دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش چشم های خمار و اصولی که باید رعایت کنید + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آموزش چشم های خمار با جدیدترین متدهای میکاپ چشم روز دنیا مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

فرم چشم برای همه افراد یکسان نیست و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم هایتان حرفه ای و جذاب تر به نظر برسد بهتر است ابتدا فرم چشم های خود را شناسایی کنید سپس به کمک مدلی مناسب به میکاپ چشم های خود بپردازید.

آموزش آرایش چشم های خمار با جدیدترین متدها

در مدل چشم های خمار پوست پلک چشم ها آنچنان قابل مشاهده نمی باشد همچنین فرم استخوان ابروها که در بالای پلک قرار دارد به گونه ای است که چشم ها حالت خماری پیدا کرده اند. این مدل چشم ها ممکن است خسته به نظر برسند که شما می توانید با کمک مدل آرایشی مناسب این حس را در چشم های خمار از بین ببرید. در مطالب قبلی آموزش آرایش چشم حساس و آرایش چشم ریز و آرایش چشم درشت را مشاهده کردید در ادامه این مطلب روش هایی برای میکاپ چشم خمار را پیش رو خواهید داشت.

آرایش چشم خمار

چشم های خمار را چگونه میکاپ کنیم ؟

 ۱. ابتدا به کمک کانسیلر رنگ روشن عیب های موجود در پوست صورت و اطراف چشم ها را بپوشانید همچنین بهتر است با استفاده از یک کرم فونداسیون مات کننده پوست صورت خود را یکدست نمایید.

۲. به کمک مداد نرم و سفید زیر ابروها را هایلایت نمایید تا ابروهای شما لیفت شده به نظر برسند. سپس پودر سفید رنگ و ماتی را به گوشه داخلی چشم و چانه و بالای استخوان گونه و تیغه بینی بزنید و از پودر تیره رنگ نیز به دو طرف بینی و دو طرف پیشانی و زیر استخوان گونه ها بزنید.

مدل آرایش چشم خمار

۳. می توانید از سایه قهوه ای به قسمت چین خورده پلک بالای چشم ها و خط مژه های پلک پایینی خود بزنید تا چشم هایتان کشیده تر به نظر برسند. همچنین بهتر است سایه قهوه ای تیره را به گوشه خارجی چشم های خود بزنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۴. در این مرحله از میکاپ چشم خمار بهتر است اقدام به کشیدن خط چشم نمایید. برای کشیدن خط چشم بهتر است از خط چشم های ضد آب استفاده نمایید همچنین خط چشم را می توانید در گوشه چشم ها مقداری دنباله دهید تا فرم چشم های شما جذاب تر به نظر برسند. توجه داشته باشید که از کشیدن خط چشم در قسمت داخلی چشم ها خودداری نمایید زیرا چشم هایتان ریز به نظر می رسند. خط چشم های ضخیم که در قسمت بالایی مژه ها کشیده می شوند برای خانم ها با چشم های خمار انتخابی مناسب و ایده آل می باشند همچنین بهتر است خط چشم را از قسمت داخلی مژه ها بکشید و آن را به سمت بیرون امتداد دهید تا به کمک ایجاد این تقارن ، زیبایی میکاپ چشم های خود را تکمیل نمایید.

مدل آرایش چشم خمار

۴.مژه های پلک بالایی را ریمل بزنید. توجه داشته باشید که ریمل باید به سمت گوشه بیرونی چشم ها زده شود. همچنین می توانید مژه های پلک پایین را ریمل بزنید.

۵. ابروها را به کمک مداد یا سایه چشم آرایش کنید همچنین می توانید به کمک ژل بی رنگ به ابروهای خود حالت بدهید.

۶. در این مرحله نوبت به گریم گونه ها و گریم لب ها می رسد که بهتر است برای فرم دادن به گونه هایتان از رژگونه های رنگ روشن و براق استفاده نمایید همچنین برای آرایش لب ها نیز ابتدا باید خط لب را دور لب هایتان بکشید سپس به کمک رژلبی که با رنگ خط لب شما همخوانی و مطابقت دارد میکاپ لب ها را تکمیل کنید.

 مدل آرایش برای چشم های خمار آرایش چشم خمار

در این مطلب با نحوه میکاپ چشم های خمار آشنا شدید که امیدواریم با توجه به ترفندهای ذکر شده بتوانید مدل آرایشی بی نظیر را برای فرم دادن به چشم های خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *