دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۸ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

مارک والبرگ یکی از سلبریتی های مشهوری است که در زمینه تجارت و کسب کار فعالیت دارند، ستاره هایی که علاوه بر فعالیت هنری مالک رستوران یا رستوران هایی هستند.

برخی از سلبریتی ها علاوه بر موفقیت در زمینه هنر و ستاره بودن، در زمینه کسب و کار و کار آفرینی هم به خوبی بدرخشند، در ادامه به معرفی این سلبریتی ها می پردازیم.

مارک والبرگ – والبرزگرز

مارک والبرگ از جمله هنرپیشگان موفقی است که جزو گران قیمت ترین بازیگران هالیوود محسوب می شود، از دیگر فعالیت های موفق آمیز او می توان به افتتاح رستوران تخصصی همبرگر با برادران خود دانی و بال اشاره نمود، که موفقیت هایش در این راه موجب شده تا چند شعبه در ایالات متحده و یک شعبه هم در لندن بازگشایی نماید، این رستوران با ۳۱ شعبه قیمت مناسبی برای غذاهای منوی خود تعیین نموده است.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

لیدی گاگا _ جوآن تراتوریا

لیدی گاگا یکی از مالکان رستوران جوان تراتوریا می باشد، او این رستوران ایتالیایی را با پدر و مادر خود افتتاح نموده است، اسم رستوران به نام خاله ی لیدی گاگا می باشد که خیلی وقت پیش فوت شده است.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

فرانسیس فورد کاپولا _ راستیک، فرانسیسز فِیوِبتس

فرانسیس فورد کاپولا یکی از برترین کارگردان های تاریخ می باشد که رستورانی ایتالیایی را افتتاح کرد که در رستوران راستیک – فرانسیز فیوبتس علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای کشورهای دیگر نیز تهیه می گردد که منوی خاصی ندارد.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

سوزان ساراندون _ اسپین

سوزان ساراندون در سال ۲۰۰۹ اولین رستوران خود را راه اندازی کرد که در آن علاوه بر ارائه غذا، خدمات دیگری از جمله میزهایی برای بازی پینگ پنگ به صورت اجاره می باشد، البته سوزان ساراندون اکنون ۹ رستوران در آمریکا دارد، تاپاس و اسنک یکی از اصلی ترین های منوی این رستوران ها را تشکیل می دهد.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

رابرت دنیرو _ نُبو

در سال ۱۹۸۸ رابرت دنیرو ستاره ی هالیوودی با این سر آشپز آشنا گردید، و در سال ۱۹۸۹ این دو رستوران «نبو» را افتتاح کردند، نبو در ۳ دهه ی گذشته یکی از موفق ترین رستوران ها بوده است، می توان از شراکت دنیرو در رستوران های دیگری از جمله لوکاندا ورده پرده برداشت.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

لوداکریس _ چیکن اند بیر

لوداکریس ستاره موسیقی است که علاوه بر موفقیت در زمینه ی موسیقی در زمینه ی تجارت و کسب و کار نیز موفق بوده است، یکی از سلبریتی هایی که در زمینه تجارت مشغول به فعالیت شده اند، لوداکریس می باشد که رستوران چیکن اند بیر را افتتاح نمود.

  •  آرون گروپس

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

دریک _ پیک سیکس

دریک با سر آشپز ایوان بیلی رستوران پیک سیکس را افتتاح نمودند که تاکوها، همبرگرها، و ناچوزهای فوق العاده ای را به مردم ارائه می دهند، نخستین سرمایه گذاری وی با بن بست مواجه شد، برخلاف موفقیت او در کسب و کارش بعدها خبررسانی شد که به علت پرداخت نکردن اجاره آن مکان رستوران او بسته شده است.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

مایکل جردن _ ۱۰۰۰ نورث

مایکل جردن قهرمان ورزشی هم در سال ۲۰۱۸ رستوران لوکسی را در پالم پیچ کانتی افتتاح نمود، نام این رستوران ۱۰۰۰ نورث نامگذاری شده است، او پیش از این هم دو رستوران با اسامی جردن اسپات و جردنز استک هاوس در کانتیکت داشته است.

رایان گاسلینگ _ تجین بورلی هیلز

رایان گاسلینگ با همکاری دو دوست خود سر آشپز عبدالصمد “بن” بن عامر و کریس آنگولوی سومالیایی رستوران تجین بورلی هیلز را راه اندازی کردند که منوی آن دارای غذاهای فصلی و بین المللی می باشد، که غذاهای مراکشی را با حال و هوایی دوست داشتنی ارائه می دهند.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

چنینگ تیتم _ سینتس اند سینرز

چنینگ تیتم ستاره ای که در زمینه کسب و کار سرمایه گذاری نموده و مالک رستوران و کافه سینتس اند سینرز در نیواورلئان می باشد، منوی رستوران او را غذاهای دریایی، همبرگر و پاستا تشکیل می دهند، این مکان برای مهمانی ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند/ عکس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *