دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با مکان های دیدنی گوا هند و زیبایی های این شهر آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

گوا ایالتی واقع در غرب هند است این منطقه گردشگری دارای جذابیت های بی شماری است از جمله مکان های دیدنی گوا در هند که جالب توجه است می توان به آبشار زیبای دودهساگار اشاره کرد.

گوا منطقه ای ساحلی و ایالتی در هندوستان است منطقه ای که مقصد بسیاری از گردشگران هندی است و می توان گفت که از جذابیت های متنوعی برخوردار است. جاذبه های تاریخی و طبیعی در این منطقه در کنار جاذبه های مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در سفر به هند و بازدید از مکان های دیدنی گوا می توان از جاذبه هایی همچون آبشارها، کوهستان ها، رودخانه و کلیساهای تاریخی دیدن کنید.

مکان های دیدنی زیبا گوا

مکان های دیدنی گوا هندوستان

برای بسیاری از گردشگران علاقه مند که به گوا سفر می کنند دیدن جاذبه های تاریخی همچون کلیساهای مناطق می تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد. در سفر به گوا می توانید از امکانات متعدد تورهای گردشگری استفاده کنید که شامل تورهای هند و تورهای گوا هستند.

معبد شانتادورگا:

یکی از جاذبه های دیدنی و مکان های دیدنی گوا معبد تاریخی شانتادورگا است این معبد در فاصله ۳۳ کیلومتری از پانجیم واقع شده است. سه بت و الهه ای که در این معبد وجود دارد شامل بت های دورگا، شیوا و ویشنو هستند که به عنوان یک بنا و آثار تاریخی ارزشمند شناخته می شوند.

دیدنی گوا

کلیسای بوم ژیزوس:

این کلیسا یکی از آثار ثبت شده در یونسکو است که در شهر قدیم واقع شده است معماری ارزشمند به کار برده شده در این بنا که معماری باروک است از اهمیت و جذابیت بالایی برخوردار است. قدمت ساخت این کلیسا به ۱۶۰۵ باز می گردد.

مکان های دیدنی جذاب گوا

قلعه چاپورا:

چشم اندازهای اطراف این قلعه در شمال گوا از جذابیت زیادی برخوردار هستند که از فراز آن می توان سواحل دریای واگاتور را مشاهده کرد. قرار گرفتن این قلعه بر روز تپه های شیب دار نمایی دیدنی را به آن بخشیده است متاسفانه این قلعه در حال خرابی است.

مکان های دیدنی ویژه گوا

ساحل کوئریم:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی در نقاط مختلف دنیا هستید به شما سفر به این منطقه ساحلی را پیشنهاد می کنیم که در غروب آفتاب می توانید منظره ای دیدنی از آن را مشاهده کنید. نواحی اطراف این ساحل منطقه ای ویژه و دیدنی برای گردش و سیاحت های خانوادگی و دوستانه هستند.

مکان های دیدنی گوا

ساحل آگندا:

یکی دیگر از مکان های دیدنی گوا که از محبوبیت زیادی برخوردار است ساحل آگندا است که مقصد بسیاری از نقاشان و هنرمندان می باشد. در این ساحل می توانید چشم اندازهای ویژه ای را با دوربین عکاسی به ثبت رساند همچنین تماشای فروشگاه های اطراف این منطقه و بازار محلی می تواند دیدنی باشد.

  •  آرون گروپس

جاذبه های دیدنی گوا

ساحل آرامبول، موزه دیدنی هوانوردی نیروی دریایی، شهر قدیم گوا و کلیساهای قدیم از دیگر جاذبه های توریستی در گوای هند محسوب می شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *