دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های بارسلون اسپانیا و جاذبه های توریستی خیره کننده آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

بارسلون از مهم ترین شهرها در اسپانیا است و آن را سرزمین کالاتان ها می نامند این شهر پر جنب و جوش هر ساله پذیرای گرشگران زیادی است و به دلیل تنوع در جاذبه ها و دیدنی های بارسلون علاقه مندان زیادی به آن جذب می شوند. این شهر دارای کلیساهای تاریخی است و یکی از مهم ترین ورزشگاه های جهان در این شهر قرار دارد.

برخی از افراد شهر بارسلون را شهر گیتارنوازان می دانند این شهر مهد آفتاب های دلنشین است و با وجود زیبایی های مدیترانه جذابیت آن دو چندان می شود معماری عجیب و غریبی که در بناهای این شهر دیده می شود ارزش زیادی به آن ها بخشیده است. موزه ها یکی از جاذبه های مهم این شهر هستند که فرهنگ و تاریخ این منطقه را به نمایش می گذارند همچنین با وجود بناهای تاریخی و معماری های ارزشمند می توان به ارزش تاریخی و قدمت طولانی این شهر نیز اشاره کرد.

خیلی از گردشگران در سفر خود به این شهر از چشم اندازهای زیبای دریا و سواحل نیز نهایت لذت را می برند از تمامی این جاذبه ها که بگذریم باید به سراغ خیابان های این شهر برویم خیابان هایی که پر از مراکز خرید و فروشگاه ها است و شب زنده داری های مختلفی در آن صورت می گیرد اگر شما نیز قصد دارید به خیابان های شهر قدم بزنید بهتر است تا از کافه های شهر نیز دیدن کنید. شما علاقه مندان و گردشگران عزیز در ادامه می توانید با سایر جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این شهر مهم اسپانیا کسب کنید.

دیدنی های شهر بارسلون:

نقاشی های خیابانی و موسیقی های خیابانی یکی از لذت هایی است که می توانید در بارسلون آن را تجربه کنید در گوشه و کنار خیابان های این شهر گل فروشی هایی وجود دارند که شما را به خود خیره می کنند. این شهر مهد سوغاتی های خاص است که می توانید در سفر خود آن ها را خریداری کنید در سفر خود به بارسلون می توانید از لذت های تفریحی زیادی بهره مند شوید خیلی از گردشگران در سفر خود به این شهر از تفریحات قایق رانی استفاده می کنند. در راهنمای سفر به اسپانیا می توانید با اطلاعات گردشگری را درباره این شهر  به دست آورید و بیشتر جاذبه های آن را بشناسید.

 

ساحل بارسلونتا:

این ساحل یکی از مناطق توریستی در شهر بارسلونا است جنب و جوشی که در این خط ساحلی وجود دارد موجب جذب گردشگران بیشتر می شود این ساحل برای گردشگران امکانات راحتی را ارائه می دهد و یکی از دیدنی های بارسلون است که به دلیل در دسترس بودن گردشگران می توانند به راحتی به این منطقه سفر کنند. بنابراین توصیه می شود تا در سفر خود به این شهر حتما از این ساحل زیبا و پر جاذبه دیدن کنید بعد از گشت و گزار در ساحل و استفاده از تفریحات آبی آن می توانید به یکی از رستوران های اطراف بروید و لذت غذاهای دریایی را بچشید. برخی از رستوران ها در این منطقه مدرن و شیک هستند و برخی دیگر طراحی و معماری سنتی به خود گرفته اند و به شکل کلبه هایی دلنشین طراحی شده اند که سپری کردن اوقات فراغت در این کلبه ها نیز کاری لذت بخش خواهد بود. تفریحات و ورزش های آبی که در اطراف این ساحل و در آب های آن ارائه می شود موجب جذب بیشتر گردشگران می شود و لذت سفر را برای آن ها دو چندان می کند. در لینک معرفی بهترین دیدنی های اسپانیا می توانید با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید که سفر شما را دلپذیر می کند.

دیدنی های بارسلون

  •  آرون گروپس

تپه مونجوئیک:

این تپه در منطقه ای از گورستان های قدیمی یهودیان قرار دارد کوهستان یهودیان در این مکان از جذابیت های زیادی برای گردشگران برخوردار است در این منطقه می توانید یک دژ نظامی را مشاهده کنید که در طول تاریخی اهمیت زیادی داشته است. پارک هایی که امکانات تفریحی و گردشگری را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند نیز از جذابیت بیشتری برخوردار هستند موزه ملی کاتالونیا که یک موزه هنری و ارزشمند است از دیگر جذابیت های دیدنی در بارسلون و این تپه ها است. این تپه ها در سال ۱۹۹۲ محلی برای برگزاری بازی های المپیک بوده است و گردشگران زیادی را از این طریق به خود جذب کرد ه است. شما علاقه مندان و گردشگران نیز اگر می خواهید از نزدیک چشم اندازهای این منطقه را مشاهده کنید می توانید در سفر خود برای رفتن به این تپه برنامه ریزی کنید و از لذت تله کابین سواری نیز استفاده کنید.

بنای تاریخی بارسلون

موزه پیکاسو:

یکی دیگر از دیدنی های بارسلون موزه دیدنی پیکاسو است پابلو پیکاوس یکی از مهمترین و مشهورترین هنرمندان در دنیا است این هنرمند محبوب در قرن ۲۰ می زیسته است و در حال حاضر هنر او در میان جهانیان شناخته شده است و آثار شاهکاری از او بر جای مانده است. برخی از آثار هنری این هنرمند در موزه پیکاسو و در شهر بارسلون اسپانیا به نمایش گذاشته شده اند این مجموعه آثار هنری توسط یکی از دوستان نزدیک پیکاسو به این مجموعه هنری هدیه داده شده است. جدای از ارزش هنری این موزه بنای آن نیز ارزش تاریخی زیادی دارد ساختمان این موزه تشکیل شده از ۵ عمارت است که متعلق به قرون وسطی می باشد. این عمارت ها به یکدیگر متصل شده اند و دارای حیاط نیز می باشند.

موزه بارسلون

پارک سیتادلا:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبا هستید این پارک را به شما معرفی می کینم در حال حاضر این پارک هیاهوی زیادی دارد و در این شهر شناخته شده است مناظر زیبا و دیدنی که در این پارک وجود دارند توجه هر علاقه مندی را به خود جلب می کنند این پارک از دیدنی های جذاب بارسلون است. قدم زدن در این پارک به همراه عزیزان و لذت بردن از مناظر آن برای شما عزیزان لذت بخش خواهد بود این پارک دارای بخش های گردشگری مختلفی است موزه و حیات وحش از بخش های مختلفی هستند که در این پارک وجود دارند و موجب سرگرمی علاقه مندان شده اند. همچنین این پارک از بهترین مکان های دیدنی اسپانیا برای گردشگران و علاقه مندان است.

زیبایی های بارسلون

خیابان رامبلا:

اگر می خواهید زندگی و فرهنگ مردمان بارسلونا را از نزدیک ببینید باید به این خیابان بروید منطقه ای که زندگی اجتماعی آن ها را به نمایش می گذارد این خیابان از میدان کاتولینا آغاز می شود و تا بندرگاه شهری ادامه دارد. عرض خیابان ها پهن است و دارای فروشگاه، رستوران و کافه است بازارهای محلی نیز مکان مناسبی برای گشت و گزار شما خواهد بود که از نزدیک می توانید جاذبه های بیشتری از آن را مشاهده کنید. نمایش های خیابانی، عمارت های تاریخی و مدرن از جذابیت هایی هستند که می توانید در این خیابان شاهد آن ها باشید.

جاذبه های دیدنی بارسلون

بهترین جاذبه ها و مکان های دیدنی مادرید اسپانیا برای ایرانیان جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر هستند خیلی از گردشگرانی که به بارسلون سفر می کنند حتما از شهر مادرید نیز دیدن می کنند و شما در لینک می توانید بیشتر با جاذبه های این شهر آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *