دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل ناخن عروس جدید با طراحی ناخن زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

زیبایی ناخن های عروس موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. شما می توانید ناخن های خود را با طرح های متنوع و جذاب برای جشن عروسی خود طراحی کنید. در ادامه مطلب بیش از بیست مدل ناخن عروس با طرح های شیک و زیبا برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

 برای طراحی ناخن عروس می توانید از طرح های ساده و پر کار استفاده کنید. در این بخش از آرایش و زیبایی انواع مدلهای زیبا و شیک دیزانی ناخن عروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدلها بتوانید زیباترین نوع طراحی ناخن عروس را برای خود انتخاب کنید.

بهتر است که رنگ لاک را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید در این مطلب نکاتی برای انتخاب رنگ مناسب لاک و طرح ناخن عروس در طرح های ساده و پاپیونی و گل و نگینی را مشاهده خواهید کرد.

طرح زیبا و شیک دیزاین ناخن عروس

مدل ناخن عروس

طراحی ناخن عروس با مدلهای مناسب برای خوش فرم شدن انگشتان شما از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر پوستی روشن دارید می توانید از بیشتر رنگ های لاک برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید رنگ های صورتی ملایم و قرمز و بنفش بر روی پوست های روشن جلوه زیباتری دارند. اگر پوست دستان شما کمرنگ است هرگز از رنگ های آبی و سبز استفاده نکنید.

طراحی ناخن عروس 2016 مدل ناخن عروس با طرح ساده
اگر شما ترجیح می دهید که از انواع مدلهای طراحی ناخن ساده  نگین دار برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید می توانید با الهام گرفتن از این مدلها ناخن های خود را به زیبایی طراحی کنید.

مدل ناخن عروس سادهمدل ناخن عروس شیک طرح های متنوع و جدید دیزانی ناخن عروس

مدلهای ناخن عروس با طرح های جذاب

پوست هایی که رنگ روشن متوسطی دارند بهترین نوع پوست ها برای جلوه پیدا کردن لاک ناخن هستند. برای این رنگ پوست ها بهتر است که از رنگ های روشن لاک استفاده کنید رنگ های آبی تیره و صورتی براق و بنفش بهترین انتخاب برای رنگ لاک ناخن شما می باشند.

  •  آرون گروپس

دیزاین پاپیونی ناخن عروس

طرح های متنوع مدل ناخن عروس

افراد با رنگ پوست گندمی بهتر است که از رنگ های شکلاتی و مشکی و صورتی ملایم برای طراحی ناخن عروس خود استفاده کنند.

طراحی ناخن عروس 2016 دیزاین ناخن عروس

اگر پوست دستان شما تیره است می توانید از رنگ های جیغ مانند قرمز و آبی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. لاک مشکی هم برای این رنگ پوست ها می تواند انتخاب خوبی باشد.

طراحی ناخن عروس با مدل های شیک و زیبا مدل شیک و جذاب دیزانی ناخن عروس

دیزانی ناخن با طرح گل و پاپیون می تواند ایده خوبی برای طراحی ناخن عروس باشد. اگر لباس شما کار شده است بهتر است که از طرح های پر کار و سه بعدی  برای آرایش ناخن عروس استفاده کنید.

انواع مدل های دیزاین ناخن عروس مدل های ساده و پر کار طراحی ناخن عروس مدل ناخن عروس شک دیزاین ناخن عروس شیک و جداب طراحی ساده و شیک ناخن عروس مدل ناخن عروس با طرح پاپیون و گل

در ادمه مطلب شما را با دیزاین ناخن جدید و شیک عروس آشنا خواهیم ساخت این طرح های زیبا باعث می شوند تا ناخن های شما خوش فرم و زیبا به نظر برسند.

مدل دیزانی ناخن عروس

مدل دیزاین عروس 2016    مدل های متنوع طراحی ناخن عروس   مدل دیزاین ناخن شیک و مدرن    مدل ناخن عروس شیک    انواع مدل های دیزاین ناخن عروس مدل دیزاین ناخن عروس مدل های متنوع طراحی ناخن عروس مدل طراحی ناخن با طرح های پر کار و نگینی دیزاین ناخن    مدل دیزاین ناخن عروس با طرح های زیبا و شیک

انواع مدل ناخن عروس را با طرح های شیک و فانتزی در این بخش از آرایش ناخن مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها بتوانند شما را در انتخاب یک طرح زیبا و متفاوت به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *