دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های سن مارینو و جاذبه های تماشایی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

دیدنی های سن مارینو از مهم ترین جاذبه های کشور ایتالیا هستند این منطقه کوهستانی با وجود وسعت کمی که دارد گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب کرده است. این کشور کوچک دارای جاذبه های جنگلی، بازارهای قرون وسطی و جاذبه های تاریخی دیگر است که ارزش توریستی آن را در میان علاقه مندان دو چندان کرده اند.

جمهوری سن مارینو در منطقه جنوب اروپا قرار دارد و در شبه جزایر ایتالیا واقع شده است این منطقه توسط کوه ها محاصره شده است این شهر قدیمی دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی است در تاریخ این کشور می توان به فرهنگ و تمدن غنی آن اشاره کرد که در حال حاضر نیز بسیاری از بناهای تاریخی آن مورد توجه گردشگران هستند. این کشور مساحت ۶۱ کیلومتر مربعی دارد جالب است بدانید این کشور از کشورهای کوچک در اروپا شناخته می شود که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است. این کشور قدیمی دارای جاذبه هایی همچون بازارها، مراکز بناهای قرون وسطی و چشم اندازهای جنگلی است که هر یک به نحوی از جذابیت زیادی برای گردشگران خود برخوردار هستند. این سرزمین تاریخی متعلق به قرن ۴ است به همین خاطر با ورود به شهرهای آن قلعه و بناهای تاریخی زیادی را می توانید مشاهده کنید.

دیدنی های سن مارینو:

این کشور از جمله کشورهای ثروتمند دنیا که بخشی از سرمایه خود را از طریق سرمایه گذاری در بخش های توریستی به دست می آورد جدای از نمای زیبای سواحل و دریای آن می توانید به سراغ قلعه های تاریخی بروید که به لحاظ تاریخی قدمت بالایی دارند و یکی از مکان های دیدنی ایتالیا به شمار می آیند.

موزه ملی سن مارینو:

این مکان فوق العاده یکی از مهم ترین دیدنی کشور سن مارینو می باشد که با بیش از ۵ هزار اشیا تاریخی مربوط به قرون وسطی و دوران رومی ها یکی از شگفتی های این کشور است که دارای سکه های باستانی، نقاشی ها و … می باشد. موزه ملی سن مارینو همه روزه برای بازدید عموم فعالیت می کند و بازدید کنندگان می توانند با پرداخت هزینه ی اندک از آثار این موزه بازدید نمایند. این موزه هر چیز با ارزشی که مربوط به قرون گذشته می باشد را در خود دارد و یکی از مهم ترین موزه های این کشور است. این موزه متعلق به دولت نمی باشد و بخش خصوصی آن را اداره می کند.

بنای تاریخی سن مارینو

برج سستا:

یکی دیگر از مکان های دیدنی این کشور برج سستا است که یکی از بهترین برج های تاریخی سن مارینو می باشد و از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردار است. در این برج تاریخی یک مجموعه موزه دیدنی وجود دارد که در سال ۱۹۵۶ معماری و ساخته شده تا مردم با فرهنگ های قرون گذشته نیز آشنا شوند. در این برج زیبا بیش از ۱۵۵۰ اسلحه از دوران های گذشته و حکومت های قبلی به جای مانده و از آن ها نگهداری می شود. برج سستا یکی از پربازدیدترین مکان های این کشور می باشد که همه ساله بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سراسر دنیا از آن بازدید می کنند و کسب اطلاعات از قرون گذشته می پردازند.

قلعه سن مارینو

ساختمان دولت:

یک برج بی نظیر و فوق العاده که در سال ۱۸۰۰  ساخته شد و با معماری عالی خود برای سن مارینو به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. این ساختمان مهم توسط فرانچسکو آزوری طراحی شده است و ساخت آن با سنگ های کوه تیتانی انجام شده است. ساختمان دولت در سن مارینو یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است و در ایام مختلف سال در محوطه آن جشن ها و فستیوال های مهم انجام می شود.این ساختمان با یک برج مربعی شکل و نشان های مهم و رسمی سن مارینو زیبا سازی شده است.

بنای تاریخی سن مارینو

 کلیسای سان مارینو:

مهم ترین کلیسا در این کشور و یکی از بهترین دیدنی های سن مارینو که قرن ۱۹ به سبک کلیساهای جامع معماری و ساخته شد. این کلیسا بر روی مخروبه های یک کلیسای قدیمی در آن زمان ساخته شد و به کلیسای جامع این کشور تبدیل شد. در این کلیسا تعداد زیادی صندلی و نقاشی های زیبا به همراه مجسمه های تاریخی وجود دارد که برای مردم سان مارینو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید این کلیسا یکی از مهم ترین گزینه های سفر برای هر گردشگری می باشد که همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می دهد.

مکان های دیدنی سن مارینو

 کلیسای سان مارینو:

یکی از مهم ترین شهر های سن مارینو می باشد که اگر اهل خرید و گشت و گذار هستید این شهر می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند. این شهر دارای صنایع دستی و سوغاتی های بسیار مناسبی است که می توانید در این شهر به خرید بپردازید و یک روز پرنشاط را برای خود بسازید و از سفر خود لذت ببرید. همچنین رستوران های این شهر از بهترین های کشور سن مارینو لقب دارند و می توانید در آن ها از غذاهای محلی دوگانو میل نمایید. مهم ترین مراکز خرید این کشور در شهر دوگانو قرار دارند و تردد بسیار زیادی در خیابان های این شهر وجود دارد که شاید اگر بخواهید بصورت طولانی مدت در آن باشید کلافه شوید.

  •  آرون گروپس

دیدنی های سن مارینو

برج گوایتا:

این برج مهم بر روی کوه مونته تیتانو قرار دارد و یکی دیگر از برج های مهم این کشور می باشد. گوایتا در قرن یازدهم بر روی این کوه ساخته شده است و قدمتی بسیار زیاد دارد و مدتی به عنوان یکی از مهم ترین زندان های این کشور از آن استفاده می کردند. این برج تاریخی مهم در سال ۲۰۰۸ در فهرست جهانی یونسکو قرار گرفت و از آن زمان به یکی از پربازدیدترین جاذبه های سن مارینو تبدیل شد. همه ساله مسافران زیادی از این برج تاریخی بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات خوش در آن می پردازند. همه روزه برای بازدید از این مکان تاریخی می توانید کوه مونته تیتانو بروید و از بازدید این برج تاریخی لذت ببرید.

کشور سن مارینو

آشنایی با جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی سن مارینو در این بخش توجه گردشگران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند این کشور پر جاذبه و ثروتمند هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا است. مهم ترین جاذبه های این کشور شامل قلعه، موزه و جاذبه های طبیعی هستند که به دلیل تنوع جذابیت بسیار زیادی در میان علاقه مندان خود دارند. شما علاقه مندان در این بخش می توانید اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این کشور به دست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *