دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصمیم جدید دنیل کریگ ستاره ثروتمند هالیوودی برای دارایی اش

  • محدثه خاکشور
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

دنیل کریگ برای دارایی اش تصمیم جدید گرفت، این ستاره ثروتمند هالیوودی و بازیگر نقش جیمز باند باور به ناخوشایند بودن ارثیه دارد و تصمیم گرفته است که سرمایه اش بعد از مرگ به فرزندانش نرسد و به خیریه بخشیده شود.

دنیل کریگ هنرپیشه مطرح و محبوب هالیوودی که یکی از بازیگران ثروتمند هالیوودی می باشد، تصمیم دارد که هیچ سهمی از سرمایه و ثروتش بعد از مرگ او به فرزندانش واگذار نگردد.

این ستاره بازیگر نقش جیمز باند بیان نمود که همه ی دارایی اش بعد از مرگش به خیریه بخشیده می گردد. باور دنیل کریگ بر ناخوشایند بودن ارثیه می باشد و وی تمایل دارد هر آنچه بعد از مرگش از سرمایه اش باقی ماند به بنیادهای خیریه ببخشد.

سرمایه این ستاره مطرح ۵۲ ساله هالیوودی مبلغی حدودا بالغ بر ۱۴۵ میلیون دلار بر آورد شده است. او در مصاحبه ی اخیر بیان نمود:«نمی خواهم ثروتی را برای نسل بعدی باقی بگذارم. فکر می کنم ارثیه کاملا ناخوشایند است، کریگ یک دختر۲۸ ساله از همسر اولش و نیز یک فرزند دیگر از همسر دومش دارد.»

«همه به من می گویند در کودکی حتما عاشق نقش جیمزباند بودی، اما پاسخم منفی است. اصلا عاشق جیمز باند نبودم، دلم می خواست نقش شخصیت های دیگری را بازی کنم؛ سوپر من، مرد نامرئی، مرد عنکبوتی، و همچنین کابوهای مدل قدیمی.» او باور دارد که خیلی خوش شانس بوده که یکی از نقش های خوب و به نوعی یکی از بهترین نقش های سینمایی را ایفا نموده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *