دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با مدل های جدید انواع کت و دامن دخترانه آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مدل های لباس مجلسی که اکثر دختران جوان برای مهمانی ها و مجالس از آن ها استفاده می کنند مدل کت و دامن دخترانه است. کت و دامن های دخترانه در طرح های متنوع و جذاب را در تصاویر ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

پوشیدن کت و دامن مناسب می تواند جلوه زیبا و جذابی به اندام شما بدهد بنابراین در انتخاب کت و دامن مناسب اندام تان بهتر است که کمی حساسیت به خرج دهید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

در هنگام پوشیدن مدل کت و دامنهای دخترانه، یا کت و شلوار دخترانه، باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل شینیون مو های شما باید کمی متفاوت تر از زمانی باشد که شما از مدل های لباس مجلسی و لباس شب دخترانه، استفاده می کنید. با داشتن یک شینیون و میکاپ می توانید جدابیت مدل کت و دامن و چهره و اندام خود را چند برابر کنید.

انواع مدل های متنوع کت و دامن

مدل کت و دامن دخترانه مجلسی

در هنگام خرید کت و دامن می توانید از رنگ ست برای کت و دامن و یا رنگ متضاد برای کت و دامن استفاده کنید. کت و دامن با مدل دامن راسته برای خانم هایی مناسب است که باسن کوچکی دارند و این مدل کت و دامن ها را باید با کفش های پاشنه بلند مجلسی رو باز بپوشید.

مل کت و دامن کره ایکت و دامن با طرحی متفاوت

کت و دامن شیک مدل کت سفید و دامن مشکی دخترانه

کت و دامن کوتاه برای همه نوع استیل مناسب است و همه دختر خانم ها با هر نوع اندامی می توانند از کت و دامن کوتاه استفاده کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل کت و دامن آستین دار انواع مدل های متنوع کت و دامن زیبا و شیک انتواع مدل های کت و دامن کت و دامن با مدلی جذاب و متفاوت اگر قد شما کوتاه است و دارای اندام چاقی هستید هرگز از مدل های کت و دامن بلند استفاده نکنید زیرا این مدل ها اندام شما را زشت و چاق تر نشان می دهند. اگر شما قد بلند هستید و اندام متناسبی دارید می توانید از مدل های کت و دامن بلند استفاده کنید ولی توجه داشته باشید که این مدل کت و دامن ها را باید با کت کوتاه بپوشید.

مدل کت و دامن ایرانی مدل کت و دامن دخترانه 2016 جدید

در گذشته مدل های   لباس مجلسی برای خانم های جاق و دختران چاق در طرح های متفاوت و متنوع ارائه نمی شد ولی امروزه خانم و دختران  درشت اندام و چاق می توانند از مدل های متنوع کت و شلوار و کت و دامن و لباس مجلسی استفاده کنند.

اگر شما دارای اندام چاق و درشتی هستید کتی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است. کت ها با شانه های پهنی که به سمت کمر باریک می شوند برای دختران چاق می توانند بهترین انتخاب باشند. برای مدل دامن خود نیز دامن هایی را انتخاب کنید که ران هایتان را کوچکتر نشان می دهند. دامن های خطی شکل برای دختران چاق می توانند بهترین مدل باشند. هرگز از مدل کت هایی که جیب های بغل از رو دارند استفاده نکنید.

مدل کت و دامن 2016 مدل کت و دامن دخترانه مدل کت و دامن زیبا

مدل کت و دامنهای دخترانه شیک

اگر شما قد کوتاه هستید از پوشیدن دامن های گشاد و کت های بزرگ و بلند خود داری کنید. مدل کت و دامن هایی که تا روی زانو هستند بهترین انتخاب برای دختران کوتاه قد می باشند.

انواع مدل های متنوع کت و دامن مخصوص دختران ایرانی

مدل کت و دامن آستین کوتاه کره ای کت و دامن زیبا با طراحی مدرن کت و دامن دخترانه جذاب

کت و دامن رنگ روشن با طراحی مدرن

در ادامه این بخش از دنیای مد انواع متنوع مدل کت و دامن مجلسی و شیک دخترانه را مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

کت و دامن با طرحی زیبا و شیک

کت و دامن دخترانه شیک و جذاب

 

کت و دامن مشکی 2016   کت و دامن با رنگ آبی روشن   کت و دامن در رنگ های متنوع و طرح های زیبا   کت و دامن دخترانه شیک و مجلسی

طرح های کت دامن اسپرت دخترانه

کت دامن اسپرت از انواع طرح های پرطرفدار در بین دختران جوان به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است این طرح کت و دامن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت کت و دامن های اسپرت از پارچه های مختلف نظیر لی و کتان و … استفاده می شود همچین اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این کت و دامن ها را به همراه اکسسوری ها و کفشی مناسب بپوشید.

انتخاب رنگی مناسب برای کت و دامن اسپرت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کت دامن را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

کت دامن زیبا دخترانه ست کت و دامن دخترانه کت دامن شیک دخترانه کت دامن جین ست کت دامن کت دامن زیبا دخترانه کت و دامن بلند دخترانه کت دامن زیبا دخترانه مدل کت و دامن دخترانه جدید کت دامن زرد دخترانه کت دامن اسپرت و شیک

مدل کت و دامن دخترانه شیک و مجلسی را در این بخش مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با کمک نکات طلایی و مدل های زیبای کت و دامن ارائه شده در این مطلب مدل مناسبی از کت و دامن را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل های کت و دامن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *