دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی دنیز بایسال بازیگر محبوب ترکیه ای و تصاویری شخصی اش

  • مینا سعادتی
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

دنیز بایسال بازیگر معروف و محبوب ترکیه می باشد که توانست با چندین بازی در فیلم های گوناگون به شهرت برسد از جمله این فیلم ها فضیلت خانم با دخترانش، عروس های فراری و … است. در ادامه مطلب با بیوگرافی دنیز بایسال همراه ما باشید.

در این بخش از مجله آرگا بیوگرافی دنیز بایسال را مرور می کنیم، وی یکی از بازیگران معروف و زیبای ترکیه می باشد. دنیز تا به الان توانسته در فیلم های زیادی به خوبی و حرفه ای به ایفای نقش بپردازد. دنیز بایسال در فیلم هایی همچون “وقتی زندگی تن را رها نمی کند” (Can Bedenden Çıkmayınca)، “دروغ سفید” (Beyaz Yalan)، “بال پرنده عشق” (Sevda Kuşun Kanadında)، “قلب روزگار” (Rüzgarın Kalbi)، “فضیلت خانم و دخترانش” (Fazilet Hanım ve Kızları)، “خط چپ” (Sol Şerit)، “قول” (Söz) به صورت حرفه ای و زیبا به ایفای نقش پرداخت.

 بیوگرافی خواندنی دنیز بایسال

آشنایی با بیوگرافی دنیز بایسال و تصاویر جذاب وی

دنیز بایسال متولد ۵ آوریل سال ۱۹۹۱ میلادی در کشور ترکیه می باشد. وی دانش آموخته رشته تجارت جهانی است. پدر و مادر دنیز بایسال در زمان کودکی وی از هم طلاق گرفته و جدا شدند و دنیز بایسال همراه با مادر بزرگش زندگی کرد.

او برای اینکه نبود پدر و مادرش را در زندگی احساس نکند ورزش های از جمله یوگا و انرژی درمانی را انجام داد. از مشخصات ظاهری وی چشمان قهوه ای رنگ است. همچنین او دارای قد ۱۷۲ و وزن ۵۴ کیلوگرم می باشد.

دنیز بایسال بازیگر معروف و جوان ترکیه ای در ۵ آوریل ۱۹۹۱ در ترکیه متولد شده است. این بازیگر جوان و خوش چهره تحصیلات خود را در کارشناسی رشته تجارت جهانی در دانشگاه جلال بایار ترکیه به پایان رسانیده است و فارغ التحصیل آن دانشگاه می باشد و اکنون فعالیت هنری و بازیگری خود را شروع کرده و در سینما و تلویزیون بازی می کند.

دنیز بایسال زمان کودکی خود که ۹ سال سن داشت وارد مرکز آموزشی تئاتر شهرداری کاراشیا شد و به مدت زمان ۱۰ سال به صورت تئوری و عملی بازیگری را توانست بیاموزد و یکی از معتبرترین مدرک بازیگری را در آن موسسه از آن خود کند.

تصاویر جدید و شیک دنیز بایسالدنیز بایسال

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه دنیز بایسال و تصاویر ویژست زیبای دنیز بایسال در داخل خودرو شخصی اش

گالری زیبا و دیدنی دنیز بایسالعکس متفاوت از دنیز بایسال

عکس های متفاوت و جالب دنیز بایسالتصاویر چهره دنیز بایسال از کودکی تا جوانی

جالب ترین تصویر دنیز بایسال

نخستین بازی دنیز بایسال

زمانی که این بازیگر جوان و زیبا ۲۰ سال سن داشت در سال ۲۰۱۱ در یک نقش کوچک و فرعی در سریال آهنگ بی پایان در صحنه دوربین حضور یافت و پس از گذر چندین ماه دوباره در یک سریالی به نام آب های عمیق در نقش نیسان به خوبی به ایفای نقش پرداخت و چهره اش برای اولین بار دیده و شناخته شد.

 بیوگرافی دنیز بایسالعکسی زیبا و دوست داشتنی از دنیز بایسال

گالری خانوادگی جذاب دنیز بایسال

به شهرت رسیدن دنیز بایسال

این بازیگر محبوب ترکیه بعد از بازی در فیلم های همچون پدر و پسران و شهر گمشده در سال ۲۰۱۱ در پایان توانست در سریالی به نام عروس های فراری همراه با سلین شکرجی و فورکان آندریچ دو بازیگر معروف ترکیه به شهرت و درخشش خود برسد. البته نقش او در سریال فضیلت خانم و دخترانش به اوج شهرت خود رسید.

گالری شخصی و جالب دنیز بایسالعکس دنیز بایسال همراه با بازیگران سریال فضیلت خانم

گالری شخصی و جذاب دنیز بایسال

استایل و چهره زیبای دنیز بایسال

این بازیگر محبوب و زیبای ترکیه ای دنیز بایسال دارای ظاهر و اندامی زیبا می باشد از جمله قد وی ۱۷۲ سانتی متر و وزن آن ۵۴ کیلوگرم می باشد و همچنین چشمانی قهوه ای رنگ دارد و یکی از دلایل بازیگری و انتخاب شدن وی چهره زیبا دنیز بایسال می باشد که اکنون استعداد و مهارت هم اضافه شده است.

متفاوت ترین تصویر دنیز بایسالعکس تماشایی از دنیز بایسال بازیگر جوان و زیبا ترکیه

گالری شخصی و خانوادگی دنیز بایسالسلفی دنیز بایسال بازیگر دوست داشتنی ترکیه ای

جذاب ترین عکس دنیز بایسال

فعالیت در موزیک ویدیو

وی فعالیت های هنری خود را به صورت جدی و حرفه ای به عنوان یک بازیگر در موزیک ویدیوها شروع کرد. بعد از مدتی هنگام بازی در بسکتبال بینی دنیز بایسال دچار شکستگی شد و  مجبور شد تا عمل زیبایی را انجام دهد.

جدیدترین تصویر و گالری دنیز بایسالعکسی رومانتیک و دل نشین از بازیگر محبوب ترکیه

زیباتریت گالری خانوادگی دنیز بایسال

ازدواج و همسر وی

در بیوگرافی دنیز بایسال آمده این بازیگر مشهور و محبوب ترکیه ای شروع رابطه ای عاشقانه را با فورکان آندریچ که با یک دیگر هم بازی بوده اند را در سال ۲۰۱۱ ایجاد کرد. اما در پایان از یک دیگر جدا شدند و در سال ۲۰۱۷ با خواننده گروه موسیقی کولبا به نام باریش یارتسو رابطه ای جدید را آغاز کرد که در نهایت این دو زوج در سال ۲۰۱۸ با یک دیگر ازدواج کردند.

سرگذشت دنیز بایسال و گالری ویعکس شخصی دنیز بایسال و همسرش

عکس های جالب و جذاب دنیز بایسالعکس خانوادگی جالب دنیز بایسال

عکس های دیدنی و جدید دنیز بایسالتصویری عاشقانه و رومانتیک از دنیز و همسرش باریش یارتسو

گالری شخصی و متفاوت دنیز بایسالعکس زیبا و جذاب دنیز بایسال و باریش یارتسو

گالری لاکچری و شیک دنیز بایسالعکس احساسی دنیز بایسال

شیک ترین تصاویر خانوادگی دنیز بایسال

سریال ها و فیلم های دنیز بایسال

آب های عمیق (۲۰۱۱)، پدران و پسران (۲۰۱۲)، شهر گمشده (۲۰۱۲)، عروس های فراری (۲۰۱۴-۲۰۱۵)، دروغ سفید (۲۰۱۵)، دروغ سفید (۲۰۱۵)، قلب روزگار در نقش زینب (۲۰۱۶)، فضیلت خانم و دخترانش در نقش هازان (۲۰۱۷-۲۰۱۸)، قول در نقش دریا (۲۰۱۸) از جمله آثار سینمای و تلویزیونی است که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه جامع و خواندنی دنیز بایسالگالری تماشایی و دیدنی بازیگر مشهور ترکیه

 بیوگرافی کامل و جامع دنیز بایسال

ضمن سپاس از همراهی با این مطلب، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی دنیز بایسال و از مشاهده عکس های وی لذت برده باشید. برای مطالعه بیوگرافی سایر هنرمندان ترکیه ای همچون ملیسا دونگل، تولگا ساریتاش و ابراهیم چلیکول می توانید از دیگر مطالب آرگا بازدید نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *