دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مکان های دیدنی بوستون آمریکا و جذابیت های گردشگری این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

بوستون شهر تاریخی در تمدن آمریکایی است مکان های دیدنی بوستون به دو دسته جاذبه های طبیعی و تاریخی تقسیم می شوند جذابیت هایی که قدم زدن در خیابان های این شهر می تواند برای علاقه مندان و گردشگران داشته باشد بی وصف است از سویی وجود تفریحات آبی مختلف نیز بر جذابیت های دیدنی این شهر افزوده است.

شهر بوستون از شهرهای قدیمی است که در آمریکا از جذابیت های زیادی برخوردار است این شهر با تمدن غنی خود از سال ۱۶۳۰ تاسیس شده است مهاجران پیوریتن بعد از مهاجرت به این مناطق اقدام به دایر کردن این شهر کرده اند. این شهر در طول تاریخ آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و بسیاری از انقلاب ها و حوادث این کشور در این شهر رخ داده اند علاوه بر اهمیت سیاسی و تاریخی می توان به جذابیت های توریستی این شهر نیز اشاره کرد.

با وجود مراکز آموزشی و دانشگاه های معتبر در این مناطق نیز اهمیت این شهر دو چندان می شود مهم ترین دانشگاه هایی که در این شهر هستند دانشگاه های هاروارد، تافتس، ماساچوست، نورث ایسترن، بوستون و دیگر موسسات آموزشی است که هر ساله دانشجویان زیادی را از نقاط مختلف دنیا جذب می کنند. همچنین این شهر از بزرگ ترین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی- پزشکی برخوردار است. مسافرانی که به این منطقه می آیند با مقاصد مختلفی سفر می کنند اما جذابیت های این شهر در فصل بهار برای گردشگران جذابیت و لذت بیشتری دارد.

آشنایی با مکان های دیدنی بوستون

یکی از لذت هایی که می توانید در سفر خود به بوستون سراغ آن ها بروید موزه های هنر و فرهنگ هستند این موزه ها یک میلیون بازدیدکننده را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند مجموعه آثار هنری زیبایی که در این قبیل از موزه ها یافت می شوند بسیار ارزشمند هستند و بیش از ۴۵۰۰۰۰ اثر هنری در این مجموعه فرهنگی نگهداری می شود و در معرض عموم مردم قرار می گیرد. دیدنی های شیکاگو آمریکا و جاذبه های گردشگری و تفریحی آن در کنار جاذبه های این شهر می تواند جذابیت داشته باشد که در صورت تمایل می توانید در لینک با جاذبه های این منطقه از آمریکا نیز آشنا شوید.

خانه قدیمی ایالت بوستون:

این خانه قدیمی در سال ۱۷۱۳ بنا شده است و چندین سال نیز به عنوان ساختمان دولتی و دادگاه عمومی از آن استفاده می شده است در حال حاضر نیز اهمیت این ساختمان به دلیل قدمت تاریخی و فرهنگی آن است و مورد توجه گردشگران این منطقه قرار می گیرد. این خانه که اکنون موزه است دارای معماری زیبایی است و در ساخت آن از آجر و شیشه استفاده شده است این مکان محل مناسبی برای علاقه مندان به عکاسی نیز می باشد زیرا دارای سوژه های عکاسی بسیار نابی می باشد.

نمای دیدنی بوستون

بیکن هیل بوستون:

این محله زیبا یکی از مکان های دیدنی بوستون به شمار می آید که در مرکز شهر قرار گرفته است خانه های ارثی که در جنوب این منطقه هستند متعلق به خانواده های اصیل شهر است و از آن ها با نام برهمن یاد می شده است. سبک این خانه ها یونانی و فدرالی است از سویی وجود درختان سر به قلک کشید در کنار خیابان بر جذابیت های آن نیز افزوده است یکی از جذابیت های این محله برای گردشگران میدان لوئیزبرگ است. افراد مهم و شناخته شده ای نیز بوده اند که خانه های آن ها در این مناطق قرار داشته است موزه نیکولز که خانه فدرالی و متعلق به یکی از چهره های شناخته شده بوده است دارای معماری بسیار برجسته و ماهرانه ای است.

  •  آرون گروپس

مکان های دیدنی بوستون

قبرستان گراناری بوستون:

این قبرستان قدیمی در ایالت ماساچوست قرار گرفته است و به عنوان یکی از سه قبرستان قدیمی شناخته می شود در سال ۱۶۶۰ این قبرستان ساخته شده است و در حال حاضر در خیابان ترئمونت واقع شده است جالب است بدانید که در این قبرستان سه تن از اعضای امضاکننده اتحادیه استقلال آمریکا دفن شده اند. این سه تن جان هنکاک، ساموئل آدامز و رابرت درمان پین هستند که در کنار قربانیان جان باخته در قتل عام تاریخی بوستون دفن شده اند. طبق آمارهایی که منتشر شده است ۲۳۴۵ مقبره در این قبرستان وجود دارد طبق برخی از آمارها نیز تعداد دفن شدگان در این قبرستان به ۵۰۰۰ تا نیز می رسد.

چشم اندازی از بوستون

میدان کوپلی بوستون:

میدان کوپلی یادبودی از هنرمند معروف جان سینگلتون کوپلی است و یک میدان عمومی است در اطراف این میدان خیابان های اصلی قرار دارند که محل تردد مردم است و بسیار شلوغ می باشد مردمان این مناطق این میدان را با عنوان یکی از مهم ترین نمادهای شهر می شناسند از سویی جذابیت این میدان به خانه ها و ساختمان هایی است که با معماری های متفاوت سنتی و مدرن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. معماری های برجسته این بنا میدان را به یکی از مکان های دیدنی بوستون تبدیل کرده است کلیسای ترینتی که در اطراف این منطقه قرار دارد دارای معماری زیبایی است و ماسه های قرمز رنگ در آن به کار رفته شده است.

ددنی های بوستون

معماری کلیسا ترینتی توسط هابسون از معماران برجسته انجام شده است و نقاشی هایی که بر روی دیوار مشاهده می کنید اثری از جان لافارژ است جذابیت های این کلیسا تنها به معماری و نقاشی آن نیست بلکه کارهای زینتی همچون شیشه نگاری های برجسته که در آن دیده می شود اثر یکی از نقاشان و معماران معروف است. محوطه و اطراف کلسا نیز به شکلی زیبا سبزه آرایی شده است که بر جذابیت آن افزوده است.

باغ بوستون:

این باغ دیدنی در پارک بوستون واقع شده است و آن را به عنوان قلب بوستون می شناسند برای اولین بار این باغ در سال ۱۸۳۷ ساخته شده است چشم اندازهای زیبایی که در این باغ وجود دارد توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است پل زیبا، حوضچه آب، مسیرهای پیاده روی و نمای زیبای فضای سبز از جذابیت های این باغ دیدنی برای گردشگران است. یکی از لذت هایی که می توانید در این باغ آن را تجربه کنید عکاسی کردن است این کار لذت بخش ایده های جالبی را برای شما علاقه مندان به همراه خواهد داشت.

مناظر دیدنی بوستون

علاوه برمکان های دیدنی بوستون می توانید از مکان های دیدنی آمریکا با وجود تنوع توریستی نیز دیدن کنید شما علاقه مندان در لینک می توانند دیدنی های سن دیگو آمریکا و نقاط گردشگری جذاب این منطقه را بهتر بشناسید و از جذابیت های این مناطق بیشتر بهره مند شوید. شهر بوستون سراسر جاذبه های تاریخی با معماری های برجسته را در خود جای داده است که مهم ترین آن ها جاذبه هایی بودند که در فوق به آن ها اشاره شده است و می توانید در سفر خود از نزدیک آن ها را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *