تبریک گفتن از این طریق به دلیل وجود شبکه های اجتماعی مختلف کمرنگ شده است، اما با درست کردن یک کارت تبریک زیبا و با هنر دستی خود می توانید دوستان و عزیزان خود را شگفت زده کنید، در اینجا چند مدل کارت تبریک زیبای تولد به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و ایده بگیرید.

ساخت کارت پستال برای تولدمدل کارت پستال فانتزی و زیبا

آموزش کارت پستال تولد سه بعدیکارت پستال سه بعدی با طرح کیک

ساخت کارت پستال زیبا برای تولدکارت پستال تولد با طرح جذاب

ساختن کارت پستال تولد جالبکارت پستال دست ساز برای تولد

آموزش کارت پستال تولد با حالمدلی زیبا از کارت پستال برای تولد

ساخت کارت پستال تولد+عکسایده ساخت کارت تبریک تولد

ساخت کارت پستال زیبا برای تولد+عکسکارت تبریک تولد با طراحی زیبا

ساخت کارت پستالی برای تولدکارت تبریک تولد با طراحی منحصر به فرد

اموزش ساخت کارت پستالی برای تولدکارت تبریک تولد با طرح کیک

آموزش کارت تبریک تولد فانتزیمدلی دیدنی از کارت تبریک تولد

ساخت کارت تبریک تولد  طراحی کارت تبریک تولد با ایده جذاب

ساخت کارت تبریک برای تولد

در پایان ضمن سپاس از همراهی شما دوستان عزیز، امیدواریم این بخش مورد توجهتان قرار گرفته باشد و بتوانید با الهام از این طرح های زیبا و جذاب، ایده دلخواه و مورد علاقه خود برای طراحی کارت پستال را بدست آورید و آن را در منزل تهیه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از مدلهای کارت پستال تبریک ازدواج، کارت پستال تبریک تولد همسر و کارت پستال عاشقانه به اشتراک گذاشتته شده در مطالب قبلی دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *