دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مراحل فنگ شویی در خانه و نقشه کلی انجام آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

فنگ شویی خانه راهی برای رها شدن از آشفتگی ها است در فنگ شویی از نور و دیگر عناصر کمک گرفته می شود تا در خانه بتوانید دکوراسیون داخلی خانه را به فضای دلخواه خود تبدیل کنید. انرژی که با استفاده از این عامل در فضای خانه شما ایجاد می شود روحیه شما را تقویت خواهد کرد جالب است بدانید که این تکنیک ۳۰۰ سال پیش در کشور چین مورد استفاده بوده است و بعدها در سایر کشورها طرفداران خود را پیدا کرده است. فنگ شویی در گذشته یکی از هنرهای باستانی بوده است و در جامعه امروزی نیز یک سیستم تلقی می شود که فرد را با محیط اطرافش مرتبط می کند و موجب می شود تا انرژی های محیط اطرف را به شکلی مثبت دریافت نماید. ما در این پست هفت قدم مهم در فنگ شویی در خانه را برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه از پروسه فنگ شویی خسته نشوید و لذت کافی را ببرید.

فنگ شویی خانه چیست؟

فنگ شویی مبحث گسترده ای دارد به عنوان مثال اصول فنگ شویی مغازه یکی از این موارد است و شاید بیشتر افراد با شنیدن نام فنگ شویی جذب ثروت را به خاطر می آورند زیرا در سال های اخیر این شیوه قدرت خود را در جذب ثروت به خوبی نشان داده است و بسیاری از افراد توانسته اند انرژی خوبی را از این طریق دریافت کنند. فنگ شویی خانه دارای شیوه های گوناگونی است و از المان های مختلفی نیز برخوردار است که ما در این بخش ۷ المان و عنصر مهم از آن را ارائه خواهیم داد.

فنگ شویی کردن

۱-شلوغی های خانه را از بین ببرید:

چیز های به درد نخور که دوستش ندارید و خانه شما را شلوغ کرده است را دور بریزید شاید این پروژه پاکسازی زمان زیادی ببرد و انژری شما را بگیرد ولی این را بدانید که این فرایند قطعا به شما کمک خواهد کرد که بارتان سبک تر شود پس به هیچ وجه از این مرحله صرف نظر نکنید زیرا از بین بردن شلوغی های خانه برای ایجاد فنگ شویی در خانه الزامی و ضروری می باشد.

۲- از هوای مطلوب و نور خانه غافل نشوید:

مورد دیگری که می تواند موثر باشد تهویه و نور خوب است همیشه نور و هوا دو عنصر مهم برای فنگ شویی خانه محسوب می شوند در زمان فنگ شویی سعی کنید پنجره های خانه را باز بگذارید یا از فیلتر هوا استفاده کنید گیاهان پاک کننده هوا نیز می تواند مورد خوبی برای فنگ شویی باشد همیشه تا حد ممکن اجازه دهید نور طبیعی خورشید و روز وارد خانه شود و یا از لامپ های فول اسپکتروم برای فنگ شویی در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید.

۳- تعریف نقشه انرژی:

همانطور که می دانید برای فنگ شویی خانه دو روش اصلی به کار گرفته می شود شما باید یکی از این دو روش را برای خودتان تعریف کنید در واقع با استفاده از این روش ها برای هر بخش از خانه یک انرژی را دریافت خواهید کرد. یک مثال ساده در این رابطه راهنمای فنگ شویی سنتی است که در آن بخش هایی که در جنوب شرقی خانه واقع شده اند انرژی مادی را به اطراف ساطع می کنند که فرد باید به آن ها توجه داشته باشد.

اصول فنگ شویی خانه

  •  آرون گروپس

۴- شناسایی المان های اساسی:

آب، چوب، فلز، زمین و آتش از عناصر اساسی و المان های کاربردی در فنگ شویی است این پنج عنصر با یکدیگر در تعامل و تعادل هستند و شما زمانی می توانید این تعادل را در نقاطی از خانه به کار بگیرید که این عناصر را ایجاد کنید. به عنوان مثال برای کسب کامیابی باید چوب و آب را در نقطه جنوب شرقی از خانه قرار دهید همچنین قرار دادن گیاهان سبز در این بخش ها جذب کننده سلامتی خواهد بود.

۵- کشف المان های تولد:

از دیگر المان های کاربردی در فنگ شویی خانه یافتن عناصری است که با تولد فرد مرتبط می باشند این عناصر می توانند در تغذیه و به دست آوردن انرژی موثر باشد. اگر عنصر تولد شما آتش است باید این عنصر را در قسمتی از خانه قرار دهید یک فنگ شوی باهوش از وجود چوب در خانه نیز استفاده می کند زیرا به خوبی می داند چوب عاملی تقویت کننده برای آتش خواهد بود.

۶- یافتن مسیر شانس و عدد کوا:

این شیوه  از فنگ شویی خانه کمک می کند تا شما در مسیری درست از انرژی قرار بگیرید و به عنوان یک راهنما کننده عمل می کنند برای توضیح بهتر به این مثال توجه کنید: اگر عدد کوا برای شما یک باشد باید در بخش های جنوب شرقی، جنوب و یا شمال تمرکز داشته باشید که در راهنمای فنگ شویی آشپزخانه نیز می توان از آن استفاده کرد.

فنگ شویی در فضای خانه

۷- کیفیت خانه:

راهی دیگر برای استفاده از قدرت فنگ شویی خانه توجه کردن به انرژی خانه است شکا همواره باید کیفیت درونی منزل خود را بررسی کنید و از آن مطلع باشید. اتاق خواب، آشپزخانه و حمام از مهم ترین بخش ها در فنگ شویی منزل هستند انرژی که از این محیط ها دریافت می کنید بسیار در کیفیت منزل تعیین کننده هستند.

توجه داشته باشید که در زندگی رومزه هیچ انرژی ثابتی وجود ندارد و شما با آگاهی یافتن از هر شرایطی می توانید بر آن ها غلبه کنید همانطور که می دانید بالا نگه داشتن انرژی ها در حفظ سلامتی و کامیابی افراد بسیار تاثیرگذار است و در محیط خانه نیز می توانید این تاثیر را به راحتی مشاهده کنید.

نقشه کلی در فنگ شویی:

در اینجا بهتر است با یکی از نقشه های اساسی که در فنگ شویی خانه به آن اشاره می شود آشنا شوید این نقشه در جذب ثروت، سلامتی و کامیابی بسیار موثر است و به شما کمک می کند تا در هر بخش از قسمت های داخلی خانه انرژی مناسبی را دریافت کنید.

  • شمال شرقی: دانش و آگاهی
  • شرق: سلامتی و خانواده
  • جنوب شرقی: جذب ثروت و دارایی
  • جنوب: جذب شهرت
  • جنوب غربی: جذب عشق و موفقیت در رابطه
  • غرب: جذب خلاقت و ویژه کودکان
  • شما غربی: جذب دوستان
  • شمال: شغل

فنگ شویی منزل

همانطور که دیدید در هر بخش از فنگ شویی خانه می توانید با تقویت برخی از عناصر انرژی ویژه ای را دریافت کنید آگاهی داشتن در این زمینه نیز برای افراد بسیار کمک کننده خواهد بود که با ارائه این نقشه و طرح کلی می توانید انرژی های مربوطه و لازم را دریافت نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *