دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی آوا دارویت و دانستنی های جالب از زندگی شخصی وی + تصاویر

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

آوا دارویت یکی دیگر از بازیگران جوان و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی می باشد که تا کنون توانسته در بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی به خوبی به ایفای نقش بپردازد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آوا دارویت همراه با تصاویر زیبا و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

آوا دارویت هنرپیشه جوان تلویزیون و سینما دورگه ایرانی که از مادر ایرانی و پدر ایتالیا متولد شده است. وی بعد از تمام کردن دانشگاه به سوی کلاس های بازیگری رفت با علاقه شدید این حرفه را دنبال کرد. از آثار شاخص وی می توان به سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه آوا دارویت همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی آوا دارویت همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

آوا دارویت بازیگر موفق و جوان تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ شهریور ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد در کشور ایتالیا به دنیا آمده است. همچنین وی تحصیل کرده مدرک فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد.

بیوگرافی آوا دارویت + تصاویر شخصی

آوا دارویت در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده، پدرش آقای پیترو داویت ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت مهندس معمار است و تنها یک برادر به نام آرمان دارد. آوا دارویت بازیگر ایرانی، کودکی خود را در کشور ایتالیا گذرانده و تا ۷ سالگی ساکن آن کشور بودند که بعد از مدتی به کشور ایران شهر آذربایجان شرقی رفتند و کلاس های ابتدایی خود را در آن شهر گذراند و حال در شهر تهران ساکن هستند.

عکس جدید آوا دارویت

عکس متفاوت و خاص آوا دارویت

عکس و شرح زندگی آوا دارویت

  •  آرون گروپس

عکس بازیگر جوان تلویزیون و سینما ایرانی

بیوگرافی آوا دارویت + عکس های شخصی

این بازیگر جوان بعد از تحصیلات دانشگاهی در کلاس های بازیگری شرکت کرد و بلاخره در سال ۹۴ در سن ۲۲ سالگی نخستین فعالیت خود را با سریال معمای شاه تجربه نمود. آوا دارویت در همین سال در فیلم سینمایی تمرینی برای اجرا آغاز کرد سپس در سال ۹۶ در سن ۲۴ سالگی در فیلم سینمایی اسکی باز به ایفای نقش پرداخت. این فیلم همراه با خانم آوا دارویت در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم المپیا یونان حضور داشت.

عکس و بیوگرافی آوا دارویت

عکس آوا دارویت در کنار یکی از طرفدارانش

زندگینامه کامل آوا دارویت

عکس جدید و خاص آوا دارویت

زندگینامه خواندنی آوا دارویت

عکس دونفره زیبا آوا دارویت و حدیثه تهرانی

شهرت آوا دارویت بازیگر جوان ایرانی با سریال پرطرفدار هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت بسیاری دست یافت و در میان مخاطبان تلویزیونی بیشتر شناخته شد. در این سریال بازیگران محبوبی همچون علی مسلمی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، محسن افشانی، نازنین کریمی، الهام پاوه نژاد، نگار عابدی، امیر دؤاکام، فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، سولماز حصاری و … نیز حضور داشتند. سپس ایشان بعد از بازی سریال هست و نیست در سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی مشترک علی محمد قاسمی و راما قویدل و همچنین در سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی دوباره باعث مشهور شدن وی شد.

شرح حال آوا دارویت

پوشش متفاوت و جدید آوا دارویت

تاریخچه زندگی آوا دارویت

گالری شخصی و زیبا آوا دارویت

بیوگرافی آوا دارویت + تصاویر شخصی

در نتیجه آوا دارویت در سال ۹۸ با سریال وارش با نام قبلی بهترین سال های زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری در نقش نوبر به ایفای نقش پرداخت. همچنین در این سریال پر بیینده بازیگران ایرانی چون رامین راستاد، علیرضا کمالی، بهنام تشکر، نسرین بابایی، شهرام قائدی، ساناز سماواتی، الهام طهموری، برزو ارجمند، فرخ نعمتی، افشین سنگ چاپ، نیلوفر شهیدی، هدایت هاشمی، رحیم نوروزی و….  نیز بازی کرده است.

شرح زندگی جذاب آوا دارویت

عکس آوا دارویت در کشور یونان

بیوگرافی آوا دارویت + عکس جذاب

عکس جذاب و قشنگ آوا دارویت

بیوگرافی آوا دارویت + عکس های تولد

واکنش آوا دارویت به واکنش سقوط هواپیمای مسافربری اکراین ۹۸

شهر من آلــوده به انــدوه است…! بوی مرگ می دهد… مادری آنسو تر سوگِ پسرک جوانش را دارد…! تازه دامادی به جای طعم عسل در ماه مبارکش ، درد مزه میکند…!. پدری خسته است ، آنقدر خسته که همین روزها برای همیشه می خوابد…!. و من از خون می ترسم…! از مرگِ آرزو می ترسم … از نااُمیدی می ترسم … از امروز می ترسم …! خیلی می ترسم…

شرح حال جالب و زیبا آوا دارویت

زندگینامه جامع آوا دارویت بازیگر ایرانی

تاریخچه زندگی جالب آوا دارویت

آوا دارویت مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است. بعد از خواندن بیوگرافی آوا دارویت می توانید در ادامه این قسمت تعدادی از تصاویر زیبا و جدید وی را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی آوا دارویت و همسرش

    تیپ متفاوت و جذاب آوا دارویت

زندگینامه خواندنی آوا دارویت

ژست جذاب و جالب آوا دارویت

شرح زندگی آوا دارویت

عکس دونفره آوا دارویت و لیلا بلوکات

آشنایی با زندگینامه آوا دارویت

زندگینامه آوا دارویت بازیگر جوان و موفق ایرانی

زندگینامه جامع آوا دارویت

عکس آوا دارویت، علی مسلمی، فرهاد قائمیان و نگار عابدی

تاریخچه آوا دارویت + همسرش

عکس اینستاگرامی آوا دارویت

عکس جدید و زیبا آوا دارویت

عکس جشن تولد آوا دارویت در کنار دریا

بیوگرافی آوا دارویت و همسرش

عکس متفاوت و جذاب آوا دارویت

زندگینامه جذاب و جالب آوا دارویت

عکس آوا دارویت در کنار سپیده خداوردی، محمدرضا دلاوری و شهرام حقیقیت دوست

شرح زندگی و همسرش

امیدواریم با خواندن بیوگرافی آوا دارویت بازیگر موفق و جوان تلویزیون ایرانی و از تماشای تصاویر اینستاگرامی و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *