دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت با حجاب زنانه و دخترانه به متدهای روز و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش صورت با حجاب مخصوص خانم ها و دختران جوان جذاب و مشکل پسند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

با توجه به اینکه در کشور ما برای حضور در مکان های عمومی و برخی مجالس رعایت حجاب الزامی است بنابراین اگر شما تمایل دارید چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید بهتر است از مدل های میکاپ صورت با حجاب الگوبرداری نمایید.

مدل های آرایش صورت با حجاب

برای میکاپ صورت با حجاب مدل های زیادی وجود دارد و شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها چهره ای آراسته و در عین حال متفاوتی را در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف داشته باشید.

مدل میکاپ صورت با حجاب

میکاپ صورت با حجاب زنانه و دخترانه

داشتن میکاپ صورت با حجاب برای خانم ها و دختران جوان ایرانی دارای اهمیت زیادی است و اغلب خانم ها تصور می کنند با داشتن حجابی کامل میکاپ صورت آن ها متفاوت به نظر نمی رسد در صورتی که این تصور نادرست است و اگر هر خانمی ترفندهایی را در هنگام انجام میکاپ خود رعایت کند تغییرات مثبتی در ظاهر وی ایجاد می شود.

برای داشتن میکاپ با حجابی کامل می توانید از انواع آرایش های لایت و ملایم استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید مدل آرایش خود را مقداری غلیظ تر انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از روسری یا توربان استفاده نمایید بهتر است رنگ های به کار رفته شده در میکاپ شده با رنگ توربان و دستمال سر یا روسری و … هماهنگی و مطابقت داشته باشد.

میکاپ صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت برای خانم های با حجاب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آرایش صورت شیک و بی نظیر

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدها

میکاپ صورت با حجاب

مدل آرایش صورت زنانه

آرایش صورت زیبا و بی نظیر

میکاپ صورت زنانه باحجاب

مدل آرایش صورت شیک

آرایش صورت با حجاب برای عروس

مدل آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت با حجاب و شیک

 آرایش صورت با حجاب زنانه

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت با حجاب و زیبا

میکاپ صورت زیبا و شیک برای خانم های با حجاب

میکاپ صورت با حجاب

مدل میکاپ صورت برای خانم های با حجاب

آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت با حجاب و شیک

آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت زیبا

آرایش صورت زنانه زیبا

آرایش صورت زیبا زنانه

برای میکاپ صورت ابتدا بهتر است به کمک کرم پودری مناسب پوست صورت خود را یکدست کنید سپس اقدام به آرایش چشم هایتان نمایید. آرایش چشم ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد و بهتر است شما قبل از هر چیز به کمک سایه ای با رنگی مناسب مدل سایه شیکی را پشت پلک چشم هایتان بکشید سپس خط چشم بکشید و مژه هایتان را ریمل بزنید همچنین می توانید از مژه مصنوعی برای فرم دادن به چشم های خود استفاده نمایید.

بعد از آرایش چشم ها نوبت به آرایش ابروها و کشیدن رژگونه می رسد. توجه داشته باشید که ابروها به قاب چشم ها معروف می باشند و بهتر است شما نقاط خالی ابروهای خود را به کمک ریمل یا مداد ابرو پر کنید.

برای برجسته سازی گونه ها نیز می توانید از رژگونه های روشن و براق استفاده کنید همچنین اگر گونه های شما به صورت طبیعی برجسته هستند بهتر است از رژگونه با رنگ مات برای گریم گونه ها استفاده نمایید.

آرایش لب ها باعث تکمیل زیبایی آرایش صورت می شود از این رو بهتر است شما برای میکاپ لب هایتان از رژلب با رنگی مناسب استفاده نمایید همچنین رنگ رژلب را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر رنگ های به کار رفته در میکاپ صورت شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

مدل آرایش صورت شیک

مدل میکاپ صورت زیبا و جدید

آرایش صورت عروس با حجاب

مدل آرایش صورت زیبا زنانه

مدل آرایش صورت زیبا

آرایش صورت شیک زنانه

آرایش صورت با حجاب زنانه

مدل میکاپ صورت با حجاب و زیبا

آرایش صورت شیک و بی نظیر برای خانم های با حجاب

مدل میکاپ صورت با حجاب

آرایش صورت عروس با حجاب

مدل میکاپ زنانه با حجاب

آرایش صورت با حجاب و شیک

آرایش صورت زنانه

در این مطلب با انواع مدل آرایش صورت با حجاب آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایشی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *