دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برزو ارجمند به انتشار چت هایش با مجری شبکه «من و تو» واکنش نشان داد!

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

برزو ارجمند بازیگر با استعداد و محبوب کشور در رابطه انتشار قسمتی از مصاحبه اش با مجری شبکه «من و تو» توضیح داد که توسط ادمین او این عمل انجام شده است.

برزو ارجمند در مورد منتشر ساختن قسمتی از گفتگویش با مجری شبکه «من و تو» بیان کرد که سخن های انتشار یافته متعلق به ادمین صفحه اینستاگرام وی می باشد و تقصیر خود اوست که به این فرد اعتماد نموده است.
در هفته ای که گذشت صفحه مجری شبکه «من و تو» با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده هک شد و چت های او با بعضی از سلبریتی های در کشور ایران انتشار داد.
گروهی از سلبریتی ها واکنش نشان داده و نسبت به آن اظهار بی خبری نمودند، البته بعضی دیگر هم از جمله پرویز پرستویی در این باره شرح داد.

برزو ارجمند هنرپیشه مطرح نیز در تماس تلفنی ناراحتی خود را نسبت به این عمل نشان داده و بیان کرد:

«متاسفانه زمانی که صفحه من دست ادمین بوده این اتفاق افتاده است. ولی تقصیر خودم بوده که با اعتماد صفحه ام را دست کسی دادم و این قابل دفاع نیست. به هر حال من شرمنده همه هستم، منتها نمی توانم جواب همه را تک تک بدهم؛ فقط برای اینکه بدانید این چت برای دو سال و اندی پیش است که من برای اجرای نمایش باید به لندن می رفتم و متاسفانه ادمین جای من حرف زده است. از یک ماه بعدش که ما خبردار شدیم با ادمین قطع ارتباط کردم و چون همه مشخصات صفحه من را داشت، امنیت صفحه ی من به دست دوستی به نام محمدصادق سپرده شد که قابل استناد است و می توانید از او بپرسید.”

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *