دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی گروه هوروش بند و عکس های جالب این گروه محبوب

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸
  • ۰

هوروش بند از سه سال پیش (۹۵) فعالیت خود را شروع نمودند. از عضو های این گروه می توان به آقای مهدی دارابی خواننده این گروه و آقای مسعود جهانی تنظیم کنندگان شناخته شده می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی گروه هوروش بند آشنا شوید.

هوروش بند یکی از گروه های موسیقی در سبک پاپ می باشد که هواداران خاص خودش را دارد و دارای ۲ عضو اصلی به نام های مسعود جهانی و مهدی دارابی تشکیل شده است. این گروه توسط آقای مسعود جهانی در سال ۹۵ تاسیس شد و ایشان از مهدی دارابی به عنوان خواننده دعوت به همکاری کرد. همچنین بسیاری از کنسرت های باشکوه و زیبا آنها در جزیره کیش و سایر شهرها برگزار می شود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه گروه هوروش بند و اعضای این گروه آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی گروه هوروش بند

گروه موسیقی هوروش بند برای نخستین بار در سال ۹۵ توسط مسعود جهانی تنظیم کننده مشهور و موفق ایرانی شکل گرفت. حمید فریزند به عنوان مدیریت اجرایی را بر عهده دارد و مهدی دارابی تنها خواننده خوش صدا این گروه می باشد.

زندگینامه جالب و خواندنی گروه هوروش بند

عکس دونفره زیبا و جذاب مهدی دارابی و مسعود جهانی

بیوگرافی گروه هوروش بند زیبا و جذاب

اعضای گروه هوروش بند

گروه هوروش بند اولین فعالیت حرفه ای خود را با آهنگ “یاد تو می افتم” منتشر نمود که در فضای مجازی نوجوان ها با شنیدن این آهنگ به این گروه علاقمند شدند و همچنین با منتشر کردن این آهنگ طرفداران بسیاری را بدست آورد و بعد از آن با انتشار ترانه های بعدی توانست محبوبیت بسیاری بین مردم ایران بدست بیاورد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس و بیوگرافی گروه هوروش بند

زندگینامه مهدی دارابی یکی از اعضای گروه هوروش بند

شرح حال گروه هوروش بند و مسعود جهانی

عکس متفاوت شیک مسعود جهانی خواننده و تنظیم کننده گروه هوروش بند

بیوگرافی گروه هوروش بند + تصاویر جدید

عکس دونفره مهدی دارابی و سارا منجزی پور

زندگینامه کامل گروه هوروش بند

بیوگرافی گروه هوروش بند

جالب است بدانید که بسیاری از آهنگ های این گروه توسط آرش عدل پرور و مسیح نوشته میشود. این گروه برای اولین بار در جزیره کیش کنسرت برگزار نمودند و پس از آن کنسرت های مختلفی در شهر های دیگر اجرا کردند

ترانه ماه پیشونی گروه هوروش بند در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما که در برج میلاد برگزار شد به عنوان قطعه موسیقی پاپ برگزیده شد. از جمله از قطعات موسیقی گروه هوروش بند می توان به آخر منو به باد داد، خنک شد دلت، فاصله نه، به کی پز می دی، ماه دلم، ماه پیشونی و .. نام برد که تمامی این قطعات گروه موسیقی توسط مهدی دارابی، آرش، مسیح، و حمید فریزند انجام شده است.

بیوگرافی گروه هوروش بند

عکس محمد علیزاده و علی ضیا در کنار مهدی دارابی خواننده مطرح ایرانی

زندگینامه جالب و جذاب گروه هوروش بند

عکس بهاره رهنما و همسرش درکنار مهدی دارابی

شرح حال کامل گروه هوروش بند

عکس سارا منجزی پور و برادرش در کنار مهدی دارابی

در ادامه بیوگرافی گروه هوروش بند آمده که در سال ۱۳۹۴ بعد از انتشار اولین آلبومش وزرات فرهنگ و ارشاد مهدی دارابی ممنوع الکار کرد و در پی پیگییری های صورت گرفته مشخص شد آهنگ های ایشان توسط رادیو جوان مورد استفاده قرار گرفته است و به این دلیل ایشان مدتی ممنوع الکار شد و بعد از این پیگیری ها سوء تفاهم برطرف شد. از آهنگ های مشهور که توسط مهدی دارابی خوانده شده و استقبال فراوانی مواجه شد می توان به تو حالت ناخوشه، اذت خاطره دارم و به من سر بزن اشاره نمود.

شرح حال خواندنی گروه هوروش بند

عکس شخصی و جذاب مسعود دارابی

زندگینامه خواندنی گروه هوروش بند

عکس دسته جمعی از هوداران گروه هوروش بند

آشنایی با زندگینامه گروه هوروش بند

اولین تجربه تیتراژ تلویزیونی اعضای هوروش بند در برنامه فرمول یک آقای ضیا با ترانه ماه دلم بود که محبوبیت خاصی دست پیدا کردند.

تصویر زیبا و جذاب از اعضای گروه هوروش بند

عکس دونفره زیبا و شیک مسعود جهانی و میثم ابراهیمی

معنای کلمه هوروش

اعضای این تیم چند روزی در سایت های مختلف به دنبال نام درستی برای گروه خود بودند که بلاخره نام هوروش را برگزیدند. هوروش در اصل به شکل هوروَش گفته می شود و به معنای درخشنده مثل خورشید است. ولی با بیان اشتباه خواننده این گروه در زمان خواندن کلمه، ایده هوروش را به عنوان برند گروه انتخاب کردند.

شناخت بیشتر بیوگرافی گروه هوروش بند

عکس طرفداران مهدی دارابی در کنسرت تهران

مهدی دارابی به عنوان آهنگساز و ترانه سرا با خواننده های محبوبی از جمله آرش، مسیح، محمد علیزاده، شهاب رمضان و … همکاری نموده است است.

شناخت بیشتر با بیوگرافی گروه هوروش بند

عکس متفاوت و خاص مهدی دارابی

تاریخچه زندگی کامل گروه هوروش بند

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی خواننده مشهور و موفق گروه هوروش بند متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون ۲۶ سال سن دارد و در شهرستان کوهدشت واقع در استان لرستان چشم به جهان گشوده است. دارابی علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی نیز مشغول می باشد. وی فعالیت خود را از سال ۹۰ شروع کرد و چندین ترک منتشر نمود اما به شهرت دست نیافت و تا اینکه در گروه هوروش بند مشغول به کار شد و توانست طرفداران بسیاری را به خود جذاب کند.

بیوگرافی گروه هوروش بند کامل و خواندنی

عکس تولد ۲۴ سالگی مهدی دارابی

بیوگرافی گروه هوروش بند + تصاویر اعضای گروه

ژست خاص و شیک مسعود جهانی خواننده و تنظیم کننده مشهور ایرانی

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی تنظیم کننده و خواننده مشهور و محبوب ایرانی کتولد ۱۰ خرداد ماه سال ۶۶ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در تبریز چشم به جهان گشوده است. همچنین وی دانشجوی رشته داروسازی دانشگاه اصفهان بود ولی بعد از چند ترم از دانشگاه انصراف داد و در زمینه موسیقی مشغول شد. مسعود جهانی از سن ۱۴ سالگی به صورت جدی به آموزش و یادگیری موسیقی پرداخت. این خواننده مشهور با خواننده های مطرح چون مهدی جهانی، علی شمس، حمید عسگری، آرش، مسیح و رضا شیری همکاری کرده است.

زندگینامه جامع گروه هوروش بند

ترانه های گروه هوروش بند

خنک شد دلت، مجنون، مثل من باش، لیلی بی عشق، ماه پیشونی، خستم، مرا دیوانه کرد، عوض کردی، یاد تو می افتم، آخر منو به باد داد، به کی پز می دی، عاشقتم، فاصله نه، خالیه جای تو، تویی دوا، مثل من باش، این قرارمون نبود، یه اشتباه، خستم، چه حالی میشی، ادامه میدمت، دلم پریشونه، آهای، ترکم نکنیا، عاشقم کردی، دلم پریشونه، شبای نیلوفری

شرح زندگی گروه هوروش بند + تصاویر

مهدی دارابی و مسعود جهانی اعضای گروه هوروش بند

کامل ترین بیوگرافی گروه هوروش بند

مسعود جهانی در کنار جمعی از خواننده های ایرانی

شرح زندگی گروه هوروش بند + عکس

مسعود جهانی و مهدی دارابی و دیگر خواننده های مطرح ایرانی در یک برنامه تلویزیونی

شرح زندگی گروه هوروش بند

بیوگرافی مهدی دارابی خواننده شناخته شده ایرانی

زندگینامه جامع و خواندنی گروه هوروش بند

  عکس مهدی دارابی در حال اجرای خوانندگی

آشنایی با شرح حال گروه هوروش بند

امیدواریم با مطالعه بیوگرافی گروه موسیقی هوروش بند و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب از اعضای این تیم لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *