دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ماهایا پطروسیان و غافلگیری در سینما

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

ماهایا پطروسیان هنرمند مقیم ایرانی که فیلم های سینمایی از او دیده شده است به تازگی از ظهور غافلگیری های جدید در سینما خبر داد او با اشاره به فیلم ” متری شیش و نیم ” اشاره به توانایی های نوظهور کرد.

او با انتشار متنی اینگونه نوشت:

در بارهٔ سعید روستایی
این چند روزی که فیلم«متری شیش و نیم»٬ به شبکه خانگی آمد، ۴ بار فیلم را دیدم همانطور که موقع دیدن فیلم « ابد و یک روز» ذوق زده شدم و چندین بار در فواصل کوتاه دیدمش و هر بار لذت بردم.
سینمای ایران در هر دهه هدیه ها و سینماگران استثنایی و خاصی دارد که هم هنرمندند ، هم به کار خود مسلطند، هم خاص و دارای سبک شخصی و امضای فردی و هم مورد اقبال مردم قرار میگیرند.
به جز اساتید درجهٔ یکی مثل کیمیایی، تقوایی، مهرجویی، و کارگردانان بسیار شاخصی که از قبل انقلاب به سینمای ایران معرفی شدند، در دههٔ ۶۰_۷۰ استثنا هایی چون محسن مخملباف، ابراهیم حاتمی کیا و چند سینماگر شاخص دیگر و قطعاً عباس کیارستمی بزرگ غافل‌گیری های سینمای ایران بودند، در دههٔ۸۰ اصغر فرهادی هدیهٔ سینمای ایران بود به عاشقان سینما، و در حال حاضر به نظر می‌رسد سعید روستایی دارد چنین جایگاهی را از آن خود میکند، در هر دهه و یا یک نسل تعداد بسیار معدودی سینماگر به چنین اقبال و تاثیر گذاری دست پیدا میکنند، آرزو میکنم راه سعید روستایی به دشواری و پر پیچ و خمی هنرمندان پیش از خودش نباشد و آزار زیاد نبیند، با آرزوی موفقیت . قدر استعداد های مان را بدانیم.
#سعید_روستایی#سینمای_ایران

ماهایا پطروسیان و غافلگیری در سینما

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *