دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رنگ سال ۲۰۱۶ چیست؟ با رنگ مد شده در سال ۲۰۱۶ آشنا شوید

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۲ دی ۱۳۹۴
  • ۰

هر ساله سازمان پنوتن با مشورت با طراحان و خرده فروشان اقدام به تعیین رنگ سال می نماید در این مطلب اطلاعاتی در مورد رنگ سال ۲۰۱۶ و نحوه ی تعیین آن را در خدمت شما گذاشته ایم در ادامه گالری تصاویر ست کردن لوازم منزل و لباس ها و آرایش مطابق با رنگ سال را برای شما جمع آوری نموده ایم .

حتی اگر جزو آن دسته از افرادی که با مد پیش می روند نباشید قطعا و بدون شک بارها اسم رنگ سال را شنیده اید اکثر خانم ها و آقایان خوش پوش و شیک پوش سعی در آن دارند تا رنگ سال را در لباس ،کیف و کفش ،رنگ مو و حتی در دکوراسیون خانه ها و محل کار از آن رنگ استفاده کنند .در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد سیر رنگ در سال های گذشته برای شما جمع آوری نموده ایم و رنگ سال جدید  را به شما معرفی خواهیم نمود .

رنگ سال۲۰۱۶

موسسه رنگ پنتون از سال ۲۰۰۰ هر سال متناسب با رنگی که در جامعه و بخش های طراحی قابل استفاده باشد رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می نماید جالب است بدانید این رنگ بر اساس رنگی که پاسخگوی نیاز جامعه باشد انتخاب می گردد الزاما رنگ سال نباید پرفروش و جذاب باشد طراحان رنگ را بر اساس مقوله ای انتخاب می نمایند که بیانگر حالت و نگرش بخشی از مردم جامعه باشد .

سیر تحولی رنگ های سال

نحوه تعیین و انتخاب رنگ سال۲۰۱۶

جالب است بدانید برای انتخاب رنگ سال تشکیلات و ضوابطی وجود دارد در سال ۱۹۶۳ یک فارغ التحصیل رشته شیمی برای استاندارد کردن رنگ ها سیستمی را مبتنی بر شماره گذاری رنگ ها برای جلوگیری از اشتباه گرفتن رنگی با رنگ دیگر پایه گذاری نمود سپس این فرد شرکتی به نام پنتون و به معنای (تمام رنگ ها ) تاسیس نمود جالب است بدانید پنتون به تنهایی اقدام به انتخاب رنگ سال نمی نماید بلکه پس از نظر خواهی از طراحان دکور و مد ،تولیدکنندگان صنعتی و خرده فروشان رنگ سال توسط این موسسه انتخاب می گردد .

رنگ سال 2016

رنگ های سال ۲۰۱۶

در نهایت در روز ۳ دسامبر موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۶ را معرفی نمود در سال  جدید دو رنگ آبی بنفش و صورتی ملایم (گلبهی ) به عنوان رنگ سال انتخاب شدند. رنگ آبی بنفش الهام گرفته از سنگ کوارتز و صورتی ملایم رنگ آرامش می باشد .هر دو رنگ انتخابی موسسه در سال نشان متانت و آرامش می باشند .

دو رنگ سال 2016

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ست کردن لوازم منزل و لباس ها با رنگ سال۲۰۱۶

رنگ سال جدید برای دکوراسیون منزل

رنگ ها در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیر قابل توجهی دارند برای داشتن دکوراسیونی زیبا و متنوع می توانید دکوراسیون منزل را با توجه به رنگ سال بچینید .

دکوراسیون منزل با رنگ سال 2016 دکوراسیون منزل با رنگ سال دکوراسیون جدید منزل

رنگ سال در لباس ها و لوازم آرایشی

اکثر خانم های شیک پوش و خوش تیپ پس از معرفی شدن رنگ سال جدید از سمت موسسه پنتون سعی بر آن دارند تا لباس های جدید خود را با رنگ سال ست کنند و لوازم آرایشی مطابق با رنگ سال جدید خریداری می نمایند .

لباس به رنگ سال 2016 رنگ سال 2016 و ست کردن ترکیب رنگ سال 2016 رنگ های سال 2016 رنگ سال 2016گلبهی رنگ سال 2016 آبی بنفش ترکیب رنگ ها در سال 2016 رنگ آبی بنفش سال 2016 پالتو رنگ سال 2016 پالتو رنگ سال صورتی کم رنگ

ست کردن کیف و کفش با رنگ سال

دختر خانم های خوش پوش کیف و کفش خود را نیز مطابق با رنگ سال خریداری می نمایند در این مطلب برای شما گالری تصاویر کیف و کفش با رنگ سال جدید را برای شما جمع آوری نموده ایم .

کیف و کفش رنگ سال 2016 کیف رنگ سال 2016 ست کردن آرایش ناخن و رنگ مو با رنگ سال

در بخش آخر برای شما عزیزان گالری تصاویر ست کردن آرایش ناخن و رنگ مو با رنگ مد سال جدید را برای شما جمع آوری نموده ایم .

رنگ موی سال 95 رنگ موی سال 2016آرایش ناخن 2016 رنگ سال 2016 صورتی کم رنگ

رنگ سال راهنمای متفاوتی برای دوست داران مد و زیبایی است، امیدواریم با استفاده از ست های رنگ سال ۲۰۱۶ بتوانید جزء خوشپوش ترین افراد جامعه باشید. برای مشاهده انواع آموزش ها و نکات مد و زیبایی به بخش راهنمای مد مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *