دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امین زندگانی و عکس های زیبای وی با همسرش

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب، بیوگرافی امین زندگانی بازیگر مشهور و موفق تلویزیون ایرانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی همراه با تصاویر شخصی و خانوادگی وی را برای شما عزیزان علاقمند به این بازیگر را تهیه و جمع آوری نموده ایم.

در این مطلب بیوگرافی امین زندگانی هنرپیشه معروف و با استعداد ایرانی را مرور می کنیم. امین زندگانی بازیگر ۴۷ ساله کشورمان در خانواده هنرمند متولد شده، وی پسر زنده یاد سیاوش زندگانی یکی از استادان آهنگساز و نوازنده در موسیقی که در سال ۱۳۸۲ در گذشت. برادرش، امید زندگانی مدتهاست که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند، امین به تمرین و یادگیری ساز فلوت پرداخت که امروزه نیز به عنوان یکی از خوانندگان گروه هفت مشغول می باشد. برای آشنایی بیشتر با زندگی شخصی و هنری امین زندگانی و مشاهده جدیدترین تصاویرش می توانید این مطلب را تا پایان دنبال نمایید.

بیوگرافی امین زندگانی به همراه تصاویر همسرش

امین زندگانی یکی از بازیگران محبوب و موفق سینما، تئاتر و تلوزیون ایرانی متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۱ که هم اکنون ۴۷ سال سن دارد در تهران در محله پارس چشم به جهان گشوده و همچنین فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

بیوگرافی امین زندگانی و همسرش

اولین تجربه بازیگری زندگانی در تئاتر دانشجویی شروع کرد او در تئاتر های از جمله بازی تابلوی آخر به کارگردانی نصرالله قادری، همسرایی مختار به کارگردانی محمود عزیزی، سرخ سوزان به کارگردانی چستا ثیری، مرغ دریایی به کارگردانی اکبر زنجانپور و خروسک پریشان به ایفای نقش پرداخته است. امین در سال ۷۴ ( سال آخر دانشگاه) موفق به دریافت بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر شد و در همین سال اولین تجربه بازیگری زندگانی در تلویزیون در سریال وکلای جوان به کارگردانی بهرام ناظری اتفاق افتاد که در این مجموعه با بازیگرانی همچون حسن جوهرچی، سیما تیرانداز، محمود بنفشه خواه، رضا بنفشه خواه، فاطمه طاهری، زیبا نادری همبازی بود. نقش وی در این سریال بسیار دیده شد و بعد از آن مورد توجه کارگردانان و تهیه کنندگان بسیاری قرار گرفت.

زندگینامه کامل امین زندگانی

عکس و بیوگرافی امین زندگانی

زندگینامه جالب امین زندگانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس دو نفره امین زندگانی و همسرش

عکس و بیوگرافی امین زندگانی

در ادامه بیوگرافی امین زندگانی، وی با سریال های طلسم شدگان و معصومیت از دست رفته و همچنین حواله پاییز شهرت زیادی دست یافت. وی در سال ۸۲ در سریال معصومیت از دست رفته به کارگردانی داوود میر باقری به ایفای نقش پرداخت و توانست مخاطبان زیادی را با خود دنبال کند. در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون اکبر عبدی، فریبا کوثری، حسین میر باقری، حامد میر باقری، انو شیروان ارجمند، سارا خوئینی‌ها، امین تارخ، داریوش فرهنگ و … بازی می کردند.

شرح حال خواندنی امین زندگانی

عکس امین زندگانی بازیگر ایرانی

زندگینامه جامع امین زندگانی

چهره متفاوت و زیبای الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی

گالری + بیوگرافی امین زندگانی

در ادامه بیوگرافی امین زندگانی، وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی موفق و پر بیننده زیادی از جمله حواله پاییز، پرستاران، مختارنامه، معصومیت از دست رفته، دکتر ماهان و طلسم شدگان و …به ایفای نقش پرداخته و در سینما نیز بازی در چند فیلم سینمایی را تجربه کرده است.

زندگینامه خواندنی امین زندگانی

عکس امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی

تاریخچه زندگی امین زندگانی و همسرش

ورزش رزمی امین زندگانی

در تمام طول زندگی‌ ام سعی کردم ورزش‌ های زیادی را تجربه کنم در گذشته ورزش‌ های رزمی را به صورت جدی دنبال کردم و هرگز دست از تمرینات شخصی برنداشتم تا زمانی که وارد دانشگاه شدم و به دلیل کمبود وقت کمتر توانستم آن را انجام دهم ، اما هرگز از ورزش دور نشدم و به صورت مقطعی ورزش‌ های رزمی را انجام دادم.

گالری جدید + بیوگرافی امین زندگانی

گالری زیبا و جدید امین زندگانی

زندگینامه جالب و خاص عکس جدید و بیوگرافی امین زندگانی

الگوی امین زندگانی در رفتار

زندگانی از بازیگران ایرانی به آقای خسرو شکیبایی و جمشید مشایخی که از هنرمندان بزرگی و بسیار با اخلاق کشورمان هستند اشاره می کند

تصویر شخصی عکس جدید و بیوگرافی امین زندگانی

بیوگرافی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

همسر اول امین زندگانی

در ادامه بیوگرافی امین زندگانی آمده که، وی در سال ۷۶ در سریال زن شرقی با خانم مینا لاکانی آشنا شدند و بعد از مدتی ازدواج کردند. اما متاسفانه این ازدواج به سرانجام نرسید و بعد از چند سال طلاق گرفتند. خانم لاکانی در سال ۹۰ در برنامه صدای آمریکا بدون حجاب حضور یافت و اعلام نمود برای همیشه ایران را ترک کرده است.

بیوگرافی امین زندگانی و همسرش

عکس جدید و بیوگرافی امین زندگانی

تاریخچه زندگی امین زندگانی و همسرش

همسر دوم این بازیگر

وی در حال حاضر با خانم الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی در سال ۹۱ ازدواج کردند. این زوج هنوز فرزندی ندارند. عبدارزاقی درباره آشنایی با امین زندگانی بیان نموده که:

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

شرح حال امین زندگانی

عکس آتلیه ای امین زندگانی و همسرش

کامل ترین بیوگرافی امین زندگانی

جوایز و افتخارات امین زندگانی

وی در سال ۷۴ کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر فجر و در سال ۸۰ دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال‌ های پخش شده در طول ۴ سال از شبکه سوم سیما شد.

زندگینامه خواندنی و کامل امین زندگانی

آخرین سریالی که امین زندگانی در آن بازی نموده، سریال پناه آخر به کارگردانی داریوش یاری و بازی با بازیگرانی چون عباس غزالی، سیما خضر آبادی، حدیث میر امینی، کاوه خداشناس، افسر اسدی و … می باشد.

تاریخچه جالب امین زندگانی

عکس الیکا عبدالرزاقی و مهران مدیری

تصاویر جدید + بیوگرافی امین زندگانی

کارنامه بازیگری امین زندگانی

تلویزیون

همه چیزآنجاست (۱۳۹۳)- همسفر (۱۳۷۹)- یک اشتباه ساده (۱۳۸۵)- طلسم شدگان (۱۳۸۳)- خانواده دکتر ماهان (۱۳۹۶)- حواله پاییز(۱۳۹۷)- تا صبح( ۱۳۸۵)- روزگار جوانی (۱۳۷۷)- نو عروس(۱۳۸۱)- چند دیقیه زندگی- به سوی افتخار( ۱۳۷۷)- راه سوم بازیگری (۱۳۷۷)- خاطرات مرد ناتمام (۱۳۹۱)- پرستاران( ۱۳۹۵)- کابوس (۱۳۸۷) وکلای جوان(۱۳۷۴)- مختار نامه (۱۳۸۹)- دورهمی مهمان(۱۳۹۴)- چرخ و فلک- قفسی برای پرواز(۱۳۸۹)- پناه آخر (۱۳۹۸)

شرح حال امین زندگانی

عکس متفاوت و بیوگرافی امین زندگانی

سینما

قرارمون پارک شهر(۱۳۹۵)- ملک سلیمان(۱۳۸۷۹)- زن شرقی (۱۳۷۶)- آدمک ها (۱۳۸۲)- خانواده ارنست (۱۳۸۸)- بازیگر(۱۳۷۸) من و دیور(۱۳۸۴)- گلوگاه شیطان(۱۳۸۹)- راه بهشت (۱۳۹۰)- اختاپوس (۱۳۹۰)- فصل فراموشی فریبا (۱۳۹۲)- شهابی از جنس نور (۱۳۹۲)- ۲۴ سپتامبر (۱۳۹۴)-

زندگنامه کامل امین زندگانی

تئاتر امین زندگانی

به من دروغ بگو- یک زن، یک مرد (۱۳۸۴)- پایین گذر سقاخانه (۱۳۸۵)- جاده طولانی مار پیچ (۱۳۹۱)- بنگاه تئاترال(۱۳۸۶)- مرثیه ای برای یک دراکولا (۱۳۹۶)- تانگوی تخم مرغ داغ (۱۳۹۳)

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

لیکار عبدالرزاقی بازیگر سینماو تلویزیون کشورمان متولد ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸  که هم اکنون ۴۰ سال سن دارد در رامسر چشم به جهان گشود و همچنین فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد با کارهای طنز مهران مدیری به شهرت رسیده

بیوگرافی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

عکس امین زندگانی در برنامه دورهمی مهران مدیری

نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را با سریال گمشده به کارگردانی مسعود نوابی آغاز نمود و در سن ۲۰ سالگی سال ۷۸ اولین فیلم سینمایی خود را را با فیلم مومیایی ۳ تجربه نمود در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله رامبد جوان، پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، عزت الله مهرآوران، رضا فیض نوروزی، ابراهیم آبادی و … بازی می کردند.

زندگینامه کامل و خواندنی امین زندگانی

جوایز و افتخارات الیکا

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی از دوازدهمین جشن سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر برای بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری

گالری جذاب و لاکچری امین زندگانی

بیوگرافی امین زندگانی و همسرش

کارنامه بازیگری الیکا عبدالرزاقی

بازیگری

سرباز(۱۳۹۷)- آرماندو(۱۳۹۷)- هیئت مدیره (۱۳۹۶)- روز های بهتر (۱۳۹۶)- دورهمی (۱۳۹۵)- حالت خاص (۱۳۹۴)- گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۴)- در حاشیه (۱۳۹۳)- ویلای من (۱۳۹۱)- ساخت ایران (۱۳۹۰)- شوخی کردم (۱۳۹۲)- قهوه تلخ (۱۳۸۹)- بمب خنده (۱۳۸۹)- قسم (۱۳۸۹)- خرده ستمگران (۱۳۸۷)- مرد هزار چهره (۱۳۸۶)- باغ مظفر (۱۳۸۵)- باران بهاری(۱۳۸۴)- مزرعه کوچک (۱۳۸۳)- این سه نفر (۱۳۸۳)- وارث (۱۳۸۲)- دختران (۱۳۷۶)- تلخ و شیرین (۱۳۸۲)- خانه مهر (۱۳۸۱)

آلبوم تماشایی امین زندگانی

عکس متفاوت الیکا عبدالرزاقی و نفیسه روشن

سینمایی

مومیایی ۳- جایی برای زندگی- نسل جادویی- فرزند صبح- زنان ونوسی مردان مریخی

تله فیلم

اینجا همیشه آسمان ابری نیست (۱۳۹۱)- حس تماس (۱۳۹۱)- مردان زمین (۱۳۹۰)- یک اشتباه کوچولو (۱۳۸۹)- حق السکوت (۱۳۸۹)- ماه از روی سکو (۱۳۸۷)- همچون یک رویا (۱۳۸۷)

تئاتر الیکا عبدالرزاقی

نقش زن- دایره گچی قفقازی- بهجت- اتوبوسی به نام هوس- امروز دوستت ندارم- دن کامیلو- مرد اتفاقی- الوتریا- ازخواب تا مهتاب- پرواز به تاریکی- بازرس هاند واقعی- گفتگوهای پس از یک خاکسپاری- پرواز به تاریکی-

                           شرح حال کامل امین زندگانی

امدواریم با خواندن بیوگرافی امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی و از تماشای تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *