دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین رفیعی و عکس های متفاوت وی از گذشته تا امروز

  • فاطمه میرزایی
  • ۴ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب، بیوگرافی حسین رفیعی نقاش، مجری و بازیگر کشورمان را به همراه تصاویر جدید و متنوع وی را مرور می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این هنرپیشه ایرانی در ادامه همراه ما شوید.

حسین رفیعی در ۱۵ دی ۱۳۴۸ در تهران متولد شده است. وی با اجرای برنامه تلویزیونی نیم رخ در نقش «فَ فَ» در کنار امیر حسین مدرس که در دهه هفتاد از شبکه یک سیما پخش می شد، به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی حسین رفیعی را می خوانید.

بیوگرافی حسین رفیعی به همراه تصاویر

حسین رفیعی بچه محله نظام آباد تهران و دارای سه خواهر و یک برادر می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد است. او علاقه زیادی به نقاشی داشته و هیچوقت فکر نمی کرد که بخواهد روزی بازیگر شود.

بیوگرافی و زندگینامه حسین رفیعی

وی در سن یازده سالگی، اولین گالری نقاشی اش را به مناسبت دهه فجر در مدرسه برپا کرد و در یکی از مصاحبه هایش گفته است، اگر به گذشته برگردد، شغل و حرفه پدرش و نقاشی را انتخاب خواهد کرد.

زندگی نوشته حسین رفیعی

شروع فعالیت هنری رفیعی در سال ۱۳۷۲ و با برنامه «۳۹» آغاز شد و در فیلم های سینمایی «سفر به چزابه» و «شیر و عسل» به ایفای نقش پرداخت، سپس از سال ۱۳۷۷ وارد عرصه اجرا شد که مجموعه «نیم رخ» یکی از اجرا های شاخص وی در تلویزیون می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی حسین رفیعی

حسین رفیعی تئاتر هم بازی می کند و نیز در رادیو به گویندگی پرداخته است. از دیگر فعالیت های هنری که او در آنها مهارت دارد، می توان به موسیقی اشاره کرد و در این زمینه دو سالی شاگرد استاد جمشید عندلیبی بوده است. وی سه تار کار کرده و در دانشگاه شاگرد دکتر آریان پور بوده است، ضمن اینکه نجاری و رنگ چوب را هم بلد است. همچنین کار پتیه و خیاطی را نیز فرا گرفته و وقت خود را تنها به بازیگری و اجرا محدود نکرده است.

بیوگرافی متفاوت حسین رفیعی

وی ورزش را نیز دنبال می کند و سالهاست که در ورزش هایی مثل سوارکاری، اسکی، شنا، کوهنوردی، بدنسازی و ورزش رزمی بوکس به صورت حرفه ای و آماتور فعالیت می کند.

بیوگرافی جذاب حسین رفیعی

او متاهل است و دارای دو فرزند پسر و دختر به نام های باربد و نارگل می باشد. در ادامه بیوگرافی حسین رفیعی می توانید عکس های وی را مشاهده نمایید.

بیوگرافی حسین رفیعیحسین رفیعی و نیما کرمی در برنامه خندوانه

زندگی نامه جذاب حسین رفیعیعکس قدیمی از حسین رفیعی

سرگذشت حسین رفیعیشراره رخام و حسین رفیعی در یک برنامه تلویزیونی

زندگینامه حسین رفیعی  حسین رفیعی در کنار رابعه مدنی

بیوگرافی حسین رفیعی+عکسعکس حسین رفیعی

بیوگرافی و تصاویر حسین رفیعیشبنم قلی خانی در برنامه حسین رفیعی

بیوگرافی کامل حسین رفیعیعکس جدید حسین رفیعی  بیوگرافی درباره حسین رفیعیعکس و زندگینامه حسین رفیعی

بیوگرافی حسین رفیعیعکس حسین رفیعی در گذر زمان  بیوگرافی حسین رفیعیحسین رفیعی و دخترش

بیوگرافی متفاوت حسین رفیعیحسین رفیعی در نمایش تئاتر  بیوگرافی جالب حسین رفیعیعکسی از حسین رفیعی

بیوگرافی جدید حسین رفیعیحسین رفیعی در اجرای زنده تلویزیونی

بیوگرافی حسین رفیعی

آثار تلویزیونی حسین رفیعی

ساعت خوش (۱۳۷۳)، نیمرخ، دانی و من، مسابقه تنور طلایی، مسابقه سرآشپز بزرگ، تو کی هستی؟، صبح آمد، قصۀ اسباب بازی‌ها، مسابقه زوج برتر، اینجا ایران است، اُ مثبت (۱۳۸۲)، شبکه سه و نیم ، مسابقه این خانواده ، مسابقه نیرو به توان دو، دست به نقد، شش قهرمان و نصفی (۱۳۹۷)، محرمانه (۱۳۹۷)، ناخونک (۱۳۹۷)، دوقلوها (١٣٩٧)

بیوگرافی از حسین رفیعی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی حسین رفیعی مورد توجه شما عزیزان و دوستان گرامی قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای خواندن بیوگرافی سایر هنرمندان و بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود و تماشای جدیدترین تصاویر آنها می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *