دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین تنگ ماهی هفت سین با ایده های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

جدیدترین مدل های تزیین تنگ ماهی و ایده های جذاب و جالب برای تزیین داخل و روی تنگ ماهی را در این مطلب مشاهده می فرمایید که با به کارگیری این روشها می توانید زیباترین تنگ ماهی را برای سفره هفت سین داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین و جذاب ترین ایده ها برای تزیین تنگ ماهی بپردازیم تا با به کارگیری آنها و استفاده از این روش های فوق العاده بتوانید زیباترین تزیینات داخل و روی تنگ ماهی را برای سفره هفت سین داشته باشید. در ادامه با مشاهده این مدل های جذاب و جالب و  همچنین ملاحظه ایده های نو و تازه برای اینگونه تزیینات زیبا و متنوع همراه ما باشید.

مدل های جدید و متنوع تزیین تنگ ماهی عید نوروز :

روش های متعددی برای تزیینات تنگ ماهی وجود دارد که به راحتی انجام می گیرند و با استفاده از آنها می توانید تنگ های ماهی ساده و معمولی خود را تبدیل به زیباترین تنگ ها برای سفره هفت سین نمود. همانطور که می دانید وجود ماهی قرمز یکی از ضروریات سفره هفت سین است که زیبایی و جلوه خاصی نیز به آن می بخشد. رایج ترین روش برای دیزاین زیبای تنگ ماهی استفاده از انواع صدف ها و گوش ماهی های دریایی است که می توانند زینت بخش تنگ ماهی شما باشند.

تزیین داخل تنگ ماهیتزیین زیبای تنگ ماهیتزیین تنگ ماهیتزیینات جدید تنگ ماهی

از انواع گل ها و برگ های طبیعی و مصنوعی، خاک ژله ای و حتی سنگ های تزئینی مختلف نیز می توان برای تزیینات داخل تنگ ماهی استفاده نمود. با دقت و توجه وسایل تزیینی را که آماده نموده اید داخل تنگ ماهی بچینید، سپس به آرامی داخل آن آب بریزید و ماهی ها را در آب قرار دهید.

تزیین جدید تنگ ماهیتزیینات جالب تنگ ماهیتزیین تنگ ماهی هفت سینمدل تنگ ماهی عیدتنگ ماهی جدید

یکی دیگر از ایده های جالب و قابل توجه برای تزیینات تنگ ماهی استفاده از هنر نقاشی ویترا یا نقاشی روی شیشه است که کمک می کند سطح تنگ ماهی را به بهترین شکل طراحی کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از تنگ ماهی نقاشی شده را نشان می دهد که می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع، نقاشی های جالب و زیبایی را روی تنگ ماهی انجام دهید و تزیین سفره هفت سین زیبا و جالب داشته باشید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین زیبای تنگ ماهی نقاشی روی تنگ ماهی تنگ ماهی تزیین شده تنگ ماهی شیشه ای تزیین ساده تنگ ماهیتزیین روی تنگ ماهی تزیینات زیبای تنگ ماهیتزیینات زیبای تنگ ماهیمدل تنگ ماهی عیدتزیین زیبای تنگ ماهیتزیین تنگ ماهی عید نوروز

تزیینات جدید و مدرن برای انواع تنگ ماهی

همه ساله افراد با فرا رسیدن عید نوروز در تکاپوی فراهم کردن وسایل سفره هفت سین می باشند زیباترین بخش این آداب و رسوم کهن ایرانیان مربوط به تزیینات سفره هفت و چیدن هنرمندانه آن می باشد که هر سال تزییناتی جدید و مدرن برای این منظور به کار گرفته می شود. یکی از مهیج ترین تزیینات برای تمامی افراد به ویژه بچه ها، دیزاین تنگ بلوری برای قرار دادن ماهی گلی یا همان ماهی های کوچک قرمز و نارنجی رنگ می باشد که زیبایی سفره هفت سین را دو چندان می کند و در واقع چیدمان سفره هفت سین بدون تنگ و ماهی هیچ صفا و زیبایی نخواهد داشت.

مدل های متنوعی از تنگ بلوری وجود دارد که با استفاده از ایده های بسیار زیاد و جالب توجهی می توان تزیینات مدل های مختلف تنگ بلوری را انجام داد. در قسمت بالا نمونه های منحصر به فرد و زیبا از دیزاین تنگ را مشاهده کردید که بخش عمده ای از این تزیینات بر روی تنگ بلوری گرد مانند انجام شده بود. از این رو در ادامه این بخش قصد داریم مدل های شیک و مدرن از دیزاین برای تنگ بلوری که دارای طرح و شکل های متفاوتی هستند را ارائه دهیم که امیدواریم از تماشای این تزیینات نهایت استفاده را ببرید و با انجام آن تنگی زیبا را بر روی سفره هفت سین خود قرار دهید.

جدیدترین تزیین تنگ ماهی

ایده های خواستنی برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های ساده برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های مدرن برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های جذاب برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های فوق العاده برای دیزاین تنگ ماهی

قشنگ ترین تزیین تنگ ماهی

ایده های تماشایی برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های به روز برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های خلاقانه برای دیزاین تنگ ماهی

ایده های هنرمندانه برای دیزاین تنگ ماهی

دیزاین زیبای تنگ ماهی

خاص ترین تزیین تنگ ماهی

دیزاین بی نظیر تنگ ماهی

دیزاین مدرن تنگ ماهی

دیزاین جذاب تنگ ماهی

تصاویر دیگری از تزئینات تنگ ماهی

عید نوروزز یکی از اعیاد باستانی و جزو سنت های زیبای ایرانیان می باشد که دارای آداب و رسوم مخصوص به خود است، چیدن سفره هفت سین و خرید ماهی قرمز که در داخل تنگ های کوچک یا آکواریوم تنگهداری می شود از جمله رسوم زیبای کشورمان در عید نوروز است، حال عده ای از افراد تمایل دارند، تنگ های شیشه ای را با انواع خلاقیت های شیک و زیبا دیزاین نمایند، بنابراین در صورتی که علاقمند به استفاده از این تزئینات بوده اما از خود ایده ای ندارید، می توانید از تصاویر متنوع تر تزئینات ساده و شکیل تنگ ماهی دیدن کنید و از بهترین این مدلهای تزئین ایده بگیرید.

دیزاین تنگ ماهی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، ایده های متنوع زیادی برای تزئین و دیزاین تنگ ماهی وجود دارد، استفاده از سنگ ریزه ها، گل و گیاهان طبیعی در داخل تنگ ها و نیز به کار بردن روبان، گلهای طبیعی، مصنوعی با پارچه، نمد و … برای دیزاین روی تنگ پیشنهاد های جذاب دیگری برای تزئینات تنگ می باشند که در اینجا می توانید از این تصاویر دیدن کنید.

دیزاین شیک تنگ ماهیتصاویر تزئینات تنگ ماهیتزئینات تنگ ماهی جدیدایده تزئینات تنگ ماهیمدل تزیین تنگ ماهیایده تزئینات تنگ ماهیتزئینات متفاوت تنگ ماهیتزیین تنگ ماهی جدیدتزئینات شکیل تنگ ماهیتزئینات جدید تنگ ماهیتزئینات تنگ ماهیتزیین تنگ ماهی شیک

با مدل های زیبا و متنوع تزیینات تنگ ماهی با روش های مختلف آشنا شدید، امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل های جدید جذاب ترین تزیینات را داشته باشید و از این طریق سفره هفت سین جذاب و زیبایی داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *