دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمد لقمانیان عروسک گردان موفق و هنر پیشه دوست داشتنی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

محمد لقمانیان بازیگر تئاتر و صداپیشه کشورمان است. او از عروسک گردان کاراکتر فامیل دور و صداپیشه بچه فامیل دور در مجوعه برنامه کلاه قرمزی بوده است. در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیوگرافی محمد لقمانیان همراه با تصاویر و کارنامه هنری را تقدیم حضورتان کنیم.

محمد لقمانیان در سال ۱۳۶۳ در خانواده اصالتا قوچانی استان خراسان رضوی متولد شده است. وی دیپلم رشته ریاضی و فیزیک ، فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته نمایش عروسکی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است. در این بخش بیوگرافی محمد لقمانیان را همراه با تصاویر جذاب و دیدنی وی مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی محمد لقمانیان صداپیشه و عروسک گردان فامیل دور برنامه کلاه قرمزی

محمد لقمانیان بازیگر، صداپیشه و عروسک گردان کشورمان متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در دوحه قطر  متولد شد. او امروزه با ساخت یک عروسک بنام لقمه در شبکه های اجتماعی بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

عکس و بیوگرافی محمد لقمانیان

  • قوچان و قطر

محمد لقمانیان بابت شغل پدرش که کارمند آموزش پرورش بود برای ماموریت به قطر رفت و لقمانیان تا سن ۳ سالگی در آنجا زندگی کرد و بعد از آن به شهر قوچان استان خراسان رضوی اقامت کردند. او دیپلم ریاضی را در همین شهر دریافت کرد.

علاقه زیاد محمد به تئاتر به سال های کودکی اش باز می گردد. آن زمانی که پدرش به کارگردانی تئاتر مشغول بود او روی صحنه می رفت و دکور روی صحنه را خیلی دوست داشت. لقمانیان درباره اولین باری که روی صحنه رفته بود بیان کرده:

اولین باری که روی صحنه رفتم، مهدکودکی بودم و جزء سیاهی لشکر‌ها در نقش یک الاغ روی صحنه رفتم! یادم هست وقتی پرده باز شد، تماشاچی‌ها برایم سیاه بودند، ولی سعی می‌کردم در همان فضا مادرم را پیدا کنم.

زندگینامه محمد لقمانیان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بهادر ملکی در کنار محمد لقمانیان

شرح حال محمد لقمانیان

زندگینامه و بیوگرافی محمد لقمانیان

زندگینامه خواندنی محمد لقمانیان

  • تئاتر

در ادامه بیوگرافی محمد لقمانیان، وی از همان دروان کودکی به سوی تئاتر رفت و توانست جایزه برتر بازیگری تئاتر دانش آموزی را در مقطع پنجم دبستان دریافت کند. سپس او در سال ۱۳۸۲ پس از گرفتن مدرک دیپلم ریاضی به تهران راهی شد و در رشته تئاتر از دانشکده هنر‌ های زیبا به تحصیل بپردازد. او در دوران دانشجویی تئاتر عروسکی را امتحان کرد و همچنین در جشنواره‌های دانشجویی تئاتر عروسکی از او تقدیر کرده‌اند.
بنابراین او در همین دوران دانشجویی با خانم مریم سعادت آشنا شد و توانست در تئاتر کنسرت حشرات ساخت مریم سعادتی حضور پیدا کند.
بیوگرافی محمد لقمانیان و همسرش
عکس دسته جمعی محمد لقمانیان، لاله اسکندری و ساسان فیروزی
شرح حال جالب محمد لقمانیان
عکس محمد لقمانیان در حال مصاحبه کردن
شرح زندگی محمد لقمانیان
  • بازیگری

در ادامه بیوگرافی محمد لقمانیان، این هنرمند پس از آن به کار در برنامه های تلویزیونی مشغول شد اولین سریالی که فعالیت کرد “مزرعه بی‌ بی گندم” بود که سال ۸۹ برای شبکه کرمان به نمایش گذاشت.
  • کلاه قرمزی

در همین سال ۸۹ در دانشکده هنر های زیبا مراسمی برگزار شد و بازیگرانی همچون مریم سعادت، مرضیه محبوب، ایرج طهماسب و آزاده پور مختار حضور داشتند در این مراسم از ورودی های هر سال یک نماینده بر روی صحنه می رفت و صحبت می کرد. محمد لقمانیان به عنوان عروسکی سال ۱۳۸۲ رفت روی صحنه و کلی صحبت کرد در پایان مراسم او روبه آقای ایرج طهماسب کرد و گفت: من خیلی دوست دارم با شما کار کنم! هم استعداد دارم و هم با اساتید زیادی کار کرده‌ام. ایرج طهماسب شماره او را گرفت و بعد از مدتی در گروه کلاه قرمزی دعوت به همکاری کرد.

و این گونه شد که لقمانیان فعالیش را در کلاه قرمزی با “عروسک گردانی فامیل دور” و سپس با ” صداپیشگی بچه فامیل دور” شروع کرد و به شهرت زیادی دست یافت. و حتی او حضور در شکرستان و شهر موش ها ۲ را نیز تجربه کرده است.
از دیگر همکارانی که در گروه کلاه قرمزی حضور دارند می توان به محمد بحرانی، بنفشه صمدی، حمید جبلی، دنیا فنی زاده ، شیما بخشنده، مرضیه محبوب، بهادر مالکی، علی سرابی، فاطمه سیمین معتمدآریا، کاظم سیاحی، حسن پور شیرازی، احسان کرمی و محمدرضا هدایتی اشاره نمود.
گالری جدید + بیوگرافی محمد لقمانیان
برگزاری همایش دیمارک با اسپانسری موسسه زبان
زندگینامه کامل محمد لقمانیان
مجید مظفری در کنار محمد لقمانیان
تصویر زیبا و جذاب محمد لقمانیان
بیوگرافی محمد لقمانیان
  • عروسک لقمه

ایده خلق عروسک لقمه از یک آهنگ دابسمش پر طرفدار در فضای مجازی برگرفته شد پس از آن محمد بحرانی عروسک گردان جناب خان پیشنهادی برای عروسک لقمه به محمد لقمانیان داد. طراحی این عروسک توسط خانم نیلوفر برومند تصویرسازی شد و خانوم منیر مولوی زاده آن را با نظر خودش چهره محمد را ساخت.
بیوگرافی محمد لقمانیان + تصاویر زیبا وی

محمد لقمانیان و عروسک مورد علاقه اش لقمه

تصویر زیا و جالب محمد لقمانیان
  • انگشتر لقمه

لقمانیان در مصاحبه ای گفته: من را از کودکی در مدرسه لقمه صدا می‌کردند و اسم لقمه همان کودک درون خود من است و انگشتر دست لقمه را هم که می بینید مادرم به لقمه داده است.
عکس جدید + شرح زندگی محمد لقمانیان
  • شعبده بازی

لقمانیان علاقه زیادی به شعبده بازی دارد او درباره علاقه اش به این حرفه بیان کرده: شعبده‌بازی از علاقه شخصی خودم شروع شد و وقتی به تهران آمدم، وسیله‌های آن را خریده بودم و در بعضی از کار‌های کودک استفاده می‌کردم. سپس یک آموزشگاه که کلاس‌های خلاقیت داشت، درباره تدریس شعبده‌بازی با من صحبت کرد و در حال حاضر من در آنجا آموزش شعبده‌بازی با هدف آموزش مهارت‌های زندگی، اجتماعی و ذهن دارم.
بیوگرافی محمد لقمانیان و همسرش
عکس و بیوگرافی محمد لقمانیان
تاریخچه زندگی محمد لقمانیان همسرش
  • ازدواج

محمد لقمانیان سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد و یک پسر به نام ماهان دارد.

محمد لقمانیان در برنامه شکرستان

عکس محمد لقمانیان در برنامه شکرستان

بیوگرافی محمد لقمانیان همراه با تصاویر متفاوت

آثار هنری

  • عروسک گردانی فامیل دور
  • صداپیشگی بچه فامیل دور
  • صداپیشگی شاهد در شکرستان
  • مسئولیت شکستن سکوت مطلق
  • چه کسی گربه را جاه به جا کرد
  • مخ‌ پریشون‌ های شلم

تاریخچه زندگی محمد لقمانیان

محمد لقمانیان بازیگر سینما و صداپیشه

شرح زندگی محمد لقمانیان همراه با تصاویر زیبا

گالری جدید و شیک محمد لقمانیان

بیوگرافی محمد لقمانیان و تصاویر متفاوت

محمد بحرامی در کنار محمد لقمانیان

زندگینامه جامع محمد لقمانیان

در این مطلب از مجله آرگا، امیدواریم با خواندن بیوگرافی محمد لقمانیان و با تماشای تصاویر شخصی و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *