دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تکنیک های آرایش چشم قهوه ای برای جذابیت بیشتر این رنگ چشم

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل ها و ترفندهایی برای آرایش چشم قهوه ای زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مطالعه این تکنیک ها بتوانید میکاپی بی نظیری را برای چشم های خود داشته باشید.

چشم های قهوه ای دارای رنگی طبیعی و خنثی می باشند به همین دلیل آرایش چشم قهوه ای نسبت به میکاپ سایر رنگ چشم ها آسان تر می باشد و شما می توانید به کمک مدل سایه چشم و خط چشمی مناسب تغییرات مثبتی را در ظاهر چشم های خود ایجاد نمایید.

ترفندهایی برای آرایش چشم قهوه ای

در هنگام آرایش چشم ها بهتر است به رنگ و فرم چشم ها توجه داشته باشید زیرا هر رنگ و فرم چشمی میکاپ متناسب با خود را دارد. در مطالب قبلی آرایش چشم مشکی و آرایش چشم آبی را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از آرایش چشم قهوه ای را مطالعه خواهید کرد.

میکاپ چشم قهوه ای

تکنیک های میکاپ چشم قهوه ای

۱. قبل از هر چیز برای آرایش چشم ها بهتر است پلک چشم ها را به کمک پرایمر یا کرم پودری مناسب زیرسازی نمایید سپس با کمک سایه ای با رنگ مناسب مدل سایه چشم زیبایی را بکشید.

۲. برای سایه چشم های قهوه ای بهتر است از سایه هایی استفاده نمایید که رگه های طبیعی چشم هایتان را محو نکنند همچنین می توانید به کمک مداد بژ چشم هایتان را درشت تر کنید.

۳. رنگ های سایه مناسب برای چشم های قهوه ای عبارتند از : قهوه ای تیره و ارغوانی و بنفش و آبی تیره و طلایی و شامپاینی و سبز و وانیلی و سبز لجنی و هلویی.

۴. اگر چشم های شما قهوه ای تیره است می توانید از سایه ها با رنگ خاکستری و قهوه ای و بنفش و سرمه ای برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۵. برای میکاپ چشم قهوه ای از ایجاد خطوط خشن در میکاپ چشم خودداری نمایید و بهتر است رنگ های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که میکاپ چشم اسموکی می تواند جذابیت چشم های قهوه ای را تکمیل کند.

آرایش چشم قهوه ای

۶. اگر چشمان شما دارای رنگ قهوه ای متوسط است می توانید از رنگ های سایه چشم قهوه ای تیره و قهوه ای روشن برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید. اگر تمایل دارید چشم هایتان سایه ای با رنگ روشن داشته باشد می توانید از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای و شتری و وانیلی و هلویی استفاده نمایید همچنین برای قدرت بخشیدن به چشم ها بهتر است از سایه ها با رنگ شکلاتی و ارغوانی و بنفش و سرمه ای و رنگ متالیک طلایی و برنز استفاده کنید.

۷. اگر چشم های قهوه ای شما مقداری رگه های سبز دارد بهتر است از سایه ها با رنگ بنفش و خرمایی و وانیلی و قهوه ای تیره برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید.

میکاپ چشم جدید

۸. برای کشیدن خط چشم و زدن ریمل از خط چشم و ریمل مشکی استفاده نکنید و بهتر است از ریمل یا خط چشم با رنگ های قهوه ای تیره و بنفش و سرمه ای و طلایی و آبی و ذغالی استفاده نمایید.

۹. برای آرایش روزانه چشم های قهوه ای بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهر طبیعی و جذاب تری داشته باشید همچنین چشم هایتان در این صورت درشت تر به نظر می رسند.
برای میکاپ شبانه چشم های قهوه ای نیز بهتر است از سایه ها با رنگ های قهوه ای و صورتی کمرنگ و هلویی و وانیلی استفاده نمایید و زیبایی چشم هایتان را با کشیدن خط چشم تکمیل نمایید و به چشم هایتان عمق دهید.

مدل آرایش چشم قهوه ای

۱۰. اگر سایه ها با رنگ خاکستری و سبز لجنی در کنار رنگ های متالیک در میکاپ چشم قهوه ای با یکدیگر ترکیب شوند درخشش چشم های شما بیشتر می شود و در موارد خاص نیز می توانید رنگ های طلایی و برنز را با یکدیگر ترکیب نمایید.

۱۱. برای میکاپ چشم های قهوه ای در فصل های گرم می توانید از سایه ها با رنگ های صورتی و آبی اقیانوسی و سبز استفاده نمایید همچنین سایه ها با رنگ های صورتی و بنفش و زرد می توانند نگاه شما را زیبا و خاص نمایند.

آرایش چشم دخترانه

۱۲. برای میکاپ چشم های قهوه ای از سایه چشم و خط چشم و ریمل سیاه استفاده نکنید. اگر چشم های شما قهوه ای روشن است میکاپ چشم با رنگ سیاه تو ذوق می زند همچنین رنگ های سیاه برای میکاپ چشم قهوه ای تیره نیز انتخابی مناسب و ایده آل نمی باشند و بهتر است شما برای جذابیت و زیبایی بیشتر چشم هایتان از درجات مختلف رنگ قهوه ای استفاده نمایید.

۱۳. برای آرایش چشم قهوه ای بهتر است رنگ های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید. در صورت تمایل می توانید خط چشم تیره را با سایه رنگ روشن ترکیب کنید و اگر قصد دارید در مهمانی های شبانه حضور یابید می توانید از مقداری سایه با رنگ بنفش در میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید.

مدل آرایش چشم قهوه ای

مدل های میکاپ چشم قهوه ای زنانه و دخترانه

توجه داشته باشید که در هنگام میکاپ چشم قهوه ای اگر نکات ذکر شده را رعایت کنید می توانید میکاپ چشمی بی نظیر و جذاب داشته باشید و علاوه بر این تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و عیب های موجود در فرم صورت و چشم های خود را به راحتی بپوشانید.

آرایش چشم

میکاپ چشم زنانه

آرایش چشم زیبا

آرایش لایت چشم

میکاپ چشم زیبا

آرایش چشم زیبا

آرایش چشم قهوه ای زنانه

میکاپ چشم زنانه

مدل میکاپ چشم

مدل میکاپ چشم با جدیدترین متدها

مدل میکاپ چشم زیبا

مدل آرایش چشم زنانه

میکاپ چشم زنانه

میکاپ چشم قهوه ای

آرایش چشم لایت

آرایش چشم دخترانه

آرایش چشم زیبا

میکاپ چشم زیبا

مراحل میکاپ چشم قهوه ای

میکاپ چشم زنانه با متدهای جدید

آرایش چشم زنانه

میکاپ چشم زنانه

مدل حط چشم برای چشم های قهوه ای

مدل آرایش چشم زیبا

آرایش چشم

آرایش چشم زیبا و شیک

آرایش چشم زنانه

نحوه میکاپ چشم قهوه ای

آرایش چشم زنانه

مدل میکاپ چشم قهوه ای

آرایش چشم زیبا

آرایش چشم زنانه

مراحل میکاپ چشم

مراحل میکاپ چشم

مدل آرایش چشم زیبا و شیک

آرایش چشم زیبا

مدل میکاپ چشم

مدل میکاپ چشم زیبا

مدل آرایش چشم زیبا و جذاب

آرایش چشم زیبا و جذاب

آرایش چشم زیبا

میکاپ چشم شیک و زیبا

آرایش چشم قهوه ای و زیبا

آرایش چشم زنانه

سایه برای چشم های قهوه ای

میکاپ چشم قهوه ای زیبا و جذاب

مدل آرایش چشم قهوه ای و زیبا

مدل میکاپ چشم زنانه

میکاپ چشم زیبا

میکاپ چشم با متدهای جدید

میکاپ چشم زنانه

برخی نکات آرایشی دیگر برای چشمهای قهوه ای

تقریبا همه خانم ها آرایش کردن را بلدند، اما نحوه صحیح میکاپ, خود یک مهارت می باشد، داشتن یک آرایش مناسب تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی چهره دارد، حال از جمله مهارت های مهم برای داشتن یک آرایش حرفه ای، شناخت رنگ ها می باشد. همچنین اگر جزو افرادی هستید که دارای چشمهای قهوه ای می باشد باید بدانید چه رنگ سایه ای به جذابیت چشمهای شما کمک کرده و جلوه ای خاص به آرایش صورت تان می بخشد. در ادامه با چند نکته کوچک در رابطه با چشمهای قهوه ای، بیشتر آشنا می شوید :

استفاده از اکلیل

از اکلیل می توان برای همه رنگ چشم ها استفاده کرد، می توانید مقداری اکلیل را هماهنگ با رنگ سایه چشم انتخاب کنید، در این صورت می تواند برجستگی و زیبایی آرایش چشم ها را افزایش دهد، ضمن اینکه استفاده از اکلیل با چشم های قهوه ای بسیار ایده آل است.

 ارایش چشم قهوه ای

کانسلر و کرم زیر چشم

افرادی که مشکل سیاهی زیر چشم دارند، به منظور برجسته کردن چشم های قهوه ای خود, باید این سیاهی را برطرف کنند، بنابراین مقداری از کانسیلر را در زیر چشم هایتان بزنید و سپس روی آن را نیز با کرم پودر پوشانده تا زیبایی چشم هایتان بیشتر شود.

آرایش مناسب با رنگ چشم

رنگ چشم افراد مختلف معمولا با یکدیگر فرق دارد و می تواند شامل رنگ های عسلی، قهوه ای روشن، قهوه ای شکلاتی تیره و یا روشن باشد، بنابراین قبل از انتخاب ارایش مناسب و هماهنگ با رنگ چشم، بهتر است در ابتدا در مورد رنگ چشم های خود شناخت پیدا کنید، زیرا رنگ قهوه ای دارای طیف های رنگی زیادی می باشد.

عدم استفاده از این رنگ ها

برای چشمهای قهوه ای به کار بردن مدل آرایشی با رنگ های قرمز، زرد و یا سبز اصلا مناسب نبوده و استفاده از آنها توصیه نمی شود.

مدل ارایش چشم قهوه ای

چشمان قهوه ای هر فردی با فرد دیگر متفاوت می باشد و با توجه به اینکه هر چشمی تن و سایه مختص به خودش را دارد از این رو مهم است که در زمان آرایش چشم قهوه ای بدانید رنگ و شدت چشم های شما چیست تا بتوانید بهترین و زیباترین میکاپ را برای چشم های خود داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *