دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین زمان و نگاهی به زندگی پر حاشیه وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

حسین زمانی هنرمند و خواننده موفق و خوش صدا کشورمان می باشد. او از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را با پخش مقالات و اعلامیه های سیاسی شروع کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی حسین زمان و ماجرای ممنوع الکار و همچنین همراه با تصاویر زیبا وی آشنا شوید.

حسین زمان خواننده موفق و بااستعداد اهل تهران است که در جنگ ایران و عراق هشت سال به عنوان رزمنده در مناطق عملیاتی شرکت داشته و سپس بعد از چند سال به هنرمندان معروف در عرصه موسیقی پیوست. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه حسین زمان همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی حسین زمان همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

حسین زمان هنرمند و خواننده موفق کشورمان متولد ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۳۸ که هم اکنون وی ۶۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد.

زندگینامه جامع حسین زمان

حسین زمانی خواننده ایرانی فعالیت خود را از دوران دبیرستان خوارزمی در سال ۵۴ در سن ۱۶ سالگی با توزیع مقالات و اعلامیه سیاسی شروع نمود. ولی ایشان در سال ۵۶ در سن ۱۸ سالگی در دانشگاه اخراج و دستگیر شد. سپس او بعد از دستگیری سال ۵۶ برای ادامه تحصیل به کشور آمریکا مهاجرت کرد و بعد از ۳ سال در آمریکا توانست ۱۰۰ واحد درسی را با موفقیت بگذراند. تا اینکه اواخر سال ۵۹ با شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق به ایران برگشت. او در همین سال در سن ۲۱ سالگی برای عضویت بسیج ثبت نام کرد و سپس بعد از انتخاب در بسیج به جبهه اعزام شد. وی در طول جنگ تحمیلی در کنار تحصیلات تا مدرک فوق لیسانس برای مدتی در معاونت مخابرات نیروی دریایی سپاه فعالیت می کرد.

آشنایی با شرح حال حسین زمان

عکس جذاب حسین زمان خواننده دوست داشتنی کشورمان

گالری جدید + بیوگرافی حسین زمان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس خواننده خوش صدا و موفق ایرانی

تاریخچه زندگی حسین زمان خواننده محبوب ایرانی

حسین زمان در حال مصاحبه

شرح زندگی حسین زمان + تصاویر جدید

گالری شخصی و شیک حسین زمان

تاریخچه زندگی حسین زمان + تصاویر

عکس خاص و متفاوت حسین زمان

حسین زمانی خواننده کشورمان در سن ۳۷ سالگی سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را با خواننده هایی همچون علیرضا عصار و محمد اصفهانی آغاز کرد سپس در سال ۷۶ نخستین ترانه خود را به نام “شب دلتنگی” روانه بازار کرد.

جالب است در بیوگرافی حسین زمان اشاره کنیم که این خواننده بعد از سال ۸۱ وقتی ۴۳ سال سن داشت که آخرین کنسرت خود را اجرا نمود دیگر اجازه به فعالیت در عرصه موسیقی به او داده نشد در حدی که نیروهای انتظامی از بلیط فروشی و اجرا های او مانع می شدند. سپس وی بعد از پیگیری جوابی از آنها یافت نکرد تا اینکه در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد برای مجوز به ارشاد رفت، ولی بازم متاسفانه جوابی نگرفت و گفتند که مجوز نمی دهیم.

تاریخچه زندگی حسین زمان همراه با تصاویر دیدنی و اینستاگرامی وی

حسین زمان خواننده خوش صدا کشورمان

زندگینامه جالب و خواندنی حسین زمان

وی دوباره در دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی برای مجوز رفت و دوباره همان پاسخ تکرار شد. در نتیجه سال ۹۷ او توانست بعد از ۱۶ سال برای چند آهنگ مجوز بگیرد. خوب است دانید که حسین زمانی دارای مدرک لیسانس الکترونیک و فوق لیسانس مخابرات می باشد  و با سابقه تدریس ۲۸ ساله از سال ۹۳ امکان تدریس ایشان لغو شد.

گالری + بیوگرافی حسین زمان

ژست زیبا و باحال حسین زمان

بیوگرافی حسین زمان + تصاویر شخصی

چهره زیبا و دوست داشتنی حسین زمان

عکس جذاب + بیوگرافی حسین زمان

کنسرت جدید حسین زمان خواننده ایرانی

حسین زمانی خواننده موفق کشورمان ۱۵ اسفند ماه سال ۵۹ با همسرش ازدواج کرده و که حاصل این ازدواج دو فرزند می باشد و ایشان از سال ۱۳۸۱ در جزیره کیش سکونت دارد. همچنین وی مدتی هم در هیئت علمی دانگشاه پردیس کیش فعالیت می کرد.

ایشان بعد از ۱۷ سال اولین کنسرت خود را در ۳ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش برج میلاد برگزار کرد و از آثار قدیم و جدید خود را همراه با ارکستر بزرگی اجرا نمود. جالب است بدانید که این کنسرت استقبال بسیار خوبی از طرف مردم قرار گرفت. وی اولین کنسرت خود را که بعد از سال ها ممنوع الکار قطعه “تو نباشی” را به پاس سال ها همراهی دوران سخت گذشته خواند و به همسرش تقدیم نمود.

بیوگرافی حسین زمان خواننده موفق اهل ایران

عکس جدید حسین زمان

شرح حال زیبا و خاص حسین زمان

آلبوم زیبا و شیک حسین زمان

عکس + بیوگرافی حسین زمان

حسین زمانی در مصاحبه ای بیان نموده که من خودم را یکی از شاگردان استاد علی شریعتی می دانم زیرا همه کتاب هایش را خوانده ام. از دوره نوجوانی ام تحت تاثیر نوشته ای علی شریعتی بودم و توزیع برخی از بیان نامه های او در دبیرستان و دانشگاه سبب بازداشت من توسط ساواک بود.

شرح حال کامل حسین زمان

عکس آتلیه ای حسین زمان خواننده با استعداد و دوست داشتنی کشورمان

تاریخچه زندگی حسین زمان و همسرش

حسین زمان در حال اجرای خوانندگی

کارنامه هنری حسین زمان

آلبوم های حسین زمان

شب دلتنگی، فصل آشنایی، گلایه، قصه شب، شاپرک، قصه نگفته، قرار عاشقی، مشق عشق

تک آهنگ‌های این خواننده

فراق، وصل هجران، غم پنهان، آئین همدردی، خورشید خونه، تو نباشی، دختکم کجاستف حصر آغاوش

زندگینامه خواندنی حسین زمان

عکس حسین زمان در گذر زمان

بیوگرافی حسین زمان و همسرش

گالری شخصی و جدید حسین زمان خواننده کشورمان

آشنایی با زندگینامه حسین زمان

عکس حسین زمان خواننده موفق ایرانی

شرح زندگی حسین زمان و همسرش

امیدواریم با خواندن بیوگرافی حسین زمان خواننده اهل ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *