دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سولماز حصاری و آشنایی بیشتر با این بازیگر ایرانی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

این مطلب را به معرفی بیوگرافی سولماز حصاری به همراه فیلمشناسی این بازیگر خوش چهره ایرانی اختصاص داده ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان وی قرار گیرد.

سولماز حصاری هنرپیشه سینما و تلویزیون، متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ از تهران می باشد. او همچنین به عنوان مدلینگ نیز فعالیت دارد. برای خواندن بیوگرافی سولماز حصاری و تصاویر جدید وی تا پایان این بخش همراه ما شوید.

بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری بازیگر کشورمان و فارغ التحصیل لیسانس علوم آزمایشگاهی می باشد. او در ابتدا معلم بود و به صورت اتفاقی بازیگر شد.

بیوگرافی جذاب سولماز حصاری

وی که برای تماشای یک تئاتر رفته بود، با دعوت کارگردان آن تئاتر به بازیگری راغب شد و با حضور در صحنه تئاتر و کلاس های بازیگری تصمیم گرفت، در این عرصه مشغول به کار شود، بنابراین او در سال ۱۳۸۷ فعالیتش را با تئاتر شروع کرد و در همان سال هم توانست به عنوان نفر دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر استان انتخاب شود.

سرگذشت سولماز حصاری

سپس برای بازی در اولین فیلم سینمایی اش با نام «آبنبات چوبی» ساخته امیر فیضی قرارداد بست، بعد از آن در سریال سرگشته به عنوان نقش اول این مجموعه تلویزیونی حضور پیدا کرد، اما آنچنان که باید، دیده نشد و سپس بازی در سریال سراب به کارگردانی حسین سهیلی زاده با بازی بازیگرانی چون حسن جوهرچی، محمد مختاری، بیتا بیگی، حدیث میر امینی، پندار اکبری و … را تجربه کرد و این سریال به دیده شدن اش کمک زیادی کرد. وی از آن زمان تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده و نیز در کنار بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی سولماز حصاری

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. در ادامه بیوگرافی سولماز حصاری می توانید تعدادی از عکس های جدید و اینستاگرامی وی را مشاهده کنید.

زندگینامه سولماز حصاری+عکس  عکس سولماز حصاری زندگی نامه جدید سولماز حصاریسولماز حصاری در سالن زیبایی  بیوگرافی سولماز حصاری نیوشا ضیغمی، ثریا قاسمی و سولماز حصاری

زندگی نوشته سولماز حصاریسولماز حصاری و ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی سولماز حصاریعکس هنرپیشه زن سینما و تلویزیون

زندگینامه سولماز حصاریعکس و زندگینامه سولماز حصاری

بیوگرافی و زندگینامه سولماز حصاریگریم سولماز حصاری در یک فیلم تلویزیونی

بیوگرافی سولماز حصاری+عکسعکس اینستاگرامی سولماز حصاری

بیوگرافی سولماز حصاریعکس جذاب سولماز حصاری

بیوگرافی و تصاویر سولماز حصاریعکس آتلیه ای سولماز حصاری

بیوگرافی سولماز حصاریعکس سولماز حصاری در کنار میز بیلیارد  بیوگرافی سولماز حصاریعکسی از جشن تولد سولماز حصاری

بیوگرافی سولماز حصاریعکس سولماز حصاری در لباس عروس

بیوگرافی خواندنی سولماز حصاریتیپ متفاوت هنرپیشه زن سینما و تلویزیون

بیوگرافی جالب سولماز حصاریعکس و بیوگرافی سولماز حصاری

بیوگرافی جدید سولماز حصاری

فیلم شناسی سولماز حصاری

فیلم های سینمایی

شام عاشقانه سه نفره (جواد مزدابادی، ۱۳۹۵)، پانسیون دختران (مریم ابراهیم وند، ۱۳۹۲)، متل قو (مسعود نوابی، ۱۳۹۱)، فرزند خوانده (وحید نیکخواه آزاد، ۱۳۹۰)، تسلیم سرنوشت ۱ (پدرام بهرامی، ۱۳۹۱)، تسلیم سرنوشت ۲ (پدرام بهرامی، ۱۳۹۲)، عاشقت شدم (کاوه عزیزی، ۱۳۹۴)، رؤیای پرواز (شاهین بیگ، ۱۳۹۵)، آدم‌های متفاوت (داوود نوروزی، ۱۳۹۵)

زندگینامه درباره سولماز حصاری

مجموعه های تلویزیونی

هست و نیست (حسین سهیلی زاده، ۱۳۹۶)، رو به راهم کن (هانیه اکبری، ۱۳۹۶)، آسمان من (محمدرضا آهنج، ۱۳۹۴)، برابر با اصل (سید جلال الدین دری، ۱۳۹۳)، بوی باران (حسین تبریزی، ۱۳۹۲)، زیگزاک (فرید الدین نیکجو، ۱۳۹۱)، سراب (حسین سهیلی زاده، ۱۳۹۰)، سرگشته (محمدحسین حقیقی، ۱۳۸۹)، تله فیلم های من مادرم، راز یک حقیقت، پشت نیمه شب، هوای پدر، ارتباط خانوادگی

بیوگرافی کامل سولماز حصاری

وی همچنین در ویدیو کلیپ «این روز ها بدون تو» با خوانندگی حجت اشرف زاده همکاری داشته است. در صورت تمایل برای خواندن بیوگرافی سایر بازیگران ایرانی و خارجی مشهور می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *