دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سجاد افشاریان و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر و نویسنده معروف تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و زیبا وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سجاد افشاریان نویسنده و بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد.  این هنرمند علاوه بر بازیگری و نویسندگی در زمینه هایی همچون نمایش نامه نیس، کارگردان و تهیه کننده تئاتر هم نیز مشغول است. وی فعالیت حرفه ای خود را در عرصه نویسندگی در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۲ سالگی با سریال شمس العماره شروع کرد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سجاد افشاریان همراه با تصاویر جدید و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

نگاهی به بیوگرافی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز ایرانی متولد ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ که هم اکنون وی ۳۵ سال سن دارد و در شهر شیراز چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد شهر بوشهر می باشد. همچنین وی مدیریت گروه موسیقی بمرانی را بر عهده دارد.

عکس های متفاوت + بیوگرافی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان نویسنده محبوب ایرانی دوران دبیرستان رشته ریاضی فیزیک خواند ولی در دانشگاه رشته ادبیات نمایشی را انتخاب کرد. وی در یک خانواده ۵ نفره با اصالت به دنیا آمده است. پدرش معلم بازنشسته و مادرش معلم بازنشسته در مهاباد بودند. وی یک برادر کوچک تر و یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد.

زندگینامه زیبا و جالب سجاد افشاریان

زندگینامه کامل سجاد افشاریان همراه با عکس

زندگینامه جالب و زیبا سجاد افشاریان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصویر زیبای سجاد افشاریان

بیوگرافی سجاد افشاریان + عکس

سلفی زیبا و جدید سجاد افشاریان

زندگینامه سجاد افشاریان و همسرش

ایشان در دبیرستان فیلمسازی را آغاز نمود و بعد ها در انجمن سینمای جوان شرکت نمود و همزمان با آموزش و تمرین کار تئاتر های نمایشی نیز انجام می داد. او در اواخر سال ۸۳ به عنوان داور جشنواره رشد انتخاب شد. آقای افشاریان در سال ۸۲ در سن ۱۸ سالگی برای یک سریال ۱۸ قسمتی استان شیراز نوشت و سپس نخستین فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۲ سالگی به عنوان نویسندگان سریال پربیننده شمس العماره کاری از سامان مقدم تجربه نمود.

بیوگرافی سجاد افشاریان + تصاویر شخصی

عکس و بیوگرافی سجاد افشاریان

شرح زندگی سجاد افشاریان

عکس علی مسعودی، سجاد افشاریان و امیر مهدی ژوله

شرح حال سجاد افشاریان + عکس

عکس دونفره سجاد افشاریان و رامبد جوان

زندگنامه خواندنی و کامل سجاد افشاریان

سجاد افشاریان بازیگر محبوب ایرانی در سال ۱۳۹۳ به عنوان نویسنده وارد برنامه خندوانه کاری از رامبد جوان شد. او به عنوان نویسنده در قسمت های مختلف برنامه و طراح سوالات از مهمان ها و ایده پردازی ها گفتاری برنامه فعالیت نمود و بسیار درخشید.

 وی بعد از جدایی از برنامه خندوانه، فعالیت خود را در بازیگری ادامه داد. او نخستین فعالیت سینمایی خود را در سال ۹۵ با فیلم ” مفت آباد” با کارگردانی پژمان تیمورتاش تجربه نمود. همچنین در سال ۹۶ دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم ” حبیب آقا” با کارگردانی محمد حمزه ای به دست آورد. در این فیلم بازیگرانی چون جواد پور زند، پوریا رحیمی سام، علیرضا استادی، بهنام تشکر، حسن اسدی، حسین ملکی و .. حضور داشتند.

بیوگرافی سجاد افشاریان + تصاویر شخصی

عکس و بیوگرافی سجاد افشاریان

زندگینامه سجاد افشاریان + عکس

سجاد افشاریان و محمد بحرانی

زندگینامه کامل سجاد افشاریان

عکس زیبا سجاد افشاریان و همسرش

بیوگرافی سجاد افشاریان + گالری جذاب

آلبوم جدید و شخصی سجاد افشاریان

شرح زندگی جذاب سجاد افشاریان

بنابراین آقای افشاریان در سال ۱۳۹۷ اولین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال “برادر جان” کاری از محمدرضا آهنج در نقش آراز نخعی از شبکه سه سیما تجربه کرد. در این سریال بازیگران محبوبی همچون علی نصریان، حسام منظور، جلیل فرجاد، مارال فرجاد، نسیم ادبی، لعیا زنگنه، شیوا ابراهیمی، کامران تفتی، آفرین عبیسی و حسن پور شیرازی حضور داشتند.

شرح زندگی جالب و زیبا سجاد افشاریان

عکس سجاد افشاریان در فیلم حبیب آقا

شرح حال کامل سجاد افشاریان

چهره زیبا و جذاب سجاد افشاریان

بیوگرافی سجاد افشاریان + عکس های شخصی

عکس خاص و متفاوت سجاد افشاریان

تاریخچه زندگی سجاد افشاریان + عکس

عکس سجاد افشاریان در کنار دوستانش

بیوگرافی خواندنی سجاد افشاریان

سپس وی در همان سال در سریال “نجوا” با کارگردانی ابراهیم شیبانی حضور پیدا کرد. وی در این سریال با بازیگرانی چون الهام نامی، مسعود دلخواه، محسن ابراهیمی، مهدی بجستانی، علی میلانی، پوریا رستمی، محمدعلی نجفی، ایوب آقا خانی، نغمه ارجمند، سوگل خلیل و … همبازی بوده.

بیوگرافی سجاد افشاریان + عکس

ازدواج و همسر سجاد افشاریان

عکس بالا به عنوان همسر سجاد افشاریان در سایت های مختلف نتشر شده اما هنوز هیچ طلاعات زیادی در دسترس نیست.

عکس جدید + تاریخچه زندگی سجاد افشاریان

کارنامه هنری سجاد افشاریان

نویسندگی سجاد افشاریان 

شمس العماره در سال ۱۳۸۸، این تابستان فراموشت کردم در سال ۱۳۹۱، گوشه دل تهرون در سال ۱۳۹۲، خندوانه در سال ۱۳۹۲، بی سایه در سال ۱۳۹۵

نمایش های آقای افشاریان

به خاطر یک مشت روبل  (بازیگر)، ننه دلاور بیرون پشت در ( طراح، نویسنده و کارگردان)، این لحظه را جایی دیده ام ( تهیه کننده)، ایران استرالیا ( طراح، نویسنده و کارگردان)، خانه ی آقای کرمی( بازیگر)، شرقی غمگین (نویسنده و بازیگر)، روز های بی باران، می سی سی پی نشسته میمیرد (بازیگر)، آنتیگونه (تهیه‌کننده)، گریزلی (تهیه کننده)، هرکسی یا روز می میرد یا شب من شبانه روز (طراح نویسنده کارگردان و بازیگر)، مانستر (تهیه‌کننده)، ابتدا وارد می‌شود (تهیه‌کننده)

تاریخچه زندگی سجاد افشاریان

سریال های جواد افشاریان

برادرجان با کارگردانی محمدرضا آهنج، نجوا با کارگردانی ابراهیم شیبانی

فیلم های سینمایی سجاد

مفت آباد در سال ۱۳۹۵، حبیب آقا در سال ۱۳۹۶

بیوگرافی سجاد افشاریان + گالری

عکس زیبا سجاد افشاریان در کنار رضا عطاران

شناخت بیشتر با بیوگرافی سجاد افشاریان

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر و نویسنده محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جذاب و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *