دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درباره سفر به سنگاپور و هزینه های آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

سنگاپور یکی از مناطق پرجاذبه دنیا است این منطقه با وجود آب و هوای شرجی و گرمی که دارد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. سفر به سنگاپور برای هر فردی می تواند یک تجربه متفاوت باشد که بهتر آن را تجربه نمایید.

سنگاپور یکی از کشورهای کوچک اما مدرن و پیشرفته ای است که این روزها مکانی برای گردشگران شده است و توریست های مختلفی را به خود جذب می کند. جالب است بدانید که این کشور یکی از کشورهای ثروتمند دنیا است و از این رو جاذبه های بسیار مدرن را می توانید در این کشور مشاهده کنید. برای سفر به سنگاپور ابتدا بهتر است تا با جاذبه های توریستی متنوع در این کشور و فرهنگ و آداب و رسوم آن ها آشنا شوید تا بتوانید با آمادگی بیشتری به سفر خود ادامه دهید.

 سفر به مناطق سنگاپور

راهنمای سفر به سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهایی است که در اکثر تورهای مسافرتی تورهای ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود و گردشگران می توانند در برنامه سفرهای خود به نقاط مختلف دنیا تجربه سفر به این کشور را داشته باشید. در سنگاپور یکی از جاذبه هایی که بسیار دیده می شود نمایشگاه ها و فستیوال هایی است که ر تمام فصول از سال برگزار می شوند و بازدید از آن ها می تواند یک تجربه عالی باشد که شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این مناطق بیشتر آشنا خواهد کرد.

این منطقه که در زندیکی خط استوا واقع شده است دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است بنابراین توصیه می شود تا برای سفر به سنگاپور فصل هایی از سال را انتخاب کنید که دارای آب و هوایی مطبوع تر و بهتر هستند. بیشتر گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند در فصل زمستان برنامه ریزی سفر خود را تدارک می بینند. مراکز خریدی که در سنگاپور وجود دارد مکانی بسیار مناسب برای تفریح است که به دلیل خنک بودن بازدیدکنندگان بسیاری دارد این مراکز دارای فروشگاه های متعددی است که می توانید از آن ها بازدید کنید.

راهنمای سفر به سنگاپور

در این کشور مناطق سرسبز و بکر بسیاری وجود دارد علاوه بر چشم اندازهای طبیعی در این منطقه می توانید از جاذبه های فرهنگی و تاریخی نیز دیدن کنید در هر فصل از سال در این کشور می توانید فستیوال های متعددی را مشاهده نمایید که هر یک از آن ها به منظور خاصی برگزار می شوند.

در اینجا توصیه می شود تا در سفر به سنگاپور از فستیوال های متعدد همچون فستیوال فیلم، فستیوال غذا، حراج های بزرگ، موتورسواری، پیاده روی چینگای و فستیوال موسیقی و رقص نیز بازدید کنید که هر یک در فصل های مختلفی از سال برگزار می گردند.

  •  آرون گروپس

هزینه های سفر:

در سنگاپور امکانات تفریحی مدرن زیادی وجود دارد مراکز خرید لوکس، مجتمع های تجاری مدرن، اقامتگاه ها و رستوران های مجلل، مناطق ساحلی و تفریحات آبی هر یک از جاذبه های این کشور است که برای استفاده  از آن ها باید هزینه هایی را پرداخت نمایید. این کشور به دلیل امکانات رفاهی و لوکسی که دارد هزینه های سفر برای گردشگران را افزایش می دهد و نمی توانید در این کشور سفری ارزان داشته باشید.

 سفر به مناطق پر جاذبه سنگاپور

در سفر به سنگاپور علاوه بر هزینه های ویزا و پاستورت باید هزینه های حمل و نقل، اقامتی و خورد و خوراک را نیز باید در نظر بگیرید. تورهایی که در سنگاپور برگزار می شود شامل تورهای ۸ روزه با قیمت ۶ تا ۲۰ میلیون تومان است. تورهای نوروزی در این کشور تورهای ۸ روزه ۱۰ تا ۲۳ میلیون تومان نیز می باشد.

هزینه های حمل و نقل در سنگاپور ۴۶۴۰۰۰ تومان است. گردشگران برای استفاده از تاکسی ۳۷۰۰۰ تومان و قطار های شهری ۷۰۰۰ تومان باید پرداخت کنند. همچنین استفاده از قایق و ریکشا نیز در این کشور بسیار دیده می شود که هزینه های خاص خود را دارد.

یکی از عمده ترین هزینه های جاری در طول سفر به سنگاپور هزینه های اقامتی است که در این کشور بسیار سنگین است که بر حسب امکانات و لوکس بودن آن ها هزینه ها نیز مختلف است:

  • ۲۸۱ هزار تا ۱۶۹۱ میلیون تومان برای هتل های ۲ ستاره
  • ۹۳۹ هزار تا ۳میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای هتل های ۳ ستاره
  • ۱ میلیون و ۸۷۹ هزار تا ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان برای هتل های ۴ ستاره
  • ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تا ۲۸ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان برای هتل های ۵ ستاره

 سفر به کشور سنگاپور

در سفر به سنگاپور از دیگر هزینه های جاری هزینه های خورد و خوراک است که با توجه به نوع رستوران ها دارای هزینه های مختلف می باشد که میان غذای آن برای یک وعده ناهار در یک رستوران معمولی بالای ۳۰۰ هزار تومان است.

هزینه های تفریحی نیز از دیگر هزینه هایی است که در طول سفر باید برای داشتن این هزینه ها برنامه ریزی داشته باشید برای استفاده از شهربازی، موزه، چرخ و فلک و … باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید که از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می شود.

جاذبه های دیدنی سنگاپور که شما گردشگران عزیز می توانید در طول سفر به این کشور نیز از آن ها دیدن کنید شامل موزه ها، اسکله کلارک، جزیره سنتوزا، باغ وحش، هتل رافلز، محله چینی ها، پرنده سنگاپوری، مارینا بی سندز، باغ های خلیج، باغ های گیاه شناسی، هند کوچک و خیابان های عرب، موزه و شاپل چانگی، اورچارد رود، جزایر و مرازک خرید و فروشگاه ها می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *