دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گردش عاشقانه بن افلک و معشوقه اش در روزهای کرونایی!

  • محدثه خاکشور
  • ۷ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

بن افلک بازیگر مطرح هالیوودی و بازیگر «بتمن» بعد از طلاق همسر اولش، جنیفر گاردنر مدتی است که با “آنا دی آرماس” همبازی جدیدش رابطه عاشقانه آغاز نموده که عکس جدیدی از گردش آنها در لس آنجلس منتشر شده است. این گشت و گذار رمانتیک در همه گیری و شیوع کرونا می باشد که بی توجهی این دو سلبریتی را نشان می دهد.

عکسی از بن افلک هنرپیشه معروف ۴۷ ساله هالیوودی با معشوقه اش، در حال گردش منتشر شد، او مدتی است که رابطه ای عاشقانه با «آنا دی آرماس» هنرپیشه ۳۱ شروع کرده است، و این گشت و گذار در حالی بود که به خاطر شیوع بیماری کرونا روش زندگی خود را تغییر داده اند و برای پیشگیری از این گسترش در قرنطینه خانگی به سر می برند.

بن و آنا دو سلبریتی محبوب هالیوودی که در فیلم «The Deep Water» همبازی هستند که این همبازی بودن موجب تقویت و شکل جدی گرفتن این رابطه شده است. بن افلک برنده اسکار و آنا دی آرماس بازیگر جیمز باند در کنار یکدیگر در خیابان های لس آنجلس عاشقانه قدم می زدند.

این بی اعتنایی به شیوع کرونا در حالی است که خبر ابتلا و قربانی شدن برخی از سلبریتی های معروف از جمله : “ادریس البا، تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون، ریچل متیوز، کریستوفر هیویو و اولگا کوریلنکو تازه می شود، و این سوال پیش می آید که آیا بن افلک و آنی نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

بن افلک و معشوقه اش در روزهای کرونایی!

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *