دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی لوگانو سوئیس و نقاط تماشایی این شهر زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

شهر لوگانو یکی از جاذبه های دیدنی سوئیس است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند مکان های دیدنی لوگانو به قدری دارای جذابیت است که می توان آن را بهشت گمشده نامید زیرا طبیعت دیدنی و چشمه های پر آب این شهر بسیار آرام بخش و خارق العاده می باشد.

طبیعت آرامش بخش لوگانو در میان شهرهای سوئیس شناخته شده است چشم اندازهایی که بر فراز کوه های آلپ واقع شده است این شهر در کنار دریاچه لوگانو قرار دارد که نمای آن بسیار خیره کننده است و پیشنهاد می شود در سفر خود به این شهر از این دریاچه دیدنی و بکر دیدن نمایید. جاذبه های توریستی دنیا بسیار مختلف است اما باید بدانید که سوئیس و مکان های دیدنی لوگانو در میان تمام این جاذبه ها طرفداران خاص خود را دارد. اگر از علاقه مندان به بناهای تاریخی در دنیا هستید پیشنهاد می شود از مونته سان سالواتوره که در یک دهکده دیدنی و تاریخی واقع شده است دیدن فرمایید این بنای تاریخی بر بالای کوه ها قرار دارد و همین چشم انداز خاص و ویژه ای به آن بخشیده است بنابراین نباید تجربه بازدید از این بنای ارزشمند را از دست بدهید.

مکان های دیدنی لوگانو در سوئیس:

در لوگانو سوئیس می توانید تجربه های متفاوتی را به ارمغان بیاورید زندگی مدرن در کنار زندگی های قدیمی هر یک جلوه های خاصی را به شما القا می کند از سوی دیگر با دیدن بناهای مختلف و چشم اندازهای طبیعی می توانید احساسات مختلفی را نیز تجربه کنید. این شهر ویژه کسانی است که می خواهند احساس آرامش را به خود بدهند و از سفرشان انرژی مثبت دریافت کنند.

مکان های دیدنی معروف لوگانو

مونت بره لوگانو:

یکی از مناطق دیدنی که در لوگانو واقع شده است منطقه دیدنی مونت بره است یکی از لذت های بازدید از این منطقه سفر با قطار است که تجربه آن لذت بخش است رستوران های اطراف نیز محلی برای گردشگران است که می توانند از منوی متفاوت رستوران استفاده کنند. مونت بره یکی از مکان های دیدنی لوگانو می باشد کوه های اطراف آن نیز دارای چشم اندازهای بسیار جذابی می باشد که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

مکان های دیدنی زیبای لوگانو

کلیسای سن لورنز لوگانو:

این کلیسا به دلیل معمای برجسته ای که دارد دارای ارزش بالایی است معماری این بنا تعلق به دوران رنسانس است در نمای این ساختمان از سنگ های سفید زینتی استفاده شده است و از سوی دیگر گچ کاری هایی که در ساختمان به چشم می خورد بر جذابیت آن افزوده است. کلیسای سن لورنز دارای سه درب جداگانه است و بر روی هر یک از این درها نقش نگاری های گوناگونی صورت گرفته است.

مکان های دیدنی فرهنگی لوگانو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

موزه هرمان هسه لوگانو:

این موزه یکی دیگر از مکان های دیدنی لوگانو است که خانه هنرمند معروف هرمان هسه است او یک نویسنده معروف و توانای سوئیسی بوده و اکنون خانه او به یک موزه فرهنگی تبدیل شده است. در این موزه اشیا و لوازم این هنرمند نگهداری می شود بازدید از اشیای داخل این موزه برای علاقه مندان به هنر و فرهنگ دارای جذابیت زیادی است.

جاذبه های دیدنی لوگانو

گاندریا لوگانو:

گاندریا در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک شهر رسمی در لوگانو  و یکی از مکان های دیدنی لوگانو شناخته شده است و در دامنه های مونت بره واقع شده است اهمیت این منطقه به دلیل ارزش تجاری آن است یکی از جذابیت های این منطقه خانه های مسکونی است که دارای سبک های خاصی از معماری می باشند.

مکان های دیدنی بکر لوگانو

پارک چیویکو لوگانو:

یکی دیگر از مکان های دیدنی لوگانو منطقه تفریحی چیویکو است این پارک دارای چشم اندازهای فوق العاده است و در مرکز شهر نیز واقع شده است چشم اندازهای اطراف این پارک به دریاچه ختم می شود و امکانات تفریحی که در این پارک برای گردشگران ارائه می شود نیز موجب جذب توریست خواهد شد. بعد از ظهر نیز با تماشای چشم انداز دلنشینی از غروب می توانید لذت تفریحات خود را دو چندان کنید.

مکان های دیدنی لوگانو

دریاچه لوگانو:

از جاذبه های طبیعی بکر و بسیار جذاب که در لوگانو باید به سراغ آن بروید این دریاچه دیدنی است وجود تفریحات آبی در اطراف این دریاچه به جذابیت های آن افزوده است از سوی دیگر می توانید نمایی دیدنی از شهر را نظاره گر باشید.

مکان های دیدنی طبیعی لوگانو

محله ویا ناسا لوگانو:

مکان های دیدنی لوگانو تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود برای اینکه از هیاهوی شهرها دور بمانید و مکانی آرامش بخش را تجربه کنید بادی به این محله دلنشین و قدیمی سفر کنید. این محله در کنار شیک بودن آرامش خاصی را به شما منتقل می کند از سوی دیگر می توانید در فروشگاه های اطراف نیز قدم بزنید رستوران ها و کافه های این محله منوی متفاوتی را برای سرو غذا ارائه خواهند داد.

لوگانو را بشناسید

سوئیس مینیاتوری لوگانو:

و در نهایت به جاذبه های خاص سوئیس مینیاتوری می رسیم منطقه ای پر جاذبه که به لحاظ توریستی دارای اهمیت بسیار بالایی است یکی از جذابیت های این منطقه خانه های ساخته شده با ماکت است که به نوعی تاریخ را به تصویر می کشد. خانه های اربابی و قلعه های از جمله بناهای ماکتی ساخته شده است عبور ریل قطار از زیر این منطقه تفرجگاهی نیز بر جذابیت آن افزوده است.

نمای لوگانو

مکان های دیدنی لوگانو که در این بخش با آن ها آشنا شدید بسیار متنوع هستند و علاقه مندان زیادی را سالانه به خود جذب می کنند شما نیز در طول سفر خود می توانید تجربه های متفاوتی در این شهر تاریخی و تفریحی داشته باشید.پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی سوئیس کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *